🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بکو در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بکو در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  2. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  3. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12051.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

نقشه راه اینتل تا سال ۲۰۲۵ منتشر شد: تلاش برای رهبری مجدد بازار تراشه

مدیرعامل اینتل در رویدادی نقشه راه پنج سال آینده این شرکت را اعلام کرد و ضمن رونمایی از فناوری‌های جدیدش وعده داد که هدف نهایی آن‌ها بازپس‌گیری جایگاه برترین تولیدکننده بازار پردازنده‌ها تا سال ۲۰۲۵ ...

مدیرعامل - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر سنندج استان کردستان - اینتل در رویدادی نقشه - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر سنندج استان کردستان - راه پنج سال آینده این شرکت را اعلام کرد و ضمن رونمایی از فناوری‌های جدیدش وعده داد که هدف نهایی آن‌ها بازپس‌گیری جایگاه برترین تولیدکننده بازار پردازنده‌ها تا سال ۲۰۲۵ است.

محصولات آتی اینتل (از تراشه‌های آلدر لیک نسل ۱۲ به بعد) دیگر از سیستم نام‌گذاری نانومتری استفاده نمی‌کنند، در عوض سیستمی به کار گرفته می‌شود که فرآیند تولید محصولات را دقیق‌تر نشان می‌دهد و جایگاه اینتل را در بازار مشخص‌تر می‌کند. برای مثال تراشه‌های ۱۰ نانومتری نسل سوم به جای اسمی مثل ۱۰ نانومتری SuperFin با نام «اینتل ۷» معرفی می‌شوند.

اگرچه این سیستم نام‌گذاری کمی عجیب به نظر می‌رسد ولی در صنعت مدرن تولید نیمه‌رساناها، نام لیتوگرافی در واقع به خاطر فناوری‌های بسته‌بندی سه‌بعدی و واقعیت‌های طراحی فیزیکی نیمه‌رساناها با اندازه ترانزیستورهای داخل تراشه ارتباط - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر سنندج استان کردستان - زیادی ندارد. پس به نوعی می‌توان گفت که تراشه‌های ۱۰ نانومتری اینتل هم‌رده تراشه‌های ۷ نانومتری TSMC یا سامسونگ است. این مسئله در مقایسه محصولات اینتل و AMD به خوبی دیده می‌شود.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر سنندج استان کردستان

با این توضیحات حالا می‌توانیم نگاهی به نقشه راه اینتل در چند - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر سنندج استان کردستان - سال آینده بیندازیم:

اینتل 7 به فناوری ۱۰ نانومتری نسل سوم اینتل اشاره دارد و جانشین اینتل ۱۰ نانومتری SuperFin است. اینتل ۷ در بخش توان-به-وات حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد نسبت به نسل قبلی قوی‌تر خواهد بود. اولین محصولات اینتل ۷ امسال به بازار می‌آیند و شامل تراشه‌های آلدر لیک در اواخر ۲۰۲۱ و Sapphire Rapids در سال ۲۰۲۲ - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر سنندج استان کردستان - خواهند بود.

اینتل 4 به فناوری ۷ نانومتری این شرکت گفته می‌شود که با استفاده از EUV جهش بزرگ بعدی اینتل را رقم می‌زنند. اینتل ۴ همچنان از معماری ترانزیستور FinFET استفاده می‌کند که در سال ۲۰۱۱ معرفی شد. تولید تراشه‌های اینتل ۴ برای نیمه دوم ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده و اولین محصول آن قرار است در سال ۲۰۲۳ به بازار بیاید. اینتل می‌گوید این تراشه‌ها حدود ۲۰ درصد توان بیشتری خواهند داشت.

اینتل 3 که قرار است در نیمه دوم ۲۰۲۳ تولید شود، نسل دوم تراشه‌های ۷ نانومتری این شرکت خواهد بود. - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر سنندج استان کردستان - اینتل می‌گوید این تراشه‌ها اگرچه فناوری مشابهی با اینتل ۴ دارند اما قرار است حدود ۱۸ درصد بهتر عمل کنند. فعلا زمانی برای عرضه محصولات اینتل ۳ اعلام نشده اما احتمالا - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر سنندج استان کردستان - زودتر از سال ۲۰۲۴ این دستگاه‌ها را نخواهیم دید.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر سنندج استان کردستان

اینتل 20A مهم‌ترین تغییر در تراشه‌های اینتل را رقم می‌زند و معماری ترانزیستورها را به RibbonFET تغییر می‌دهد. این معماری وعده دستیابی به تراکم - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر سنندج استان کردستان - بالاتر ترانزیستورها و کاهش اندازه آن‌ها - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر سنندج استان کردستان - را می‌دهد. اینتل 20A همچنین از فناوری جدید PowerVia بهره خواهد برد که اجازه می‌دهد برخلاف گذشته انرژی از پشت به تراشه‌ها منتقل - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر سنندج استان کردستان - شود. - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر سنندج استان کردستان - اینتل 20A قرار است آغازکننده «عصر انگستروم» باشد. - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر سنندج استان کردستان - انگستروم واحدی کوچک‌تر از نانومتر است. تراشه‌های اینتل 20A زودتر از سال ۲۰۲۴ وارد فاز تولید نمی‌شوند.

اینتل 18A نسل دوم فناوری RibbonFET - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر سنندج استان کردستان - خواهد بود که برای اوایل سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده و قرار است اینتل را به جایگاه صدر بازار نیمه‌رساناها برگرداند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone