🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل فشار کم خروجی اب در پکیج چیست؟
    پاسخ: با پایین آمدن فشار گاز، پکیج جریان آب را کم می‌کند تا بتواند به دمای از پیش تنظیم شده برسد.
  2. سوال: آیا تعمیرکار پکیج بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: زمان سرویس کلی پکیج هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: پکیج به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه پکیج مفید است.
  4. سوال: آیا امکان تعمیر در محل وجود دارد یا باید حتما به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: چرا پکیج من جوش می آورد؟
    پاسخ: ایجاد فشار هوا باعث جوش اوردن پکیج خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15761.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

روش جدید هک واتساپ پیام‌ها و لیست مخاطبین را به سرقت می‌برد

یک هک خطرناک واتساپ به مهاجمان اجازه می‌دهد که به تمام پیام‌های کاربران دسترسی پیدا کنند و با استفاده از حساب آن‌ها، گفتگوهای خصوصی افراد دیگر را هم سرقت کنند. این حمله به هکرها اجازه ...

یک هک خطرناک واتساپ به مهاجمان اجازه می‌دهد که به تمام پیام‌های کاربران دسترسی پیدا کنند و با استفاده از حساب آن‌ها، گفتگوهای خصوصی افراد دیگر را هم سرقت کنند.

این حمله به هکرها - تعمیرات پکیج در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - اجازه می‌دهد که به عنوان یک دوست ظاهر شوند و به حساب شخصی کاربران دسترسی پیدا کنند. اگر با این روش اطلاعات یک حساب در اختیار مهاجمان قرار بگیرد، آن‌ها - تعمیرات پکیج در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - می‌توانند با استفاده از آن به افراد دیگر نیز حمله کنند. در حقیقت چنین حمله‌ای علاوه بر کاربر اصلی، افراد بیشتری را درگیر می‌کند و به مخاطبین او نیز آسیب وارد می‌کند.

در این حمله از یک روش ساده اما قدرتمند برای دسترسی به حساب کاربران دیگر استفاده می‌شود. با این حال مقابله با آن بسیار ساده‌تر است: به هیچ عنوان کد تایید شش رقمی واتساپ را در اختیار فرد دیگری قرار ندهید. علاوه بر این، می‌توانید از احراز هویت دو مرحله‌ای هم استفاده کنید.

این حمله جدید با دسترسی مهاجم به حساب یک کاربر آغاز می‌شود و می‌تواند به لیست مخاطبین دسترسی پیدا کند. اگر شما در این لیست قرار داشته باشید، هکر برای شما پیام ارسال می‌کند. به تصور شما این یک پیام عادی از دوست یا اعضای - تعمیرات پکیج در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - خانواده - تعمیرات پکیج در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - شماست و به آن شک نمی‌کنید.

تعمیرات پکیج در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

در این هنگام احتمالا - تعمیرات پکیج در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - یک پیام - تعمیرات پکیج در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - حاوی کد تایید شش رقمی واتساپ را دریافت - تعمیرات پکیج در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - می‌کنید که برای ورود به حساب یا تغییر در آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. علت دریافت چنین کدی، تلاش مخفیانه مهاجم برای تبدیل حساب تمام افراد موجود در لیست مخاطبین کاربر اصلی به اکانت تجاری است.

پس از ارسال این کد، هکر - تعمیرات پکیج در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - که خود را دوست شما جا زده، به ارسال اشتباهی کد اشاره کرده - تعمیرات پکیج در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - و می‌خواهد این کد شش رقمی را برای او ارسال کنید. اگر چنین کدی را برای این مهاجم بفرستید، حمله - تعمیرات پکیج در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - موفق بوده و هکر به حساب شما دسترسی پیدا می‌کند و شما دیگر به آن دسترسی نخواهید داشت.

حالا حساب شما به همراه لیست مخاطبین در اختیار فرد مهاجم قرار می‌گیرد و دوستانتان چنین حمله‌ای را تجربه می‌کنند. به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌کنیم که کد تایید شش رقمی واتساپ را برای هیچ کاربر دیگری ارسال نکنید. حتی اگر کاربری شماره فرد دیگری را به اشتباه وارد کرده باشد، می‌تواند چنین کاری را با شماره درست امتحان کند و نیازی به دریافت کد تایید از شما نخواهد - تعمیرات پکیج در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone