🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر زرندیه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر زرندیه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن تلویزیون به عوامل متعددی بستگی دارد که از عوامل خارجی آن می تون به خرابی کابل، عدم انتقال برق، مشکل در پورت ورودی و .... اشاره کرد.
  2. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
  3. سوال: سرویس دوره ای چه کیفیتی در عملکرد تلویزیون دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
  4. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
  5. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16027.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

اپل احتمالا سنسورهای «فورس تاچ» را به تاچ بار مک بوک پرو اضافه می‌کند

مک بوک پرو به یک نوار OLED لمسی به نام تاچ بار در بالای کیبورد خود مجهز شده که طبق پتنتی جدید، شاید اپل در آینده به آن سنسورهای «فورس تاچ» را اضافه کند. نسل ...

مک بوک پرو به یک نوار OLED لمسی به نام تاچ بار در بالای کیبورد خود مجهز شده که طبق پتنتی جدید، شاید اپل در آینده به آن سنسورهای «فورس تاچ» را اضافه کند.

نسل اول اپل واچ به قابلیت فورس تاچ مجهز شده بود که می‌توانست فشار اضافه روی نمایشگر را تشخیص دهد. با استفاده از این فناوری، کاربران می‌توانستند با میزان فشار به قابلیت‌های مختلفی دست پیدا کنند یا این ساعت هوشمند را کنترل کنند.

در سال ۲۰۱۵ اپل بازخورد هپتیک را با نام «تاچ سه بعدی» به - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر زرندیه استان مرکزی - آیفون 6s اضافه کرد که قادر به تشخیص میزان فشار بود. در همان سال فناوری فورس تاچ به ترک پد مک بوک پرو آمد. از آنجایی که این فناوری چندان موردتوجه کاربران قرار نگرفت، با - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر زرندیه استان مرکزی - ارائه watchOS 7 از اپل واچ حذف شد و تاچ سه بعدی نیز جای خود را به «هپتیک تاچ» داد.

با وجود اینکه دیگر شاهد - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر زرندیه استان مرکزی - استفاده از این فناوری در ساعت هوشمند و گوشی‌های اپل نیستیم، شاید در آینده به مک بوک پرو اضافه - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر زرندیه استان مرکزی - شود. به تازگی اطلاعات یک پتنت جدید اپل توسط اداره ثبت اختراع و - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر زرندیه استان مرکزی - نشان تجاری ایالات متحده آمریکا (USPTO) منتشر شده است.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر زرندیه استان مرکزی

طبق پتنت جدید، سنسورهای فورس تاچ می‌توانند با اضافه شدن به تاچ بار، نقش خود را در مک‌های اپل افزایش دهند.

این پتنت در - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر زرندیه استان مرکزی - سال ۲۰۱۹ ارائه شده و اگرچه جزئیات دقیقی در آن به چشم نمی‌خورد، اما تصاویر موجود در آن نحوه قرارگیری این فناوری در تاچ بار مک بوک پرو را نشان می‌دهد. مدار فورس تاچ نوار OLED حساس به - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر زرندیه استان مرکزی - لمس را احاطه کرده است.

تاچ بار سال ۲۰۱۶ برای مک بوک پرو معرفی شد و تاچ آیدی درون دکمه پاور قرار گرفت. این نوار کنترلی از آن زمان تا به امروز جایگزین کلیدهای عملیاتی در مدل‌های مک بوک پرو شده و هنوز درباره مفید بودن آن‌ها اختلاف نظر وجود دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone