🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
  2. سوال: فرق تلویزیون های پلاسما با LCD یا LED چیست؟
    پاسخ: یکی از تفاوت های اصلی آن ها میزان شدیدتر روشنایی در تلویزون ها LCD و LED می باشد که شاید برای چشمان آسیب زا باشد
  3. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از اینکه بررسی اولیه تلویزیون شما توسط تکنسین انجام گیرد (نسبت به نوع خدمات مورد نیاز دستگاه) تکنسین ما زمان مورد نیاز برای تمام شدن تعمیرات را خدمت شما اطلاع خواهند داد.
  4. سوال: خدمات و قطعات استفاده شده در دستگاه من کیفیت کافی را دارند؟
    پاسخ: تعمیرات و خدمات ارائه شده از سوی ما از کیفیت بالایی در کشور برخوردار هستند و تمامی خدمات ارائه شده را تا 3 ماه ضمانت خواهیم کرد.
  5. سوال: برد اینورتر چه کاربردی و نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: در واقع این قطعه وظیفه روشن کنندگی بک لایت ها یا همان لامپ تصاویر را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16056.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

یوتیوب فصل‌بندی خودکار ویدیوها با هوش مصنوعی را به شکل آزمایشی کلید زد

یوتیوب از آزمایش الگوریتم جدیدی خبر داده که با استفاده از یادگیری ماشینی ویدیوها را به طور خودکار قسمت‌بندی می‌کند. این قابلیت در زمان صرفه‌جویی کرده و به کاربران کمک می‌کند تا سریعا به قسمت ...

یوتیوب از آزمایش الگوریتم جدیدی خبر داده که با استفاده از یادگیری ماشینی ویدیوها را به طور خودکار قسمت‌بندی می‌کند. این قابلیت در زمان صرفه‌جویی کرده و به کاربران کمک می‌کند تا سریعا به قسمت دلخواه ویدیو بروند.

یوتیوب در حال آزمایش قابلیت قسمت‌بندی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشان استان اصفهان - خودکار ویدیوها برای تعداد محدودی از کلیپ‌ها است. این قابلیت با استفاده از یادگیری ماشینی به طور خودکار و هوشمند ویدیوها را بخش‌بندی می‌کند. یوتیوب می‌گوید تولیدکنندگان محتوا با استفاده - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشان استان اصفهان - از این قابلیت دیگر نیازی ندارند تا ویدیوها را به شکل دستی فصل‌بندی کنند، بنابراین در آینده - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشان استان اصفهان - احتمالاً شاهد بالا - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشان استان اصفهان - رفتن تعداد ویدیوهای قسمت‌بندی شده در این پلتفرم خواهیم بود.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشان استان اصفهان

یوتیوب می‌گوید آن دسته از تولیدکنندگان محتوا که ویدیوهای آن‌ها در این آزمایش به طور خودکار قسمت‌بندی شده، می‌توانند در صورت نیاز از این برنامه خارج شوند. یوتیوب اضافه می‌کند که تولیدکنندگان محتوا می‌توانند در مورد این ابزار بازخورد داده و در بهبود عملکرد آن سهیم باشند.

آنطور که در گزارش آمده، این قابلیت - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشان استان اصفهان - برای ویدیوهایی که در آنها انتقال از یک موضوع به موضوع دیگر قابل تشخیص - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشان استان اصفهان - نیست، کاربردی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشان استان اصفهان - نخواهد بود و احتمال خطا کردن هوش مصنوعی در تشخیص زمان درست وجود دارد. علاوه بر این ممکن است عده‌ای از تولیدکنندگان تمایلی به فصل‌بندی ویدیوهای خود - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشان استان اصفهان - نداشته باشند و نسبت به آن اعتراض کنند.

در هر - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشان استان اصفهان - صورت اگر این فناوری به درستی کار کند، بسیاری از تولیدکنندگان محتوا را از کار زمان گیر اضافه کردن برچسب‌های زمانی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشان استان اصفهان - (Timestamps) خلاص می‌کند. این قابلیت برای - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشان استان اصفهان - کاربران هم مفید است - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشان استان اصفهان - چون دیگر نیازی به تماشای مقدمه طولانی ویدیوها نخواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone