🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
  2. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
  3. سوال: دلیل عدم اتصال تلویزیون به اکانت های نمایش خانگی چیست؟
    پاسخ: مشکلات در اینترنت و یا مشکل در اکانت های نمایش خانگی می تواند از اتصال شما به این بخش ها جلوگیری کند.
  4. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
  5. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15768.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

هوش مصنوعی SignGAN گفتار را به زبان اشاره ترجمه می‌کند

محققان انگلیسی موفق به توسعه سیستم مبتنی بر هوش مصنوعی با نام «SignGAN» شده‌اند که می‌تواند به صورت بلادرنگ گفتار را به زبان اشاره ترجمه کند. «بن سندرز»‌ و همکارانش از دانشگاه «سوری» انگلیس با ...

محققان انگلیسی موفق به توسعه سیستم مبتنی بر هوش مصنوعی با نام «SignGAN» شده‌اند که می‌تواند به صورت بلادرنگ گفتار را به زبان اشاره ترجمه کند.

«بن سندرز»‌ و همکارانش از دانشگاه «سوری» انگلیس با استفاده از شبکه عصبی موفق به توسعه سیستمی به نام SignGAN - تعمیرات تلویزیون در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - شده‌اند که گفتار را با کمک آوارتارهای مختلف به زبان اشاره ترجمه می‌کند.

افرادی که از ضعف - تعمیرات تلویزیون در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - شنوایی رنج می‌برند، با کمک زبان اشاره می‌توانند با دیگران ارتباط برقرار کنند. بن سندرز و همکارانش هدف خود را از توسعه سیستم مبتنی بر هوش مصنوعی SignGAN، کمک به افراد ناشنوا و کم شنوا برای برقراری ارتباط با دیگران مطرح می‌کند.

هر زبانی ساختار دستور زبان خاص خودش را دارد. تیم ساندرز در تلاش هستند بتوانند امکان ترجمه گفتار در زبان‌های زنده دنیا را با توجه به ساختار همان زبان به زبان اشاره ترجمه کنند که ظاهرا کار پیچیده‌ای است.

تعمیرات تلویزیون در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

سندرز در جلسه - تعمیرات تلویزیون در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - معرفی سیستم جدید مبتنی بر هوش مصنوعی خود گفت:

«اپلیکیشن‌های بسیاری برای یادگیری زبان اشاره به صورت رایگان وجود دارد. کاربران می‌توانند متن‌هایی - تعمیرات تلویزیون در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - را در اپلیکیشن‌ها تایپ کنند و برنامه متن نوشته - تعمیرات تلویزیون در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - شده را برایشان به زبان اشاره ترجمه می‌کند؛ اما هیچ‌کدام نمی‌توانند به صورت بلادرنگ گفتار را به زبان اشاره تبدیل کنند.»

بهمن ماه سال گذشته نیز هوش مصنوعی - تعمیرات تلویزیون در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - گوگل، فناوری تبدیل زبان اشاره به گفتار را معرفی کرد. هر چند فناوری - تعمیرات تلویزیون در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - ترجمه زبان اشاره به زبان گفتار هنوز به صورت کامل - تعمیرات تلویزیون در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - توسعه نیافته است؛ اما ایده‌های جدیدی را به دنبال خود داشت که توسط محققان دیگری دنبال - تعمیرات تلویزیون در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - شد.

سیستم هوش مصنوعی گوگل علایم و اشاره‌های دست را به گفتار تبدیل می‌کند؛ اما قادر به تشخیص حرکات سر و صورت نیست و آنها را نادیده می‌گیرد.

سال گذشته گوگل اعلام کرد - تعمیرات تلویزیون در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - قصد دارد این سیستم مبتنی بر هوش مصنوعی را به پلتفرم ترجمه خود یعنی - تعمیرات تلویزیون در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - گوگل ترنسلیت اضافه کند. در نتیجه امید آن می‌رود که افرادی که قدرت تکلم ندارند، بتوانند با کمک این سیستم و بدون دخالت مترجم انسانی، منظور خود را به دیگران برسانند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone