🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر چمخاله استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر چمخاله استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
  2. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
  3. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل فلت رابط تصویر با مین برد می باشد که امروزه در اکثر وسایل هوشمند نمایشی کاربرد دارد.
  4. سوال: چرا تلویزیون من با اینکه صدا دارد اما هیچ تصویری نشان نمی دهد ؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله سوختن بکلایت، خرابی پنل ، مشکل در انتقال تصویر و .. می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی در تلویزیون شما شود.
  5. سوال: چرا تلویزیون من به هیچ عنوان روشن نمی شود؟
    پاسخ: از علت های روشن نشدن تلویزیون شما می توان مشکل در برد تغذیه، مشک در قطعات انتقال صدا و تصویر و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15767.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت در پی امتیازدهی به جلسات آنلاین بر اساس رفتار شرکت‌کنندگان است

پتنت جدید مایکروسافت خبر از توسعه سیستم جدیدی برای امتیازدهی به جلسات کاری براساس زبان بدن، حالات چهره و برخی فاکتورهای محیطی می‌دهد. در حالی که قابلیت جدید مایکروسافت ۳۶۵ برای امتیازدهی به کارکنان بر ...

پتنت جدید مایکروسافت خبر از توسعه سیستم جدیدی برای امتیازدهی به جلسات کاری براساس زبان بدن، حالات چهره و برخی فاکتورهای محیطی می‌دهد.

در حالی که قابلیت جدید مایکروسافت ۳۶۵ برای امتیازدهی به کارکنان بر اساس فعالیت آنها در اپ‌های مختلف خبر ساز شده؛ حالا مایکروسافت پتنت دیگری را ثبت کرده که با پایش رفتار کاربران به جلسات برگزار شده امتیاز می‌دهد. این ابزار هوشمند جلسات را براساس زبان بدن، حالات چهره، تعداد حاضران و حتی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر چمخاله استان گیلان - شرایط محیطی از جمله ساعت برگزاری جلسه و حرارت محیطی رتبه بندی می‌کند. باتوجه به امتیاز جلسه می‌توان متوجه شد که جلسه برگزار شده چقدر مفید بوده است.

در سیستم امتیازدهی جلسات، اگر شرکت کنندگان در جلسه با گوشی هوشمند سرگرم باشند یا دچار حواس پرتی شوند، سیستم این حالات را متوجه - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر چمخاله استان گیلان - شده و امتیاز کلی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر چمخاله استان گیلان - کمتری به آن جلسه می‌دهد. براساس مستندات پتنت، از این سیستم مبتنی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر چمخاله استان گیلان - بر هوش مصنوعی مایکروسافت که با دوربین‌ها و حسگرهای مختلف کار می‌‌‌کند، می‌توان در جلسات حضوری و مجازی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر چمخاله استان گیلان - استفاده کرد.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر چمخاله استان گیلان

هدف از طراحی چنین سیستمی ظاهرا جلوگیری از برگزاری جلسات غیرضروری - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر چمخاله استان گیلان - و ارتقای کارایی جلسات است. با این حال یکی از دغدغه‌هایی که در مورد فناوری جدید مطرح می‌شود، مسایل مربوط به حفظ حریم شخصی است که در پتنت اشاره چندانی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر چمخاله استان گیلان - به آن نشده است.

مایکروسافت مهرماه امسال از ویژگی دیگری به نام «Productivity Score» برای مایکروسافت 365 رونمایی کرد که مورد انتقاد برخی قرار گرفت. این ویژگی، بهره‌وری کارمندان را براساس مولفه‌های مختلفی مثلا بررسی مدت زمان صرف شده برای ایمیل‌ها، بررسی چت‌‌ها، فعالیت در تدوین اسناد - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر چمخاله استان گیلان - و ...  مورد ارزیابی قرار می‌دهد؛ اما ظاهرا جریم شخصی افراد در این ویژگی تا حدی نادیده گرفته - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر چمخاله استان گیلان - می‌شود. منتقدان معتقد هستند که مایکروسافت باید برای حفظ حریم خصوصی کارمندان ارزش قایل شود و با بررسی پیام‌ها، ایمیل‌ها و چت‌های آنها نباید امنیت شغلی کارمندان را به - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر چمخاله استان گیلان - خطر بیندازد.

اگر مایکروسافت بتواند چنین مسایلی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر چمخاله استان گیلان - را در ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی برطرف کند، فناوری - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر چمخاله استان گیلان - جدید می‌تواند به قابلیتی قدرتمند - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر چمخاله استان گیلان - در اختیار مدیران تبدیل شود. در نهایت باید منتظر باشیم ببینیم سیستم امتیازدهی به جلسات در حد ایده اولیه باقی می‌ماند یا ردموندی‌ها روی آن کار خواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone