🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر گرگان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل تاریک شدن ناگهانی و یا دوتایی شدن تصویر چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلف ایراد در پنل و یا اتصالات کابل و آنتن سبب چنین اتفاقی خواهند شد که نیاز است برای پیدا کردن مشکل و رفع آن دستگاه را به تکنسین ماهر بسپاریم.
  2. سوال: کابل فلت چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: کابل فلت رابط تصویر با مین برد می باشد که امروزه در اکثر وسایل هوشمند نمایشی کاربرد دارد.
  3. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
  4. سوال: وظیفه مین برد در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون شاید مهمترین قطعه در تلویزیون های نسل جدید به شمار آید که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.
  5. سوال: علت صدای بدون کیفیت و خش دار در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکل در آمپلی فایر اسپیکر ها و خرابی مگنت آن از عوامل ایجاد چنین مشکلی هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16055.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

رویداد آنلاین هواوی؛ معرفی محصولات جدید برای بازار ایران [ساعت ۲۰]

رویداد آنلاین هوآوی برای معرفی محصولات جدید از جمله گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و سایر خدمات این شرکت امروز، ۵ آذر در ساعت ۲۰:۰۰ برگزار خواهد شد. این رویداد به رونمایی و معرفی محصولاتی که با ...

رویداد - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر گرگان استان گلستان - آنلاین هوآوی برای معرفی محصولات جدید از جمله گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و سایر خدمات این شرکت امروز، ۵ آذر در ساعت ۲۰:۰۰ برگزار خواهد شد.

این رویداد به رونمایی و معرفی محصولاتی که با گارانتی در ایران عرضه می‌شوند، اختصاص دارد. علاوه بر آن در رابطه با آخرین به‌روزرسانی‌های انجام شده - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر گرگان استان گلستان - درباره اکوسیستم هواوی و به ویژه سرویس‌های موبایلی هواوی و همچنین سوالات متداولی که پیرامون آن وجود دارد، صحبت خواهد شد. همچنین «کاوه آفاق» در این رویداد اجرا خواهد داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه اختصاصی این رویداد در سایت هواوی مراجعه - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر گرگان استان گلستان - کنید. رویداد هواوی در همین صفحه‌ی دیجیاتو نیز نمایش داده - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر گرگان استان گلستان - می‌شود:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone