🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر دستجرد استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر دستجرد استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
  2. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
  3. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: انواع مختلفی از پورت ها usb و غیره در تلویزیون ها به کار برده می شود که هر کدام وظایف مختلفی از جمله انتقال صدا، صدا و تصویر، خواندن فلش و هارد دیسک و ... دارند.
  4. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
  5. سوال: چرا تلویزیون من دیر روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16043.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

فرانسه اخذ مالیات از غول‌های فناوری را کلید زد

فرانسه پس از مدتی تعلیق موقت در طرح خود برای دریافت مالیات از شرکت‌های فناوری، با ارسال نامه‌هایی به کمپانی‌هایی بزرگ خواستار پرداخت مالیات از سوی آنها شده است. بسیاری از وزرای اقتصاد کشورهای اروپایی ...

فرانسه پس از مدتی تعلیق موقت در طرح خود برای دریافت مالیات از شرکت‌های فناوری، با - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر دستجرد استان قم - ارسال نامه‌هایی به کمپانی‌هایی بزرگ خواستار پرداخت مالیات از سوی آنها شده است.

بسیاری از وزرای اقتصاد کشورهای اروپایی از جمله «برونو لومر»، وزیر دارایی فرانسه بر این باورند که غول‌های فناوری آنچنان - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر دستجرد استان قم - که باید و شاید مالیات پرداخت نمی‌کنند. در واقع آنها ثروت بسیاری را در یک کشور تولید می‌کنند اما برای پرداخت مالیات کمتر گزارش دارایی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر دستجرد استان قم - خود را به کشورهای با طرح مالیاتی محدودتر ارسال می‌کنند. همین عامل باعث شد لومر طرح پرداخت مالیات بر اساس درآمد محلی را ارائه کند که با موافقت سیاستمداران کشورش همراه شد.

سال گذشته مجمع ملی فرانسه در همین راستا طرحی را به تصویب رساند که بر اساس آن کمپانی‌های بزرگ فناوری که در سراسر دنیا ۷۵۰ میلیون یورو و در فرانسه بالای ۲۵ میلیون یورو در سال درآمد دارند، باید سه درصد از درآمد خود در این کشور را به دولت بدهند. این طرح شامل شرکت‌هایی مثل گوگل، اپل، آمازون و فیسبوک می‌شود که یک - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر دستجرد استان قم - مارکت‌پلیس یا کسب و کار تبلیغاتی را اداره می‌کنند.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر دستجرد استان قم

امضای این طرح از سوی «امانوئل ماکرون»، رییس جمهور فرانسه واکنش خشمگین ترامپ را در پی داشت و وی هشدار داد که روی مواد غذایی فرانسه از جمله شراب و پنیر تعرفه - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر دستجرد استان قم - صد در صدی وضع خواهد کرد. این دو کشور پس از مذاکره تصمیم گرفتند وضع مالیات - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر دستجرد استان قم - را تا زمان روشن شدن تصمیم «سازمان همکاری و توسعه اقتصادی» به تعویق بیندازند.

حالا و پس از چندین ماه بحث و جدل فرانسه اعلام کرده که مذاکرات سازمان همکاری و توسعه اقتصادی به شکست انجامیده و همانطور که قبلا وعده داده بود شرکت‌های فناوری باید خود را برای پرداخت مالیات در همین ماه آماده کنند. از آنجا که مدت چندانی به پایان دولت ترامپ نمانده باید دید جو بایدن با این مساله چگونه برخورد خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone