🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون دوو در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون دوو در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: خیر ؛ بعد از ثبت اطالاعات شما ،تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و برای زمان انجام تعمیرات با شما هماهنگ خواهند کرد.
  2. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
  3. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: هزینه های اعلامی از سوی تکنسین ها کاملا زیر نظر مصوبه می باشد و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.
  4. سوال: چرا تلویزیون من شبکه های HD یا SD را پخش نمی کند؟
    پاسخ: شبکه های مختلف اچ دی سیگنال های جدید ارائه می دهند که برای دریافت آن نیاز به آپدیت دربافت کننده خودیا تعویض آن دارید.
  5. سوال: خدمات و قطعات استفاده شده در دستگاه من کیفیت کافی را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15773.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای: اجباری شدن اخذ کد مالیاتی بازار غیرشفاف ایجاد می‌کند

کمیسیون‌های فین‌تک و تجارت الکترونیکی سازمان نصر در خصوص فشار بر کسب‌وکارهای اینترنتی درباره اجبار افراد به اخذ کد مالیاتی، بیانیه‌ای مشترک صادر کردند. در این بیانیه آمده که هیچ‌کس مخالف مالیات دادن نیست ولی ...

کمیسیون‌های فین‌تک و تجارت - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر تنکابن استان مازندران - الکترونیکی سازمان نصر در خصوص فشار بر کسب‌وکارهای اینترنتی درباره اجبار افراد به اخذ کد مالیاتی، بیانیه‌ای مشترک صادر کردند. در این بیانیه آمده که هیچ‌کس مخالف مالیات دادن نیست ولی نحوه اجرایی ناگهانی آن و بدون همفکری و مشارکت بخش - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر تنکابن استان مازندران - خصوصی ضربه بزرگی به این قشر می‌زند و زمینه‌ساز ایجاد بازار غیرشفاف خواهد شد.

چندی پیش اعلام شد تمامی افرادی که قصد داشتن درگاه بانکی دارند باید - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر تنکابن استان مازندران - کد مالیاتی داشته باشند؛ اتفاقی که به طور ناگهانی به پرداخت یارها گفته شد و فعالان فین‌تک ایران را با چالش جدیدی روبرو ساخت. این تصمیم دولت - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر تنکابن استان مازندران - انتقادهای فراوانی از سوی بخش خصوصی و انجمن فین‌تک ایران داشت و آنها در گفتگو با دیجیاتو نسبت به رویه‌ای که بانک مرکزی پیش گرفته - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر تنکابن استان مازندران - گلایه‌مند شدند. حال کمیسیون‌های فین‌تک و تجارت الکترونیکی سازمان نصر در یک بیانیه مشترک - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر تنکابن استان مازندران - نسبت به این سیاست هشدار دادند و - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر تنکابن استان مازندران - خواستار تعامل صحیح برای اجرای درست آن شده‌اند.

تعمیرات تلویزیون دوو در شهر تنکابن استان مازندران

در متن این بیانیه آمده - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر تنکابن استان مازندران - که «در راستای حمایت و تسهیل فضای کسب‌وکار - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر تنکابن استان مازندران - و با توجه به موضوعات اخیری که برای کسب‌وکارهای پرداخت ایجاد شده است» این کمیسیون‌ها بیانیه‌ خود را منتشر ساخته‌اند و در آغاز سخن خود گفته‌اند که باید برای کسب‌وکارها تسهیل‌گری کرد و برای آنها چالش زیاد ایجاد نکرد تا بتوانند در این روزهای حساس به کشور خدمت کنند. در ادامه این متن به عملکرد دو سازمان امور مالیاتی و سازمان تامین اجتماعی انتقاداتی شده است:

«در حال حاضر بر کسی پوشیده نیست که راه‌حل‌های سازمان تامین اجتماعی و سازمان امور مالیاتی به اندازه کافی جامع نیست؛ چون که به گواه آمارهای رسمی و غیر - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر تنکابن استان مازندران - رسمی بخش مهمی از اقتصاد ایران زیر دستگاه مختصات مالیات نرفته است. راه‌حل‌های سازمان تامین اجتماعی نیز متاسفانه در سال‌های گذشته نه تنها به نفع کارگران نبوده بلکه کارگر و کارفرما را روبه‌روی هم قرار داده است. در این شرایط هر پیشنهاد و طرح و ایده‌ای با این رویا که می‌تواند مسئله تاریخی مالیات در ایران را حل کند، بعد - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر تنکابن استان مازندران - از مدتی به انبوه مشکلات فعلی می‌افزاید. متاسفانه مشکلات امروز نتیجه راه‌حل‌های پیشین برای حل مسائل گذشته هستند. در طول زمان پیچیدگی‌هایی که به فضای کسب‌وکار ایران افزوده شده منجر به قفل شدن فعالیت در بخش‌های رسمی و تشویق فعالیت در بخش‌های زیرزمینی و غیررسمی شده است. در روزهای گذشته‌ اولتیماتومی از سوی شاپرک به شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت داده شده که حق ارائه سرویس به افرادی که کد - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر تنکابن استان مازندران - مالیاتی ندارند را نخواهند داشت. این تصمیم خلق‌الساعه که - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر تنکابن استان مازندران - پیچیدگی‌های زیادی در اجرا دارد، ظاهرا تصمیمی در راستای شفافیت مالیاتی و - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر تنکابن استان مازندران - اخذ مالیات است. مدافعان این تصمیم ممکن است به گونه‌ای - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر تنکابن استان مازندران - رفتار کنند که مخالفان کسانی هستند که نمی‌خواهند مالیات پرداخت کنند. این در حالی است که تصمیم‌هایی که با نیت‌های خیر گرفته می‌شوند به دلیل عدم جامع‌نگری و سادگی کافی برای اجرا در نهایت باعث قفل شدن چرخ‌های کسب‌وکار در - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر تنکابن استان مازندران - ایران می‌شوند.»

تعمیرات تلویزیون دوو در شهر تنکابن استان مازندران

در این بیانیه تاکید شده که هیچ‌کس مخالف مالیات نیست - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر تنکابن استان مازندران - و به این موضوع اشاره شده که استارتاپ‌ها و فین‌تک‌ها اساسا در راستای شفاف سازی قدم برداشته‌اند و جزو شفاف‌ترین کسب‌وکارها در ایران هستند و همیشه مدافع چنین اموری بوده‌اند: «نکته مهم اینجاست که با بگیر و ببند نمی‌توان چاله‌هایی که حاصل سال‌ها اشتباه است را یک شبه پر کرد. هر طرحی در زمینه مالیات و پرداخت الکترونیکی باید با مشارکت فعالانه بخش خصوصی تدوین گردد و قطعا ابلاغ تصمیم‌های ناگهانی راه به جایی نمی‌برد؛ در تصمیم‌گیری‌ها باید دقت کرد که به کسب‌وکارها - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر تنکابن استان مازندران - خصوصا کسب‌وکارهای کوچک آسیب نزنیم و خدای نکرده زمینه رشد قاچاق، بازارهای غیررسمی و غیر شفاف و غیرقابل پیگیری یا احیانا رانت را فراهم نکنیم.»

این بیانیه تاکید کرده که تصمیم جدی بانک مرکزی در زمینه الزام داشتن پرونده مالیاتی - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر تنکابن استان مازندران - برای استفاده از خدمات پرداخت، دغدغه‌های بخش خصوصی را نادیده - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر تنکابن استان مازندران - گرفته و باعث گسترش فضای غیر شفاف و افزایش تراکنش‌های کارت به کارت می‌شود: «کمیسیون فین‌تک سازمان نظام صنفی - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر تنکابن استان مازندران - رایانه‌ای استان تهران آماده همه گونه همکاری برای اجرای صحیح قوانین مالیاتی با هر نهادی از جمله شاپرک و سازمان امور مالیاتی است. لازم است در پایان تاکید شود - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر تنکابن استان مازندران - که اصرار بر - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر تنکابن استان مازندران - روش‌های یک‌طرفه در نهایت منجر به حذف کسب‌وکارهای قانونی و ایجاد زمینه برای رشد کسب‌وکارهایی - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر تنکابن استان مازندران - می‌شود که از روش‌های پرداخت جایگزین مانند کارت‌ به کارت استفاده می‌کنند. امیدواریم با تعامل صحیح زمینه اجرای درست طرح‌های جامع را فراهم کنیم و با ریل‌گذاری صحیح از پیچیدگی بی‌مورد طرح‌های قانونی بکاهیم.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone