🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سبزوار استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
  2. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
  3. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  4. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  5. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28450.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

اندروید Q مشکل به‌ خواب رفتن صفحات گوشی را حل می‌کند

احتمالا برای شما هم پیش آمده که وسط خواندن چیزی، ناگهان صفحه نمایش گوشی‌تان خاموش بشود. اگرچه در اندروید کاربران می‌توانند میزان زمانی که صفحه نمایش موبایل بعد از آن به خواب برود را بین ...

احتمالا برای شما هم پیش آمده که وسط خواندن چیزی، ناگهان صفحه نمایش گوشی‌تان خاموش بشود. اگرچه - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سبزوار استان خراسان - در اندروید کاربران می‌توانند میزان زمانی که صفحه نمایش موبایل بعد از آن به خواب برود را بین ۱۵ ثانیه تا ۳۰ دقیقه تنظیم کنند ولی همچنان انتخاب دقیق زمان مناسب، بسته به میزان محتویاتی که می‌خواهید مطالعه کنید، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد.

به‌خصوص با توجه به اهمیت بالایی که شارژ باتری گوشی‌ها - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سبزوار استان خراسان - دارد. حالا با توجه به اطلاعات به دست آمده، به‌نظر می‌رسد که در اندروید Q - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سبزوار استان خراسان - این مشکل برطرف - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سبزوار استان خراسان - خواهد - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سبزوار استان خراسان - شد. در سومین بتای سیستم عامل جدید گوگل، وب‌سایت اندروید پلیس بخش جدیدی تحت عنوان Adaptive Sleep را پیدا کرده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سبزوار استان خراسان

البته در حال حاضر گزینه‌ای برای فعال کردن این ویژگی وجود ندارد ولی با رفتن به بخش مورد نظر، می‌توان جمله «صفحه گوشی تا وقتی که تشخیص بدهد حواس‌تان به موبایل است، به‌خواب نمی‌رود» را پیدا کرد. اگر کارکرد Adaptive Sleep همان چیزی باشد که در جمله قبل گفته شده، بنابراین - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سبزوار استان خراسان - این بخش هم عملکردی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سبزوار استان خراسان - شبیه به Adaptive Brightness و Adaptive Battery خواهد داشت.

Adaptive Brightness با استفاده از یادگیری ماشینی، رفتار کاربر نسبت به نور صفحه را می‌سنجد؛ اینکه نسبت به نور محیط، دارنده دیوایس اندرویدی نور صفحه را روی چه درجه‌ای می‌گذارد. در نهایت به کمک همین اطلاعات نور مناسب را در وضعیت‌های مختلف انتخاب - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سبزوار استان خراسان - می‌کند.

در Adaptive Battery نیز گوشی اپلیکیشن‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سبزوار استان خراسان - محبوب را تشخیص داده و نحوه استفاده از آن‌ها را ارزیابی می‌کند. در نهایت برنامه‌هایی که به ندرت استفاده می‌شوند، پشتیبانی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سبزوار استان خراسان - کمتری از باتری گرفته و ممکن است در پس زمینه آپدیت نشوند. اگرچه این آپدیت نشدن در پس زمینه باعث خواهد شد - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سبزوار استان خراسان - تا زمان راه‌اندازی اولیه برنامه‌های کم مصرف افزایش پیدا کند ولی از آن طرف عمر باتری را بیشتر خواهد کرد.

هر دو قابلیت Adaptive Brightness و Adaptive - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سبزوار استان خراسان - Battery برای اندروید ۹ منتشر شدند و احتمالا باید Adaptive Sleep را نیز برای - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سبزوار استان خراسان - اندروید ۱۰ ببینیم. فقط یک مسئله وجود دارد؛ به‌نظر می‌رسد که این ویژگی برای تمام گوشی‌های اندرویدی منتشر نخواهد شد. در واقع برای استفاده از آن خود کمپانی سازنده باید آن ویژگی را به گوشی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سبزوار استان خراسان - خود اضافه کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone