🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اسالم استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اسالم استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: شبکه های مختلف اچ دی سیگنال های جدید ارائه می دهند که برای دریافت آن نیاز به آپدیت دربافت کننده خودیا تعویض آن دارید.
  2. سوال: چرا تلویزیون من تصاویر 4K را پخش نمیکند؟
    پاسخ: مشکل در اتصال به اینترنت با سرعت کافی و شبکه بی سیم می تواند در پخش این تصاویر اختلال ایجاد کند.
  3. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
  4. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: خیر ؛ بعد از ثبت اطالاعات شما ،تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و برای زمان انجام تعمیرات با شما هماهنگ خواهند کرد.
  5. سوال: فلت در تلویزیون چه نقشی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که برای ارتباط ستون های رنگی در ال سی دی و ال ای دی تلویزیون شما بکار می رود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15764.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

ردیاب گلکسی اسمارت تگ سامسونگ احتمالا به زودی معرفی می‌شود

سامسونگ همزمان با معرفی گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰ از قابلیت «SmartThings Find» رونمایی کرد. حالا مشخص شده این کمپانی کره‌ای در حال کار روی یک ردیاب شبیه به «تایل» به نام «گلکسی اسمارت تگ» ...

سامسونگ همزمان با معرفی گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰ از قابلیت «SmartThings Find» رونمایی کرد. حالا مشخص شده این کمپانی کره‌ای در حال کار روی یک ردیاب شبیه به «تایل» به نام «گلکسی اسمارت - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اسالم استان گیلان - تگ» است.

این محصول جدید با نام گلکسی اسمارت تگ و شماره مدل EI-T5300 در کشور اندونزی تاییدیه - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اسالم استان گیلان - دریافت کرده است. با توجه به نام این دستگاه، - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اسالم استان گیلان - این احتمال وجود دارد که سامسونگ در حال کار روی یک ردیاب باشد.

این اولین باری نیست که این برند کره‌ای روی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اسالم استان گیلان - چنین محصولی کار می‌کند. سامسونگ نزدیک به دو سال پیش از یک ردیاب LTE از برند SmartThings رونمایی کرد. این کمپانی به احتمال زیاد قابلیت SmartThings - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اسالم استان گیلان - Find را درون ردیاب جدید خود قرار می‌دهد.

به طور معمول ردیاب‌های هوشمند با ارتباط بلوتوث از راه می‌رسند، با این حال - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اسالم استان گیلان - شاید سامسونگ راه‌های ارتباطی بیشتری مانند باند فوق وسیع (UWB) هم برای محصول آینده خود درنظر بگیرد. از آنجایی که در سال ۲۰۱۸ این کمپانی یک ردیاب با LTE و GPS معرفی کرد، - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اسالم استان گیلان - احتمالا این قابلیت‌ها در ردیاب جدید آن نیز استفاده می‌شوند.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اسالم استان گیلان

ردیاب‌های تایل محبوبیت بالایی در بازار دارند و همین موضوع باعث شده که نه تنها سامسونگ، بلکه اپل نیز به دنبال ورود به این بخش باشد. از مدت‌ها قبل شاهد انتشار شایعات و گزارش‌هایی درباره ردیاب اپل بوده‌ایم.

ردیاب اپل که احتمالا نام «ایرتگ» را یدک می‌کشد، از بلوتوث بهره می‌برد و عملکردی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اسالم استان گیلان - مشابه با تایل دارد. - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اسالم استان گیلان - در حالی که بسیاری منتظر رونمایی از - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اسالم استان گیلان - این محصول در سال جاری میلادی بودند، اپل در مراسم‌های رونمایی از اپل واچ سری ۶، آیفون ۱۲ و مک‌های مجهز به چیپ M1، ایرتگ را معرفی نکرد.

این احتمال وجود دارد که اپل سال آینده میلادی ایرتگ را معرفی کند و همچنین شاهد رونمایی از گلکسی اسمارت تگ همراه با - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اسالم استان گیلان - گوشی‌های سری گلکسی S21 باشیم. با معرفی این محصولات، بازار ردیاب‌های بلوتوثی داغ‌تر از همیشه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone