🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه میتوانم از حضور تکنسین در منزل خود اعتماد حاصل کنم؟
    پاسخ: تمام کارشناسان و تعمیرکاران ما کاملا با تایید مدارک از سوی مراجع قانونی و نظارتی همراه هستند و از بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
  2. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
  3. سوال: چه عواملی در کارکرد تلویزوین من مهم می باشد؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
  4. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: کنترل تلویزیون شما می تواند به دلیل تمام شدن باتری، خرابی برد و یا مشکلات دریافت کننده تلویزیون شما کار نکند.
  5. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15775.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

اپل تعبیه باتری در بند اپل واچ را آزمایش می‌کند

پتنت جدید اپل نشان می‌دهد که این شرکت برای بهبود شارژدهی اپل واچ به فکر تعبیه باتری‌ درون بند این ساعت هوشمند است. بر اساس اطلاعات درج شده در دو پتنت جدید اپل که به ...

پتنت جدید اپل نشان می‌دهد که این شرکت برای بهبود شارژدهی اپل واچ به فکر تعبیه باتری‌ درون بند این ساعت هوشمند است.

بر اساس اطلاعات درج شده در دو پتنت جدید اپل که به تازگی توسط اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده آمریکا (USPTO) تأیید نهایی شده‌اند، اپل به فکر افزایش شارژدهی اپل واچ و اضافه کردن سنسورهای بیشتر به آن - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کردکوی استان گلستان - است.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کردکوی استان گلستان

پتنت اول‌ بندی به نام Battery Watch Band را توصیف می‌کند که در آن چندین باتری به شکل موازی و با فاصله کم کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. طراحی بند به گونه‌ای است - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کردکوی استان گلستان - که انعطاف پذیر بوده و با حرکت‌های دست خللی در کارکرد باتری‌ها ایجاد نمی‌شود. باتری‌ها درون شیار مخصوص بند پنهان شده و ارتباط فیزیکی با یکدیگر ندارند، بنابراین احتمالاً تعویض - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کردکوی استان گلستان - آنها آسان خواهد بود. باتری‌ها همچنین از طریق پین‌های تعبیه شده در قسمت اتصال بند - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کردکوی استان گلستان - به اپل واچ متصل شده و بوسیله شارژر آهنربایی شارژ می‌شوند.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کردکوی استان گلستان

پتنت دوم‌ بندی را برای ساعت هوشمند توصیف می‌کند که از پارچه انعطاف پذیر ساخته شده و درون آن قسمت‌های رسانا و مدارهای الکترونیکی جهت اتصال به - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کردکوی استان گلستان - سنسورهای مختلف پایش سلامت مثل الکتروکاردیوگرام، فشار خون، نرخ تنفس، دمای بدن و غیره تعبیه شده است. مزیت این بند انعطاف پذیر و مجهز به سنسور این است که احتمالاً یک تکه و فری سایز خواهد بود و با نزدیک نگه داشتن سنسورها به بدن دقت آنها را افزایش - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کردکوی استان گلستان - می‌دهد.

در ادامه پتنت نوشته شده که این بند قادر به تحمل دمای بالا و در - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کردکوی استان گلستان - حد دمای «شستشوی لباس» خواهد بود، بنابراین ممکن است به جای باتری از ابرخازن‌ها برای ذخیره انرژی استفاده کند. ساختار درونی بند به گونه‌ای است که انعطاف‌پذیری آسیبی به مدارهای الکترونیکی آن وارد نخواهد کرد. این بند نیز احتمالاً از شارژ القایی پشتیبانی کرده و به شکل بیسیم با اپل واچ و دیوایس‌های دیگر ارتباط برقرار می‌کند.

- تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کردکوی استان گلستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone