🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون دوو در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون دوو در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: شبکه های مختلف اچ دی سیگنال های جدید ارائه می دهند که برای دریافت آن نیاز به آپدیت دربافت کننده خودیا تعویض آن دارید.
  2. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: عدم اطلاع از نحوه استفاده از قسمت ها و ویژگی های مختلف تلویزیون می تواند خرابی های زیادی در این قسمت ایجاد کند.
  3. سوال: قطع برق به صورت عمومی چه آسیبی به تلویزیون وارد می کند؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
  4. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
  5. سوال: چرا رنگ های تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15776.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی معرفی می 11 با اسنپدراگون ۸۸۸ را تایید کرد؛ اولین پرچمدار با چیپست جدید

همزمان با رونمایی چیپست قدرتمند اسنپدراگون 888 کوالکام، «لی جون» مدیرعامل شیائومی رسما اعلام کرد که پرچمداران سری می 11 از چیپست جدید بهره خواهد برد. با این حساب احتمالا نخستین پرچمدار بازار که با ...

همزمان با رونمایی چیپست قدرتمند اسنپدراگون 888 کوالکام، «لی جون» مدیرعامل شیائومی رسما اعلام کرد که پرچمداران سری می 11 از چیپست جدید بهره خواهد برد. با این حساب احتمالا نخستین پرچمدار بازار که با تراشه جدید کوالکام قبل از سال نو میلادی معرفی می‌شود، شیائومی می 11 خواهد بود.

پرچمدارهای جدید این شرکت چینی احتمالا ماه آینده معرفی می‌شوند. با تایید مدیرعامل شیائومی، انتظار می‌رود حداقل گوشی‌های هوشمند می 11 و می 11 پرو شیائومی با تراشه قدرتمند جدید معرفی شوند. لی‌ جون در جریان رویداد کوالکام گفت:

«بسیار خوشحالم که نسل بعدی گوشی‌های هوشمند پریمیوم  5G شیائومی به زودی با چیپست اسنپدراگون 888 معرفی می‌شوند. کاربران می‌توانند منتظر گوشی پیشرفته با ویژگی‌های قدرتمند - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر چمستان استان مازندران - باشند.»‌

علاوه بر شیائومی « Lu Weibing » مدیرعامل ردمی هم عرضه پرچمدار بعدی - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر چمستان استان مازندران - این شرکت با چیپست مذکور را تایید کرد. اطلاعات زیادی در مورد می 11 شیائومی منتشر نشده است؛ اما براساس خبرهای فاش‌شده انتظار می‌رود این گوشی هوشمند در - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر چمستان استان مازندران - کنار چیپست اسنپدراگون 888 در نسخه‌های مختلف با رم 6، 8 و 12 گیگابایتی به بازار عرضه شود.

تعمیرات تلویزیون دوو در شهر چمستان استان مازندران

خبرهای غیر رسمی در مورد می 11 خبر از رونمایی دستگاهی با - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر چمستان استان مازندران - نمایشگر تخت و بهره‌مندی از دوربین سلفی در روزنه روی نمایشگر می‌دهد.  اواخر آبان ماه نیز گفته شده بود که احتمالا نمایشگر این - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر چمستان استان مازندران - گوشی هوشمند در چهار طرف خمیده خواهد بود.

می 11 با بهره‌مندی از فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی همراه خواهد بود و با ارتقای عملکرد - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر چمستان استان مازندران - HDR و MEMC کیفیت نمایش تصاویر نیز بهتر خواهد شد. - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر چمستان استان مازندران - به نظر می‌رسد این گوشی هوشمند با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در کنار دوربین‌های 12 یا 48 مگاپیکسلی تله فوتو در دسترس کاربران قرار - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر چمستان استان مازندران - گیرد.

در حالی که شیائومی به طور رسمی تاریخ رونمایی از می 11 را تایید نکرده است؛ گزارش‌های مختلفی خبر از رویداد رونمایی گوشی‌های سری می 11 قبل از - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر چمستان استان مازندران - پایان سال 2020 یا اوایل ژانویه ۲۰۲۱ می‌دهد. در هر صورت به نظر می‌رسد پرچمدار جدید شیائومی فارغ از مدل، علاوه - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر چمستان استان مازندران - بر مجهز شدن به جدیدترین چیپست کوالکام، با سخت افزار جذاب و فوق العاده به زودی از راه می‌رسد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هدیه نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
وقت بخیر شرکت شما دور و بر بلوار امام خمینی چمستان برای تلویزیون دوو تعمیرکار داره؟
پاسخ: بله در بلوار امام خمینی شهر چمستان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone