🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر خرمدره استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر خرمدره استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا با وجود تصویر اما هیچ صدایی از تلویزیون ندارم؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
  2. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل تلویزیون شما نواع متخلفی از تنظیمات وجود دارد که برای تنظیم صحصح همه آن ها نیاز به متخصص در این زمینه می باشد.
  3. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
  4. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: از علت های روشن نشدن تلویزیون شما می توان مشکل در برد تغذیه، مشک در قطعات انتقال صدا و تصویر و ... اشاره کرد.
  5. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16041.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

نسل جدید گلکسی بادز سامسونگ همراه با گلکسی S21 معرفی می‌شود

سامسونگ در دو سال گذشته همراه با نسل جدید گوشی‌های سری گلکسی S، از گلکسی بادز جدید هم رونمایی کرده. حالا به نظر می‌رسد نسل جدید هدفون بی‌سیم این کمپانی کره‌ای با گلکسی S21 از ...

سامسونگ در دو سال گذشته همراه با نسل جدید گوشی‌های سری گلکسی S، از گلکسی بادز جدید هم رونمایی کرده. حالا به - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر خرمدره استان زنجان - نظر می‌رسد نسل جدید هدفون بی‌سیم این کمپانی کره‌ای - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر خرمدره استان زنجان - با گلکسی S21 از راه می‌رسد.

سامسونگ در گذشته نه چندان دور از گلکسی بادز لایو رونمایی کرد و اگر همراه با نسل جدید گوشی‌های سری گلکسی S شاهد معرفی گلکسی بادز جدید باشیم، سامسونگ در کمتر از ۶ ماه دو هدفون بی‌سیم را معرفی می‌کند.

جدیدترین هدفون بی‌سیم سامسونگ یعنی گلکسی بادز لایو از طراحی متفاوتی نسبت به محصولات سابق این کمپانی و برندهای دیگر بهره می‌برد. این محصول ۶ ماه پس از اینکه گلکسی بادز پلاس همراه با گوشی‌های سری گلکسی S20 رونمایی شد، از راه رسید. این هدفون بی‌سیم نه تنها طراحی متفاوتی دارد، بلکه اولین ایرباد سامسونگ با فناوری حذف نویز فعال - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر خرمدره استان زنجان - است.

هدفون جدید سامسونگ که همراه با گلکسی S21 - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر خرمدره استان زنجان - معرفی می‌شود، جایگزین گلکسی بادز لایو نخواهد شد. در حقیقت این - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر خرمدره استان زنجان - محصول از طراحی مشابه با گلکسی بادز و بادز پلاس بهره می‌برد، البته بهبودهایی را تجربه خواهد کرد.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر خرمدره استان زنجان

گلکسی بادز جدید در مقایسه با نسل‌های قبلی کیفیت صوتی بالاتری خواهد داشت و همچنین حالت «Ambient» یا محیط آن نیز عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد. در این حالت می‌توانید به صدای محیط گوش دهید که در مواقعی مانند عبور از خیابان - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر خرمدره استان زنجان - کاربردی است.

این هدفون جدید احتمالا از فناوری حذف نویز فعال بهره می‌برد و با توجه به طراحی متفاوت نسبت به گلکسی بادز لایو، از نظر تئوری باید عملکرد بهتری نسبت به آن داشته باشد. از آنجایی این هدفون طراحی درون گوش دارد، با فناوری حذف نویز فعال باید کیفیت صوتی بالایی در اختیار کاربران قرار دهد.

در حال حاضر اطلاعی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر خرمدره استان زنجان - از نام گلکسی بادز - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر خرمدره استان زنجان - جدید نداریم، شاید سامسونگ نام «Galaxy Buds Beyond» را برای آن درنظر بگیرد. انتظار می‌رود در ژانویه ۲۰۲۱ گوشی‌های سری - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر خرمدره استان زنجان - گلکسی S21 به همراه - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر خرمدره استان زنجان - گلسی بادز - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر خرمدره استان زنجان - جدید معرفی شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone