🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر منجیل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر منجیل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
  5. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28455.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

بازی چهره‌ها؛ شش اپلیکیشن که چهره افراد را جابجا می‌کنند

گوشی‌های هوشمند امروزی در نرم‌افزارهای ویرایش تصویر تقریبا از پس هر کاری برمی‌آیند، و دیگر نیاز نیست که برای هر کاری به فتوشاپ مراجعه کنید. یکی از کارهای جالبی که می‌توان با نرم‌افزارهای گوشی انجام ...

گوشی‌های هوشمند امروزی در نرم‌افزارهای ویرایش تصویر تقریبا از پس هر کاری برمی‌آیند، و دیگر نیاز - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر منجیل استان گیلان - نیست که برای هر کاری به فتوشاپ مراجعه کنید. یکی از کارهای جالبی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر منجیل استان گیلان - که می‌توان با نرم‌افزارهای گوشی انجام داد، جابجایی چهره‌ است؛ موضوعی که حالا به سادگی یک اشاره انجام می‌شود.

اپلیکیشن‌های زیادی هستند که از پس انجام این کار - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر منجیل استان گیلان - بر می‌آیند. اما ما در این مقاله بهترین‌ها را برایتان جدا کرده‌ایم. از - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر منجیل استان گیلان - شما دعوت می‌کنیم که برای آشنایی با این اپلیکیشن‌ها تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

1. Microsoft Face Swap

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر منجیل استان گیلان

اولین اپلیکیشن ما یکی از محصولات مایکروسافت گاراژ و جزو - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر منجیل استان گیلان - پروژه‌های آزمایشی مایکروسافت به شمار می‌آید. فیس سواپ به شما اجازه می‌دهد که چهره افراد را از عکس جدا کرده و روی عکس دیگر بچسبانید. شاید کار پیچیده‌ای به نظر برسد، اما نتیجه بسیار - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر منجیل استان گیلان - دقیق و دیدنی است.

تنها کاری که لازم - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر منجیل استان گیلان - است انجام بدهید بارگذاری عکس دو چهره‌ای است که قرار است جابجا شوند. از این جای کار به بعد را خود فیس سواپ انجام می‌دهد. فیس سواپ مایکروسافت به غیر از این کار ابزار کاربردی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر منجیل استان گیلان - دیگری هم دارد.

به عنوان مثال، به جای گرفتن عکس از چهره خودتان می‌توانید از تصاویر آماده خود اپلیکیشن استفاده کنید ضمن اینکه ابزاری برای زیرنویس - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر منجیل استان گیلان - کردن تصاویر هم دارید. اپلیکیشن فیس سواپ کاملا رایگان است و خوشبختانه در آن اثری از تبلیغات هم نخواهید - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر منجیل استان گیلان - دید.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر منجیل استان گیلان

Microsoft Face Swap

سازنده: Microsoft Corporation قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 26.7 / 21 مگابایت زبان:

2. MSQRD

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر منجیل استان گیلان

شاید به یاد داشته باشید که MSQRD چند سال پیش توسط فیسبوک خریداری و قابلیت‌های واقعیت افزوده به آن اضافه شد. این اپلیکیشن جذاب در اصل با ماسک‌های عجیب و غریب چهره افراد را می‌پوشاند، اما جابجایی چهره افراد هم جزو دیگر وظایفش هست.

این اپ از هر دو دوربین سلفی و عقب پشتیبانی می‌کند، و جابجایی چهره‌ها را به صورت لایو - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر منجیل استان گیلان - و - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر منجیل استان گیلان - در لحظه انجام می‌دهد. اگرچه این کار جذابیت‌های خاص خودش را دارد اما محدودیت عدم استفاده از تصاویر و ویدیوهای گالری هم بر سر راهتان هست.

البته MSQRD فیلترهای لایو دیگری هم دارد که به خوبی سرگرم‌تان می‌کنند و استفاده از آن‌ها برایتان خالی از لطف نخواهد بود.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر منجیل استان گیلان

MSQRD

سازنده: Masquerade Technologies, Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 198 / 34 مگابایت زبان:

3. Face Swap Live

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر منجیل استان گیلان

در میان اپلیکیشن‌های تعویض چهره، Face Swap Live - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر منجیل استان گیلان - یکی از پیش‌کسوت‌ها به شمار می‌آید. درست مثل MSQRD با این اپ هم می‌توانید به طور زنده چهره افراد را با هم جابجا کنید، البته با یک سری تفاوت‌ها.

اول از - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر منجیل استان گیلان - همه این که Face Swap Live بر خلاف MSQRD می‌تواند از تصاویر موجود در گالری هم استفاده کند. این یعنی لازم نیست حتما پیش از شروع کار سلفی بگیرید. نکته بعد این که تعداد افکت‌های در دسترس شما بسیار زیادند و همگی جذاب و متنوع.

می‌توانید از میان افکت‌های آماده اپلیکیشن یکی را انتخاب کنید، یا اینکه چهره‌ای که می‌خواهید به آن تبدیل شوید را جستجو کنید. نکته خوب دیگر این که Face Swap Live هم از ویدیو و هم از تصاویر - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر منجیل استان گیلان - ثابت پشتیبانی به عمل می‌آورد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر منجیل استان گیلان

Face Swap Live

سازنده: Laan Labs قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 99 / 50 مگابایت زبان:

4. Face Swap Booth

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر منجیل استان گیلان

اگر خواستار یک اپلیکیشن جامع هستید، شک نکنید که باید به سراغ Face Swap Booth بروید. گزینه‌های متنوع و پرتعدادی که در این اپلیکیشن بدست می‌آورید، دقیقا همان خروجی که می‌خواهید را به شما ارائه می‌کنند.

شاید در ابتدا استفاده از اپلیکیشن کمی سخت به نظر برسد ولی کمی که با آن کار کنید به خوبی قادر خواهید بود که از آن حداکثر بهره را ببرید. Face Swap Booth برای جابجایی چهره‌ها در عوض انتخاب کل صورت، فقط بعضی اعضا را در نظر می‌گیرد. نکته خوب اینکه نیاز نیست تصویری دومی را برای - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر منجیل استان گیلان - جابجایی انتخاب کنید. در عوض، می‌توانید عکس یک سلبریتی را در نظر بگیرید تا خروجی جذاب‌تری داشته باشید.

یکی از زیبایی‌هایی اپلیکیشن Face Swap Booth این است که - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر منجیل استان گیلان - برای جابجایی چهره محدودیتی پیش پایتان نمی‌گذارد. این یعنی لازم نیست که - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر منجیل استان گیلان - فقط «دو چهره» را به طور کامل با هم جابجا کرده و می‌توانید این جابجایی را به «اعضا» محدود کنید. مثلا بینی دوست‌تان در یک عکس دسته‌جمعی را با یک نفر دیگر جابجا کنید.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر منجیل استان گیلان

Face - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر منجیل استان گیلان - Swap Booth

سازنده: Revosoft Technologies قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 45.1 / 15 مگابایت زبان:

5. Snapchat

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر منجیل استان گیلان

اسنپ چت در اصل یک - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر منجیل استان گیلان - اپلیکیشن تعویض چهره نیست اما افکت‌های معرکه‌ای برای این کار دارد. با استفاده از فیلتر Duos می‌توانید به طور زنده چهره‌تان را با چهره فردی که کنارتان ایستاده جابجا کنید و از این کار فیلم و - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر منجیل استان گیلان - عکس بگیرید.

جالب این که ویژگی جابجایی چهره اسنپ چت فقط مخصوص انسان‌ها نیست و از حیوانات هم پشتیبانی می‌کند. بنابراین اگر - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر منجیل استان گیلان - دوست - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر منجیل استان گیلان - دارید ببینید که در صورت جابجایی سرتان با یک گربه چه - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر منجیل استان گیلان - اتفاقی می‌افتد، به هیچ وجه اسنپ چت را از دست ندهید.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر منجیل استان گیلان

Snapchat

سازنده: .Snap, Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 297 / 62 مگابایت زبان:

6. MixBooth

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر منجیل استان گیلان

و در نهایت به اپلیکیشن MixBooth می‌رسیم، ابزاری نسبتا ساده که فقط از پس جابجایی چهره افراد بر می‌آید. با این اپ در هر مرتبه، فقط امکان یک جابجایی را دارید و این بدان معناست که برای چندین جابجایی باید چند مرتبه کار را انجام بدهید که می‌تواند کمی خسته‌کننده باشد.

درست است که - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر منجیل استان گیلان - MixBooth نسبت به سایر اپلیکیشن‌های این فهرست کمی ساده‌تر است، اما تمپلیت‌هایی دارد که در سایر اپلیکیشن‌ها نمی‌بینید. بنابراین شاید بد نباشد که در کنار سایر اپ‌ها - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر منجیل استان گیلان - نیم نگاهی هم به آن داشته باشید.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر منجیل استان گیلان

MixBooth

سازنده: PiVi & Co قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 33.4 / 10 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone