🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: سرویس و بررسی به صورت منظم باعث جلوگیری از مشکلات جدی تر خواهد شد.
  2. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
  3. سوال: قطع برق به صورت عمومی چه آسیبی به تلویزیون وارد می کند؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
  4. سوال: مین برد چه نقشی در تلویزیون ایفا می کند؟
    پاسخ: مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون شاید مهمترین قطعه در تلویزیون های نسل جدید به شمار آید که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.
  5. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12434.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

ناسا چطور پایگاهی با هوای قابل تنفس در مریخ می‌سازد؟

با اینکه ارسال انسان‌ها برای نخستین بار به سیاره‌ای دیگر بسیار ترسناک به نظر می‌رسد، رسیدن به آن سیاره تنها نیمی از چالش است. مشکل بزرگ اکنون اینست که انسان‌ها چطور می‌توانند در سیاره‌ای با ...

با اینکه ارسال انسان‌ها برای نخستین بار به سیاره‌ای - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان - دیگر بسیار ترسناک به نظر می‌رسد، رسیدن به آن سیاره تنها نیمی از چالش است. مشکل بزرگ اکنون اینست که انسان‌ها چطور می‌توانند در سیاره‌ای با اتمسفر غیر قابل - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان - تنفس، تشعشعات کیهانی و دمای بسیار سرد، آن هم میلیون‌ها کیلومتر دورتر از کره خاکی به حیات ادامه دهند.

هدف از نوشتن این مقاله آگاهی از این است که اکنون چطور می‌توانیم برای رقم زدن حیات انسان روی سیاره‌ای بیگانه آماده شویم و برای این کار، خبرگزاری Digital Trends به صحبت با دو متخصص پرداخته است. مایکل هکت، پروفسور انستیتوی تکنولوژی ماساچوست و اسد ابوبکر، مهندس ناسا از این می‌گویند که چطور می‌توان فضانوردان را روی سیاره‌ای که می‌خواهد هرطور شده جان آن‌ها - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان - را بگیرد زنده نگه داشت.

بازه فرصت

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان

برای ارسال انسان‌ها به سیاره سرخ، باید نوعی بازه زمانی ضروری را پشت سر بگذاریم. به خاطر ساختار مدارهای زمین و مریخ، راحت‌ترین راه برای رسیدن از یک سیاره به سیاره دیگر، استفاده از مدار ترابرد هوهمان است که در - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان - آن، فضاپیما درون مداری بیضی شکل به حرکت می‌افتد و به شکلی آهسته و پیوسته به بیرون سوق - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان - می‌یابد.

هکت توضیح می‌دهد: - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان - «این به خاطر شیوه گردش سیاره‌ها است. زمین درون مدار مریخ است و سریع‌تر از مریخ می‌گردد، بنابراین هر از چندگاهی روی هم می‌افتند. یک سال مریخ حدودا با دو سال کره زمین برابری می‌کند.»

در هر سال مریخی یا هر ۲۶ ماه روی زمین، یک بازه فرصت به دست می‌آید که در آن، مریخ نزدیک‌ترین فاصله را به زمین دارد

بنابراین باید - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان - با زمان‌بندی دقیق به سراغ پرتاب فضانوردان به سمت مریخ رفت. در هر سال مریخی یا هر ۲۶ ماه روی زمین، یک بازه فرصت به دست می‌آید که در آن، مریخ نزدیک‌ترین فاصله را به - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان - زمین دارد. «پس شما در هر ۲۶ ماه فرصتی بهینه برای ارسال یک فضاپیما به مریخ از طریق این مدار دارید... پس برنامه‌ها برای سفر مریخ این - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان - هستند که در ابتدا زیرساخت‌ها را ارسال کنیم، بعد با گذشت ۲۶ ماه، خدمه ماموریت را هم خواهیم فرستاد.»

ارسال زیرساخت‌ها صرفا به - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان - معنای حصول اطمینان از این نیست که فضانوردان به هوایی برای تنفس و غذایی برای خوردن دسترسی دارند. به معنای ارسال و ساخت تاسیسات - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان - تامین برق، یک زیستگاه، مریخ‌نوردان و وسایل نقلیه‌ای که به فضانوردان اجازه خروج از مریخ بعد از پایان ماموریت را می‌دهند نیز هست.

چرا اکسیژن اینقدر مهم است؟

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان

نخستین مشکل بزرگی که هنگام ساخت یک مقر مریخی باید به آن رسیدگی کرد، تولید اکسیژن است. وقتی راجع به تولید اکسیژن روی مریخ می‌شنوید، احتمالا به ساده‌ترین نیاز انسانی فکر می‌کنید: داشتن هوایی برای تنفس. و قطعا نیازی هم نیست که - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان - راهی برای تولید اتمسفر قابل تنفس درون یک زیستگاه بسته و محدود در مریخ بیابیم. اما زیستگاه حداقل در قیاس با دیگر اجزای پروژه، به مقادیر بسیار اندکی از اکسیژن نیاز خواهد داشت. منظورمان از دیگر اجزا، چیزهایی مانند سوخت - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان - رانشگرهای موشکی است که فضانوردان را از روی - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان - سطح سیاره بلند می‌کنند.

«اگر مجبور باشیم آن ۳۰ تن اکسیژن را با خودمان به مریخ ببریم، تمام ماموریت برای حدود یک دهه عقب می‌افتد»

هکت توضیح می‌دهد: «ما در حال تلاش برای تولید پیش‌نیاز رانشگر هستیم. - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان - ما سعی نمی‌کنیم که سوخت بسازیم، سعی می‌کنیم بخشی از واکنش‌های شیمیایی ضروری که هیچوقت به آن‌ها - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان - روی زمین فکر نمی‌کنیم را به دست آوریم.» - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان - روی زمین، هنگامی که شما گازوییل موجود در موتور اتومبیل‌تان را می‌سوزانید، از اکسیژنی با وزن چندین برابر بیشتر از سوخت‌تان برای ایجاد آن واکنش استفاده می‌کنید. همین موضوع راجع به - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان - تکه چوب‌های در حال سوختن در شومینه هم مصداق دارد.

هکت اضافه می‌کند که «اما اگر جایی بروید که در آن خبری از اکسیژن رایگان نباشد، اکسیژن را باید با خودتان ببرید».

موشک‌های مدرن چندین مخزن اکسیژن مایع دارند که سوخت نهایی را تامین می‌کنند و ضمنا وزن بسیار زیادی هم به تمام محموله اضافه خواهند کرد.

«ما به حدود ۳۰ تن اکسیژن نیاز خواهیم داشت تا آن فضانوردان را از سطح سیاره بلند کرده و درون مدار ببریم. و اگر مجبور باشیم آن ۳۰ تن اکسیژن را با خودمان به مریخ ببریم، تمام ماموریت برای حدود یک دهه عقب می‌افتد. راه حل بسیار آسان‌تر اینست که یک مخزنی خالی را به آن‌جا بفرستیم و در همان‌جا با اکسیژن پرش کنیم.»

استفاده از آنچه در دسترس است

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان

برای تولید اکسیژن - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان - روی مریخ، هکت - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان - و همکارانش روی مفهومی به نام «بهره‌گیری از منابع - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان - در موقعیت - In-situ Resource Utilization» (یا به اختصار ISRU) کار می‌کنند. اساسا این مفهوم به معنای استفاده از هر آن‌چیزی که از پیش در مریخ یافت می‌شود برای ساخت آن‌ چیزی - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان - است که نیازش داریم.

آن‌ها باید دست به آزمون و خطا با دستگاهی به نام MOXIE بزنند که همراه با مریخ‌نورد استقامت ناسا، در ماه فوریه ۲۰۲۱ با موفقیت در مریخ فرود آمد. MOXIE اساسا یک ورژن مینیاتوری از دستگاهی به مراتب - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان - بزرگ‌تر است که دی‌اکسید کربن -که به وفور در اتمسفر - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان - مریخ یافت می‌شود- را برداشته و به تولید اکسیژن می‌پردازد.

MOXIE یک ورژن مینیاتوری از دستگاهی به مراتب بزرگ‌تر است که دی‌اکسید کربن که به وفور در اتمسفر مریخ یافت می‌شود را برداشته و به تولید اکسیژن می‌پردازد

این دستگاه در نگاه نخست شاید پیچیده به نظر برسد، اما در حقیقت مشابه تکنولوژی بسیار شناخته - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان - شده‌ای روی کره زمین است. هکت می‌گوید: «MOXIE بسیار شبیه یک سلول سوختی است. اساسا هیچ تفاوتی میان این دو نیست. اگر شما یک سلول سوختی را بردارید و دو سیمی که به درونش انتقال یافته‌اند را برعکس کنید، یک سیستم برقکافت خواهید داشت. این یعنی اگر دستگاه یک سلول سوختی بود، شما یک سوخت و - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان - یک اکسنده خواهید داشت که مولکول باثبات تحویل می‌دهند. اگر مونوکسید کربن به عنوان سوخت و اکسیژن داشته باشید، کربن دی‌اکسید تولید می‌شود. ضمنا الکتریسیته هم به دست می‌آورید.»

«حالا اگر همین رویه را معکوس کنید، باید کربن دی‌اکسید و - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان - الکتریسیته را به دستگاه راه دهید. و آنچه به دست می‌آید، مونوکسید کربن و اکسیژن است. ما این‌طور مشکل را حل خواهیم کرد».

این ایده به ظاهر ساده، از آن جهت رادیکالی به حساب می‌آید که به حل مشکلی می‌پردازد که هیچکسی در بیرون از جامعه هوافضا به آن به چشم یک چالش نگاه نمی‌کند: تولید اکسیژن. - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان - هکت می‌گوید: «هیچکس نمی‌خواهد روی زمین اکسیژن تولید کند. هیچکس دلیلی برای انجام این کار ندارد. اکسیژن در همه‌جا یافت می‌شود.»

چطور یک ماشین اکسیژن بسازیم؟

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان

درک قواعد شیمیایی ساخت ماشین - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان - اکسیژن یک چیز است، و طراحی و پیاده‌سازی ورژنی از آن که درون یک مریخ‌نورد جای می‌گیرد چیزی دیگر. ابوبکر، مهندسی حرارتی MOXIE در آزمایشگاه Jet Propulsion ناسا و کسی که از ابتدا در روند توسعه پروژه MOXIE دخیل بوده، به توضیح این می‌پردازد که این دستگاه آزمایشی چطور ساخته شد و تیم آزمایشگاه ناسا باید بر چه موانعی فائق می‌آمده است.

«اصلی‌ترین محدودیت ما، گذشته از حجم و فضای اندکی که در اختیارمان است، انرژی بود»

او می‌گوید: «اصلی‌ترین محدودیت ما، گذشته از حجم و فضای اندکی که در اختیارمان است، انرژی بود. مریخ‌نورد یک ژنراتور گرمابرقی رادیو ایزوتوپ دارد که منبعی هسته‌ای برای برق به حساب می‌آید. بنابراین مردم فکر می‌کنند مریخ‌نورد متکی بر انرژی هسته‌ای - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان - است، اما این‌طور نیست. مریخ‌نورد از باتری قوت می‌گیرد و در کنار آن یک شارژر اتمی دارد».

این یعنی محققان باید شدیدا مراقب میزان انرژی مصرفی باشند تا باتری تخلیه نشود. تمام مریخ‌نورد استقامت با انرژی تنها ۱۱۰ وات به کار می‌افتد که تنها اندکی از انرژی لازم برای روشن کردن یک حباب لامپ پرنور بیشتر است.

در نتیجه، دستگاهی مانند MOXIE باید با مقادیر بسیار اندکی از - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان - انرژی به کار بیفتد.

دانش صرف

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان

اما طراحی تجهیزات تنها یک وجه از آزمون و خطا است - وجه دیگر، بررسی اینست که آیا ایده اصلا در مریخ جواب می‌دهد یا خیر. حتی با وجود مفاهیمی که به خوبی روی زمین کار می‌کنند، محیط زیستی بیگانه می‌تواند پیامد‌هایی پیش‌بینی نشده را با خود به همراه آورد، از تاثیر اتمسفر باریک سیاره بر چگونگی انتقال حرارت گرفته تا استهلاک تجهیزات به - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان - طرق غیر منتظره به خاطر گرانش ضعیف‌تر و گرد و خاک‌های ناشناخته. به همین خاطر است که مهندسین ناسا بزودی به جمع‌آوری داده‌های MOXIE می‌پردازند تا عملکرد آن در محیط زیست - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان - حقیقی مریخ را بسنجند.

«کاری که ما می‌کنیم کار علمی نیست، تکنولوژی است: عمدتا می‌خواهیم بدانیم که آیا سیستم کار می‌کند یا خیر»

ابوبکر می‌گوید: «به طرق فراوان، MOXIE واقعا داده‌های علمی جمع‌آوری نمی‌کند». در قیاس با تجهیزات علمی مانند تلکسوپ‌ها و طیف‌سنج‌هایی که برای تحلیل نمونه‌های سنگی به کار گرفته می‌شوند، اطلاعات جمع‌آوری شده از - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان - سوی MOXIE نسبتا ساده‌اند. «آنچه ما به دست می‌آوریم تقریبا مثل داده دورسنجی در مهندسی است. ما ولتاژها و جریان‌ها و دماها را اندازه‌گیری می‌کنیم، چیزهایی از این دست. داده ما اینست و حجم داده هم بسیار کوچک است. تمام آن‌ها را می‌توانید تقریبا در - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان - یک دیسک فلاپی جای دهید».

این یعنی تیم می‌تواند - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان - بازخوردی - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان - بسیار سریع از این دریافت - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان - کند که سیستم به درستی کار می‌کند یا خیر - در عرض تنها چند روز. برخلاف دیگر تجهیزات موجود در مریخ‌نورد استقامت، که نیازمند هفته‌ها، ماه‌ها یا حتی سال‌ها زمان برای آنالیز داده‌ها هستند، MOXIE بیش از اینکه آزمون و خطا باشد، نمایشی از کارکرد عملی است.

ابوبکر می‌گوید «کاری که ما می‌کنیم کار علمی نیست، تکنولوژی است. عمدتا می‌خواهیم بدانیم که آیا - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان - سیستم کار می‌کند یا خیر. و اگر خواستیم ابعاد کار را در آینده افزایش دهیم، برای عملی شدن هدف‌مان باید دست به چه کارهایی بزنیم».

پایگاهی تحقیقاتی برای مریخ

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان

اگر MOXIE موفقیت‌آمیز باشد، نشان می‌دهد که قاعده ISRU چقدر در مریخ عملی است. سپس گسترش ابعاد پروژه و ساخت یک ورژن از دستگاه در ابعاد - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان - واقعی که به تولید - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان - اکسیژن با نرخ به مراتب بالاتر می‌پردازد کاری نسبتا ساده خواهد بود. و خبر خوب اینکه ورژن بزرگ‌تر بهینه‌تر ظاهر می‌شود و بدون - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان - نیاز به انرژی چندان، مقادیری قابل توجه از اکسیژن تولید خواهد کرد.

با حل شدن چالش اکسیژن، می‌توانیم به سراغ دیگر منابعی برویم که انسان‌ها برای ادامه - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان - حیات - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان - در مریخ به آن‌ها نیاز دارند. یکی دیگر از منابع ضروری که باید مقری برای تولید آن در سیاره سرخ ایجاد کنیم، آب است. آب صرفا برای نوشیده شدن از سوی انسان‌ها - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان - ضروری نیست، بلکه به خاطر ترکیبات هیدروژن و دی‌اکسید کربن که می‌توانند انبوهی از ترکیبات شیمیایی - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان - کارآمد را با خود به ارمغان - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان - آورند نیز اهمیت دارد.

آب صرفا برای نوشیده شدن از سوی انسان‌ها ضروری نیست، بلکه به خاطر ترکیبات هیدروژن و دی‌اکسید کربن‌اش نیز اهمیت دارد

هکت می‌گوید: «ایده در کوتاه‌مدت اینست که مقادیر مشخصی از ISRU را به صورت خودکار انجام دهیم تا ماموریت‌مان امکان‌پذیر شود. وقتی پایگاه‌مان را روی مریخ ساختیم -پایگاهی مانند McMurdo Station در آنتارکتیکا یا ایستگاه فضایی بین‌المللی، می‌توانیم به سراغ روش‌های پیچیده‌تر ISRU مانند استخراج یخ برویم».

«بسیاری از مردم احساس می‌کنند ما باید به صورت خودکار به استخراج یخ بپردازیم. اما من می‌گویم نه، ارزش تلاش‌هایش را ندارد. یخ یک - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان - ماده معدنی است، یعنی باید به دنبال آن زیر زمین بگردید، از داخل زمین بیرونش بکشید و تصفیه‌اش کنید. بردن یخ با خودمان به مریخ آسان‌تر خواهد بود. چیزی مانند MOXIE اما یک درخت مکانیکی است. این دستگاه کربن‌ دی‌اکسید تنفس می‌کند و اکسیژن بیرون می‌دهد.»

هکت این بحث را پیش می‌کشد که در قیاس با یافتن منابع از طریق معدن‌کاری، MOXIE بسیار ساده‌تر است. «این دستگاه لازم نیست جایی برود، لازم نیست به دنبال چیزی بگردد. این‌ها متد‌هایی در ISRU هستند که در کوتاه‌مدت واقعا عملی ظاهر می‌شوند. شما کارها را در ساده‌ترین حالت ممکن پیش - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان - می‌برید تا بالاخره یک روز - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان - به انسان‌های کافی در سطح [سیاره مریخ] - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان - دسترسی داشته باشید تا به کارهای پیچیده‌تر بپردازند.»

موهبت غیر منتظره مریخ

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان

مریخ انبوهی از یخ آب دارد، اما این ماده در قطب‌های سیاره یافت می‌شود و اکثر ماموریت‌های فضایی مریخ با تمرکز بر فرود در خط استوا انجام می‌شوند که بیشتر شبیه یک بیابان است. یکی از مفاهیم کنونی برای حل مشکل، ایده نقشه‌برداری از موقعیت یخ‌های آب در مریخ است که لوکیشن مقادیر اندک‌تر یخ را نیز مشخص می‌کند تا در آینده بتوان از آن‌ها بهره‌برداری کرد.

مریخ انبوهی از یخ آب دارد، اما این ماده در قطب‌های سیاره یافت می‌شود و اکثر ماموریت‌های فضایی مریخ با تمرکز بر فرود در خط استوا انجام می‌شوند

یک راه دیگر، استخراج آب از داخل مواد - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان - معدنی موجود در خاک مریخ است. «موادی مانند گچ و نمک‌های اپسوم وجود دارند که سولفاته هستند و انبوهی آب را به خود جذب می‌کنند. - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان - بنابراین می‌توانید آن‌ها را از زمین - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان - بیرون بکشید و آب موجود - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان - در - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان - آن‌ها را استخراج کنید. می‌توانید در خاک به - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان - دنبال آب بگردید که - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان - مقادیر آن بسیار هم زیاد است».

اما مریخ صرفا مواد مشابهی نسبت به آن‌چه در زمین می‌یابیم ندارد. پرکلرات نیز در مقادیر بسیار عظیم در مریخ - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان - یافت می‌شود که برای سلامت انسان خطرناک - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان - است و مقادیر اندکی از آن در سیاره خودمان وجود دارد. علی‌رغم سمی بودن، این ماده به خاطر خواص شیمیایی‌اش بسیار کارآمد ظاهر می‌شود و از آن در چیزهایی مانند شتاب‌دهنده‌های موشک، وسایل آتش‌بازی و ایربگ‌ها استفاده می‌شود.

«در مریخ، - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان - اکثر کلر موجود در خاک در اصل پرکلرات است.» این را هکت می‌گوید: «این ماده ۱ درصد از تمام خاک را تشکیل داده است و مقادیری باورنکردنی از انرژی دارد. وقتی اتم‌های اکسیژن را از پرکلرات جدا می‌کنید تا کلر به دست آورید، انبوهی انرژی استخراج می‌شود. من همیشه - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فریمان استان خراسان - عقیده داشته‌ام که این منبعی معرکه برای بهره‌برداری است».

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone