🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر چمخاله استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر چمخاله استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
  2. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
  3. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
  4. سوال: آیا تعمییرات تلویزیون من کاملا در منزل انجام می شود ؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
  5. سوال: فرق تلویزیون های پلاسما با LCD یا LED چیست؟
    پاسخ: یکی از تفاوت های اصلی آن ها میزان شدیدتر روشنایی در تلویزون ها LCD و LED می باشد که شاید برای چشمان آسیب زا باشد
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12432.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

پیکسل ۶ احتمالا با چیپ طراحی شده توسط گوگل معرفی خواهد شد

بر اساس یک گزارش جدید، پرچمدار بعدی سری پیکسل گوگل که احتمالا پیکسل ۶ نام خواهد داشت، برای اولین بار به یک چیپ طراحی شده توسط گوگل به نام «GS101» یا «Whitechapel» مجهز خواهد شد. ...

بر اساس یک گزارش جدید، پرچمدار بعدی - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر چمخاله استان گیلان - سری پیکسل گوگل که احتمالا پیکسل ۶ نام خواهد داشت، برای اولین بار به یک چیپ طراحی شده توسط گوگل به نام «GS101» یا - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر چمخاله استان گیلان - «Whitechapel» مجهز خواهد شد.

گزارش شده که گوگل در حال کار روی دو گوشی جدید است که از چیپی به نامGS101 مبتنی بر معماری ARM  بهره‌مند خواهد شد. گمان می‌رود با یک گوشی پرچمدار طرف باشیم که قرار است جایگزینی برای میان‌رده‌های پیکسل ۵ و پیکسل 4A 5G باشد. همچنین یک گزارش دیگر به جزئیات بیشتری از این چیپ اشاره کرده است. این چیپست ظاهرا از ۳ خوشه پردازنده در کنار یک پردازشگر ویژه یادگیری ماشین به نام TPU (مخفف Tensor Processing Unit) - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر چمخاله استان گیلان - بهره خواهد برد.

به عنوان مقایسه باید اشاره کنیم که چیپست پرچمدار کوالکام اسنپدراگون - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر چمخاله استان گیلان - ۸۸۸ از ۳ خوشه با ترکیب پردازنده‌‌های کورتکس X1 در کنار کورتکس A78 و کورتکس A55 بهره می‌برد. علاوه بر این احتمال می‌رود چیپ گوگل به یک بخش امنیتی ویژه مشابه با چیپ تیتان M مجهز شود. تیتان M که از سال ۲۰۱۸ در گوشی‌های پیکسل - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر چمخاله استان گیلان - گوگل تعبیه شد، یک چیپ مجزا از پردازنده گوشی بود که امکان ذخیره کلیدهای دیجیتالی به صورت امن را فراهم می‌کرد.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر چمخاله استان گیلان

شایعات در سال ۲۰۲۰ پیشین اشاره به یک چیپ با نام «Whitechapel» داشتند که به نظر می‌رسید در گوشی‌های پیسکل یا کروم‌بوک‌ها کاربرد داشته باشد. اما حالا ظاهرا Whitechapel در گوشی‌ها کاربرد خواهد داشت و - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر چمخاله استان گیلان - چیپ کروم‌بوک‌ها در آینده‌ای دورتر از راه خواهد رسید.

گوگل پیش از این چیپ‌های TPU برای سرورها، هسته عصبی (Neural Core) برای پیکسل ۴ و - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر چمخاله استان گیلان - چیپ امنیتی تایتن M را برای گوشی‌های خود طراحی کرده بود اما چیپ جدید GS101 به این کمپانی کمک می‌کند تمامی قابلیت‌های پیشرفته چیپ‌های خود را در سطحی عمیق‌تر و به طور یکپارچه ترکیب کند. علاوه بر گوگل، اپل هم از مدت‌ها پیش طراحی چیپ‌های ویژه خود از جمله سری A برای آیفون‌ها و آیپدها و نیز سری M برای مک‌بوک و مک مینی را در پیش گرفته است. در واقع تا پیش از این در دنیای اندروید، تنها سامسونگ و هواوی بودند که - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر چمخاله استان گیلان - چیپ‌های خاص خود را طراحی می‌کردند و اگر این گزارش صحیح باشد، گوگل - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر چمخاله استان گیلان - هم به جمع آنها خواهد پیوست تا فاصله خود با آنها و - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر چمخاله استان گیلان - البته مهم‌تر از آن، با اپل کاهش دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone