🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: در همه تلویزیون ها اطراف پنل و دور تلویزیون را فریمی یا یک قاب به شکل های مختلف احاطه کرده است است که در حفظ امنیت دستگاه و شکل گیزی آن نقش بسزایی دارد.
  2. سوال: مشکل در پورت های تلویزون چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
  3. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
  4. سوال: چرا تصویر تلویزیون در قسمت های مختلف تاریک و روشن می شود؟
    پاسخ: عوامل مختلف ایراد در پنل و یا اتصالات کابل و آنتن سبب چنین اتفاقی خواهند شد که نیاز است برای پیدا کردن مشکل و رفع آن دستگاه را به تکنسین ماهر بسپاریم.
  5. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: عدم اطلاع از نحوه استفاده از قسمت ها و ویژگی های مختلف تلویزیون می تواند خرابی های زیادی در این قسمت ایجاد کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16059.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

هزینه تقریبی کل قطعات آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو برای اپل مشخص شد

یک شرکت ژاپنی فهرست مواد اولیه آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو را منتشر کرده که نشان می‌دهد قیمت کل قطعات این دو موبایل به ترتیب ۳۷۳ و ۴۰۶ دلار است. شرکت ژاپنی Fomalhaut Techno ...

یک شرکت ژاپنی فهرست مواد اولیه آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو را منتشر کرده که نشان می‌دهد قیمت کل قطعات این دو موبایل به ترتیب ۳۷۳ و ۴۰۶ دلار است.

شرکت - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - ژاپنی Fomalhaut Techno Solutions که در زمینه کالبدشکافی دیوایس‌ها فعالیت می‌کند، فهرست مواد اولیه (BoM) آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو را منتشر کرده که با توجه به آن می‌توان به طور تقریبی قیمت قطعات این دو موبایل را تخمین زد. طبق - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - این گزارش، قیمت قطعات آیفون ۱۲ حدود ۳۷۳ دلار و آیفون ۱۲ پرو، ۴۰۶ دلار است. قیمت نهایی آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو به ترتیب ۶۹۹ و ۹۹۹ دلار است.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان

آنطور که در گزارش آمده، گران‌قیمت‌ترین قطعات آیفون ۱۲ و مدل پرو، نمایشگر OLED - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - ساخت سامسونگ با قیمت تقریبی ۷۰ دلار و مودم 5G X55 کوالکام با قیمت تقریبی ۹۰ دلار هستند. هزینه تولید چیپست A14 بایونیک نیز در این گزارش ۴۰ دلار ذکر شده و قطعات دیگر مثل رم (۱۲.۸ دلار) و حافظه فلش (۱۹.۲ دلار)، جزو گران‌ترین قطعات هستند. هر کدام از سنسورهای دوربین آیفون‌های جدید نیز که سونی سازنده آن‌هاست، بین ۷.۴ - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - تا ۷.۹ دلار هزینه برمی‌دارند.

نمودار جالبی هم در این گزارش قرار داده شده که سهم کشورهای تأمین کننده قطعات آیفون ۱۲ را نشان می‌دهد. همانطور که ملاحظه می‌کنید - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - کره جنوبی با ۲۶.۸ درصد، بزرگ‌ترین تأمین کننده قطعه - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - آیفون‌های جدید به شمار می‌رود و پس از آن ایالات متحده (۲۱.۹ درصد) و ژاپن (۱۳.۶ درصد) قرار گرفته‌اند. سهم چین از قطعات آیفون‌های جدید تنها ۴.۶ درصد است، ولی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - این کشور همچنان بزرگ‌ترین مونتاژ کننده آیفون محسوب می‌شود.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان

جالب است بدانید اواسط شهریور ماه امسال شرکت تحقیقاتی Counterpoint Research فهرست مواد اولیه گلکسی نوت ۲۰ اولترا را منتشر کرد که نشان می‌داد ساخت این موبایل ۱۳۰۰ دلاری برای سامسونگ تنها ۵۴۹ دلار تمام می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone