🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون الجی در شهر ساری استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون الجی در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کابل فلت چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
  2. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: باعث تقویت و بهتر شدن کیفیت صدا در تلویزوین شماخواهد شد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من به صورت خودکار خاموش و روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل یکی از ایرادات رایج در اغلب تلویزیون ها به شمار می آید که باید با بررسی قسمت ها وقطعات مختلف علت آن را پیدا کنیم.
  4. سوال: چرا تلویزیون من با اینکه صدا دارد اما هیچ تصویری نشان نمی دهد ؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
  5. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: از علت های روشن نشدن تلویزیون شما می توان مشکل در برد تغذیه، مشک در قطعات انتقال صدا و تصویر و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12435.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

تغییرات گوگل برای توسعه‌دهندگان: امکان مشاهده لیست اپ‌های نصب شده محدود می‌شود

بسیاری از اپلیکیشن‌های اندروید در گوشی‌‌های کاربران به دنبال سایر اپ‌های نصب شده می‌گردند. اما گوگل قصد دارد به منظور جلوگیری از سوءاستفاده، در این مورد با حساسیت بیشتری عمل کند و محدودیت‌های بیشتری را ...

بسیاری از اپلیکیشن‌های اندروید در گوشی‌‌های کاربران به دنبال سایر اپ‌های نصب شده می‌گردند. اما گوگل قصد دارد به منظور جلوگیری از سوءاستفاده، در این مورد با حساسیت بیشتری عمل کند و محدودیت‌های بیشتری را برای توسعه دهندگان در نظر بگیرد.

شاید تصور کنید که لیست برنامه‌هایی که روی گوشی یا تبلت خود نصب کرده‌اید به کار هیچ کس به جز خودتان نمی‌آید اما متاسفانه واقعیت خلاف این موضوع است. لیست اپلیکیشن‌ها می‌تواند گرایشات سیاسی یا حتی برخی ویژگی‌های شخصیتی شما نظیر تمایلات شما در دوست‌یابی را برای توسعه دهندگان فاش کند. اما شاید برای ما ایرانی‌ها یک موضوع - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر ساری استان مازندران - دیگر هم مهم باشد.

از مدت‌ها پیش برخی از اپلیکیشن‌های ایرانی به همین روش محدودیت‌هایی بحث‌برانگیز را برای کاربران در - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر ساری استان مازندران - نظر می‌گرفتند - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر ساری استان مازندران - که انتقادهای زیادی را به همراه داشت. در سال ۱۳۹۷ در صورتی که یک راننده سرویس اسنپ، اپلیکیشنی از شرکت تپسی - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر ساری استان مازندران - را روی گوشی خود نصب می‌کرد، امکان رانندگی در سرویس اسنپ را نداشت. همچنین در سال ۱۳۹۶ به دستور - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر ساری استان مازندران - قضایی، استفاده از اپلیکیشن Waze برای - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر ساری استان مازندران - تاکسی‌های اینترنتی - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر ساری استان مازندران - ممنوع اعلام شد و باز به همین روش، اپلیکیشن‌های تاکسی اینترنتی به رانندگانی که Waze را - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر ساری استان مازندران - نصب کرده بودند امکان استفاده از - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر ساری استان مازندران - سرویس را نمی‌داد. البته در حال حاضر هیچ یک از این محدودیت‌ها وجود ندارد.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر ساری استان مازندران

بر اساس تصمیمات جدید گوگل، از ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، توسعه دهندگان باید برای نیاز به دسترسی به لیست اپلیکیشن‌ها، دلیل قانع کننده‌ای برای گوگل داشته باشند. در حال حاضر اندروید ۱۱ با مجوز دسترسی «QUERY_ALL_PACKAGES»، به توسعه دهندگان امکان مشاهده لیست کامل اپلیکشن‌های نصب شده روی گوشی را می‌دهد. اما بر اساس سیاست‌های جدید گوگل برای توسعه دهندگان، حالا این اطلاعات به عنوان داده‌های حساس و خصوصی کاربران طبقه‌بندی می‌شوند. زمانی که این تغییرات از تاریخ یاد شده اعمال شود، اپلیکیشن‌ها صرفا در حالتی می‌توانند چنین - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر ساری استان مازندران - درخواستی داشته باشند که یک نیاز یا کارکرد ضروری برای دیدن سایر اپ‌های نصب شده روی دستگاه کاربر وجود داشته باشد.

به عنوان مثال برنامه‌هایی از جمله فایل منیجر، مرورگرها و اپلیکیشن‌های ضد ویروس، همگی با هدف ارتباط با دیگر برنامه‌ها یا آگاهی از برخی اطلاعات امکان استفاده از این - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر ساری استان مازندران - قابلیت را دارند. اپلیکیشن‌های بانک‌ها، کیف پول دیجیتال و - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر ساری استان مازندران - هر اپلیکیشن دیگری با کاربرد تراکنش‌های مالی هم می‌توانند برای اهداف امنیتی از این ویژگی استفاده کنند. هر اپلیکیشنی که کارکرد قابل توجیهی برای استفاده از - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر ساری استان مازندران - این مجوز دسترسی نداشته - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر ساری استان مازندران - باشد با خطر حذف از پلی استور گوگل - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر ساری استان مازندران - مواجه می‌شود. به همین دلیل تمام توسعه‌دهندگان درخواست دهنده این سطح دسترسی باید فرم اظهارنامه گوگل در این باره را پر کنند و دلایل خود را - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر ساری استان مازندران - تشریح نمایند.

گوگل همچنین اعلام کرده در صورت عدم - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر ساری استان مازندران - رعایت این موضوع، ارائه اپلیکیشن توسعه‌دهنده معلق می‌شود و حتی احتمال بسته شدن حساب کاربری هم وجود دارد. - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر ساری استان مازندران - در نهایت - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر ساری استان مازندران - شاید بسیاری از توسعه‌دهندگانی که به هر دلیلی به دنبال دور زدن این محدودیت هستند به سراغ راهکارهای جایگزین از جمله ارائه نسخه دیگری از اپلیکیشن‌ها در مارکت‌های غیر رسمی بروند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone