🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی المنت، عدم هوارسانی صحیح در محفظه، خرابی سنسور دما و ... اشاره کرد.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
  4. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
  5. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28448.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

آنر 20 برای اولین بار از طراحی هولوگرافیک متفاوتی بهره خواهد برد [تماشا کنید]

گوشی های پرچمدار دو برند هواوی و آنر که اخیراً عرضه شده اند (از جمله آنر ویو 20) از طراحی گرادیان قاب پشتی بهره می برند. به عبارتی از هر زاویه ای که به قاب ...

گوشی های پرچمدار دو برند هواوی و آنر که اخیراً - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر چناران استان خراسان - عرضه شده اند (از جمله آنر ویو 20) از طراحی گرادیان قاب پشتی بهره می برند. به عبارتی از هر زاویه ای که به قاب نگاه کنید، رنگ و طرح متفاوتی را شاهد هستید. اما ظاهراً - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر چناران استان خراسان - به لطف «طراحی هولوگرافیک پویا» قرار است این طراحی در آنر 20 به کمال برسد.

آنر برای اینکه افکت تغییر نمای قاب در زاویه های مختلف را محقق کند از یک تکنولوژی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر چناران استان خراسان - با نام عجیب «شبکه سه بعدی سه گانه» بهره می بَرد. این تکنولوژی که گفته شده از نظر صنعتی اولین است، به رنگ های گرادیان گوشی های پرچمدار عمق می دهد. در فرایند تولید، چندین لایه شیشه با رنگ های خاص و پوشش عمق دار با هم ترکیب می شوند تا - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر چناران استان خراسان - یک سطح شیشه ای منحنی سه بعدی را شکل دهند.

آنر ادعا می کند که از هر 100 شیشه قاب پشتی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر چناران استان خراسان - تنها 20 عدد از استانداردهای کیفیت سربلند بیرون می آیند. علاوه بر این گفته شده قاب پشتی جدید در برابر به جا ماندن اثر انگشت مقاوم است و به این ترتیب ظاهر گوشی همیشه تمیز به نظر خواهد رسید.

در ویدیوی منتشر شده ظاهر گوشی های سری آنر 20 دیده نمی شود اما خبر از طراحی منحصر به فرد و قابلیت های شگفت انگیز (و البته نا مشخص) دوربین گوشی می دهد. بر اساس گمانه زنی های قبلی آنر 20 به دوربین چهار گانه با حسگر اصلی 48 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. احتمالاً  ترکیب سنسورهای دیگر شامل 16 مگاپیکسلی عریض، 8 مگاپیکسلی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر چناران استان خراسان - تله فوتو و 2 مگاپیکسلی ماکرو خواهند بود.

از دیگر مشخصات احتمالی می توان - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر چناران استان خراسان - به فریم آلومینیومی با لبه های خمیده در جلو و عقب گوشی، نمایشگر 6.26 اینچی تمام صفحه با نسبت نمایشگر به بدنه 92 درصدی و حسگر اثر انشگت قرار گرفته در فریم کناری گوشی اشاره - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر چناران استان خراسان - کرد. آنر 20 در 31 اردیبهشت ماه در لندن به طور رسمی معرفی می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone