🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج آریستون در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج آریستون در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: پکیج هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: پکیج در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی و اشکال در خدمات و تعمیرات انجام شده توسط ما باشد و بازه 3 ماه گارانتی از خدمات ما نگذشته باشد برای شما خدمات مجدد با ضمانت بدون وجه خواهد بود.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر پکیج را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی تخصصی و عمومی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: دلیل گرم نشدن رادیاتور ها چیست؟
    پاسخ: عد تنظیم حرارت مرکزی توسط پکیج و درست کار نکردن آن می تواند باعث این اتفاق شود.
  5. سوال: جرمگیری پکیج را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: روشن جرم گیری یا رسوب گیری به کمک مود شوینده و پمپ پکیج است که بهتر است با متخصص دستگاه هماهنگ کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15770.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

افشای رندرها و برخی مشخصات گلکسی A32 5G؛ ارزانترین موبایل 5G سامسونگ

گلکسی A32 5G احتمالا به عنوان مقرون به صرفه‌ترین گوشی سازگار با 5G سامسونگ از نمایشگر AMOLED و دوربین 48 مگاپیکسلی بهره می‌برد. «استیو همرستوفر» افشاگر معروف با نام کاربری «OnLeaks» رندرهای CAD گوشی هوشمند ...

گلکسی A32 5G احتمالا به عنوان مقرون به صرفه‌ترین گوشی سازگار با 5G سامسونگ از نمایشگر AMOLED و دوربین 48 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

«استیو همرستوفر» افشاگر معروف با نام کاربری «OnLeaks» رندرهای CAD گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A32 5G را به اشتراک گذاشته است که خبر از نمایشگر «Infinity-V » می‌دهد. این گوشی هوشمند احتمالا ارزان‌ترین موبایل 5G سامسونگ خواهد بود.

چند روز قبل - تعمیرات پکیج آریستون در شهر زرین شهر استان اصفهان - نیز رندرهای منتسب به قاب محافظ این گوشی هوشمند به اشتراک گذاشته شد که نشان می‌داد باید منتظر گوشی هوشمندی با دوربین سه گانه باشیم. اکنون رندرهای جدید CAD، تصویر نسبتا کامل‌تری از طراحی گلکسی A32 5G ارائه می‌دهد.

براساس اطلاعات منتشر شده، گلکسی A32 5G از نمایشگر Infinity-V با ابعاد 6.5 اینچی برخوردار خواهد شد. احتمالا از جنس پلاستیک بوده - تعمیرات پکیج آریستون در شهر زرین شهر استان اصفهان - و سطحی نسبتا براق خواهد داشت.

رندرهای جدید نیز دوربین سه گانه و - تعمیرات پکیج آریستون در شهر زرین شهر استان اصفهان - فلاش LED را در پنل پشتی را تایید می‌کنند؛ البته حسگر دیگری در پنل پشتی دیده می‌شود که اطلاعاتی در مورد آن منتشر نشده است. براساس تصاویر به اشتراک گذاشته شده، به نظر می‌رسد ماژول دوربین یک میلی‌متر بیرون زدگی داشته باشد.

گلکسی A32 5G احتمالا در ابعاد 164.2 در 76.1 در 9.1 میلی‌متر به بازار عرضه خواهد شد. حسگر اثر انگشت در دکمه پاور و در سمت راست قاب دستگاه در کنار کلیدهای تنظیم صدا تعبیه شده است. در قسمت چپ قاب نیز اسلات مربوط به سیم کارت قرار گرفته است. در قسمت - تعمیرات پکیج آریستون در شهر زرین شهر استان اصفهان - پایین، پورت USB-C در کنار اسپیکر، میکروفون - تعمیرات پکیج آریستون در شهر زرین شهر استان اصفهان - و جک هدفون 3.5 میلی متری دیده می‌شود.

پیشتر شایعه شده بود که دوربین اصلی گلکسی A32 5G احتمالا 48 مگاپیکسلی خواهد بود و در کنار آن دستگاه از حسگر 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمیق و دوربین 2 مگاپیکسلی الترا واید دیگری بهره می‌برد.

استیو همرستوفر اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات گلکسی A32 5G فاش نکرده است؛ اما انتظار می‌رود به‌زودی شاهد انتشار خبرهای لو رفته بیشتری از این گوشی هوشمند باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شهاب نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
سلام، در مورد پکیج آریستون EGIS، یک مشکل رایج که بعضی از مردم شهر زرین شهر منطقه بهشت با آن روبرو می شوند، عدم گرمایش آب است. این ممکن است ناشی از چند عامل باشد، از جمله اتصالات مسدود شده یا شیرهای بسته بوده و یا خرابی کلید گاز برای اینکه بفهمیم مشکل از کجاست بهتر است به یک تعمیرکار مجرب مراجعه کرده و او را برای تعمیر آن فراخوانی کنیم. شما می توانید با تعمیرکاران محلی تماس بگیرید و سؤال کنید که آیا آنها تجربه یا دانش کافی برای تعمیر آریستون EGIS دارند یا نه. همچنین می توانید از نظرات و تجربیات دیگران استفاده کنید تا بهترین تعمیرکار را برای تعمیر آریستون EGIS خود انتخاب کنید



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone