🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج آریستون در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج آریستون در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل فشار کم خروجی اب در پکیج چیست؟
    پاسخ: با پایین آمدن فشار گاز، پکیج جریان آب را کم می‌کند تا بتواند به دمای از پیش تنظیم شده برسد.
  2. سوال: فضای قرارگیری پکیج باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که پکیج در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای پکیج من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: علت سوختن برد پکیج چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن برد پکیج میتوان به نوسانات برقی و یا نشت آب به قسمت های الکترونیکی اشاره کرد.
  5. سوال: منبع انبساط پکیج چیست؟
    پاسخ: زمانی که آب داخل پکیج داغ ‌شود نیاز دارد تا فضای بیشتری را اشغال کند، که این وظیفه را منبع انبساط به عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15777.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

سرقت تصاویر گالری آیفون با هک پروتکل ارتباطی [تماشا کنید]

محقق امنیتی پروژه صفر گوگل باگی در پروتکل ارتباطی iOS کشف کرده که به هکرها اجازه کنترل کامل آیفون و انجام کارهایی نظیر سرقت تصاویر را می‌دهد. یکی از محققان امنیتی پروژه صفر گوگل از ...

محقق امنیتی پروژه صفر گوگل باگی در پروتکل ارتباطی iOS کشف کرده - تعمیرات پکیج آریستون در شهر گلوگاه استان مازندران - که به هکرها اجازه کنترل کامل آیفون و انجام کارهایی نظیر سرقت تصاویر را می‌دهد.

یکی از محققان امنیتی پروژه صفر گوگل از کشف آسیب‌پذیری خطرناکی در آیفون‌ها و دیگر دستگاه‌های iOS خبر داده که به هکرها اجازه می‌دهد دستگاه را از راه دور ریبوت کرده و کنترل کامل آن را در دست گیرند. به گفته او هکرها با استفاده این روش می‌توانند کارهایی نظیر خواندن ایمیل‌ها و پیام‌ها یا دانلود عکس را انجام داده و با دستکاری میکروفن و دوربین از کاربر جاسوسی کنند. او در ویدیوی زیر نحوه - تعمیرات پکیج آریستون در شهر گلوگاه استان مازندران - اجرای این روش - تعمیرات پکیج آریستون در شهر گلوگاه استان مازندران - و سرقت تصاویر آیفون را نشان می‌دهد:

محقق امنیتی یاد شده می‌گوید آیفون، - تعمیرات پکیج آریستون در شهر گلوگاه استان مازندران - آیپد و اپل واچ از پروتکل ارتباطی Apple Wireless Direct Link استفاده می‌کنند که برای قابلیت‌هایی مثل ایردراپ و سایدکار (تبدیل آیپد به نمایشگر دوم مک) به کار می‌رود. این محقق امنیتی نه تنها موفق به سواستفاده از این قابلیت شده، بلکه روشی برای روشن کردن پروتکل AWDL - تعمیرات پکیج آریستون در شهر گلوگاه استان مازندران - پیدا کرده است.

اپل این آسیب‌پذیری را در بروزرسانی امنیتی ماه مه ۲۰۲۰ برطرف کرده است و سندی مبنی بر سواستفاده هکرها از این روش در دست نیست. - تعمیرات پکیج آریستون در شهر گلوگاه استان مازندران - با این وجود محقق امنیتی مورد بحث می‌گوید نباید از کنار آسیب‌پذیری هایی از این دست به سادگی گذشت.

اپل وجود این باگ را نفی نکرده و در وب سایت خود به - تعمیرات پکیج آریستون در شهر گلوگاه استان مازندران - نقش محقق امنیتی مذکور در کشف و برطرف کردن این آسیب‌پذیری - تعمیرات پکیج آریستون در شهر گلوگاه استان مازندران - در بروزرسانی ماه می ‌۲۰۲۰ اشاره کرده است. البته اپل اشاره می‌کند که - تعمیرات پکیج آریستون در شهر گلوگاه استان مازندران - اکثر کاربران آیفون در حال استفاده از نسخه‌های جدید iOS هستند، بنابراین از این آسیب‌پذیری در امان خواهند بود. علاوه بر این برای اجرای این روش هکر باید در محدوده برد وای فای دستگاه قرار گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone