🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا پکیج من جوش می آورد؟
    پاسخ: ایجاد فشار هوا باعث جوش اوردن پکیج خواهد شد.
  2. سوال: علت گرم نشدن آب در پکیج چیست؟
    پاسخ: همچنین خرابی در قسمت های مختلف از جمله مشعل، فندک، مبدل حرارتی، برد و... می تواندباعث این ایراد شود.
  3. سوال: جرمگیری پکیج را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: روشن جرم گیری یا رسوب گیری به کمک مود شوینده و پمپ پکیج است که بهتر است با متخصص دستگاه هماهنگ کنید.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: وجود بیشتر از صد هزار مشترک فعال گواهی است بر رضایت مشتریان از خدمات ما؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: خرابی شیر برقی پکیج به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی شیر سه راهی میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن شیر و گذاشتن بار زیاد در پکیج میتواند عامل خرابی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15769.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

انتشار فهرست شرکت‌هایی که از اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده می‌کنند؛ غیبت دور از انتظار سامسونگ

کوالکام همزمان با معرفی چیپست قدرتمند و پرچمدار اسنپدراگون 888 نام شرکت‌هایی که پرچمدارهای خود را با این تراشه در سال 2021 به بازار عرضه خواهند کرد، اعلام کرد. به شکل عجیبی نام سامسونگ در ...

کوالکام همزمان با معرفی چیپست قدرتمند و پرچمدار اسنپدراگون 888 نام شرکت‌هایی که پرچمدارهای خود را با این تراشه در سال 2021 به بازار عرضه خواهند کرد، اعلام کرد. به شکل عجیبی نام سامسونگ در بین شرکت‌های نامبرده دیده نمی‌شود.

چیپست پرچمدار اسنپدراگون 888 با پیشرفت چشمگیر در هوش مصنوعی و 5G قرار است در گوشی‌های پرچمدار 2021 به کار گرفته شود. در فهرست اولیه کوالکام نام شرکت‌های ال جی، وان پلاس، موتورولا، شیائومی، ویوو، ایسوس، بلک شارک، اوپو، نوبیا، میزو، ریلمی، سونی، شارپ، لنوو و ZTE به عنوان تولید کنندگان موبایلی که گوشی‌های پرچمدار خود - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - را در سال آینده میلادی با تراشه جدید به بازار عرضه می‌کنند، مطرح شده است.

نکته عجیب غیبت دور از انتظار سامسونگ - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - در این لیست است که به گمانه‌زنی‌هایی در مورد احتمال عدم استفاده از اسنپدراگون 888 در پرچمدارهای سری گلکسی دامن می‌زند.

تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر کبودرآهنگ استان همدان

این احتمال وجود دارد که - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - سامسونگ تمایل نداشته اعلام کند که پرچمدار بعدی این شرکت یعنی گلکسیS21 قرار است با اسنپدراگون 888 به - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - بازار عرضه شود.

براساس - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - فهرست اولیه‌ کوالکام، احتمالا گوشی‌های - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - هوشمند ایسوس زنفون 8، بلک - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - شارک 4، بلک - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - شارک 4 پرو، ال‌جی V70 ThinQ 5G، موتورولا Edge+ 2، وان پلاس 9، وان - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - پلاس 9 پرو، اپو X3، اوپو X3 پرو، سونی اکسپریا 1 III و شیائومی می 11 با چیپست پرچمدار اسنپدراگون 888 رونمایی شوند.

روابط کوالکام و سامسونگ پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد. سامسونگ معمولا گوشی‌های هوشمند خود را در کشورهای مختلف با چیپست‌های مختلف کوالکام و اگزینوس - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - روانه بازار می‌کند. کره‌ای‌ها گلکسی S6 را به صورت انحصاری با چیپست اگزینوس به بازار عرضه کردند. از طرفی گوشی‌های سامسونگ که با تراشه کوالکام عرضه می‌شوند، به عنوان دستگاه‌های بالارده و قدرتمند بازار در نظر گرفته می‌شوند.

سامسونگ کماکان ایده مهاجرت به چیپست‌های اگزینوس را دنبال می‌کند و احتمال دارد سال آینده نیز همین استراتژی را ادامه دهد. اپل نیز با مهاجرت به چیپست‌های قدرتمند اختصاصی خود، رویکرد مشابهی را در پیش گرفته است تا وابستگی کمتری به شرکت‌های دیگر داشته باشد.

سایر شرکت‌ها نیز رویکرد مشابهی را دنبال می‌کنند. دی‌ماه سال گذشته، شایعه‌هایی در مورد تلاش گوگل و سامسونگ برای توسعه چیپست جدید برای گوشی‌های نسل بعدی پیکسل مطرح شد. بی‌شک تولید تراشه اختصاصی نسبت به خرید آن از کوالکام به کاهش هزینه‌های تولید کمک می‌‌کند.

هرچند این رویکرد تنها - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - در صورتی قابل انجام است که تراشه‌های اختصاصی از نظر عملکرد و سایر قابلیت‌ها خصوصا پشتیبانی از شبکه 5G بتوانند با چیپست‌هایی مانند اسنپدراگون 888 رقابت کنند و در واقع حرفی برای گفتن داشته باشند.

حال باید ببینیم چرا نام سامسونگ - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - در فهرست شرکت‌هایی - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - که - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - پرچمداران 2021 را با چیپست جدید - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - به بازار عرضه خواهند کرد دیده نمی‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone