🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کاشمر استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کاشمر استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
  2. سوال: مین برد چه نقشی در تلویزیون ایفا می کند؟
    پاسخ: مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون شاید مهمترین قطعه در تلویزیون های نسل جدید به شمار آید که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.
  3. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
  4. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
  5. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16048.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی S21 احتمالا از دستیار صوتی بیکسبی برای باز کردن قفل گوشی بهره می‌برد

سامسونگ احتمالا گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S21 را با ویژگی «Bixby Voice» برای باز کردن قفل دستگاه از طریق صدای کاربر رونمایی خواهد کرد. از سوی دیگر تصاویر منتسب به قاب محافظ گلکسی 21 و ...

سامسونگ احتمالا گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S21 را با ویژگی «Bixby Voice» برای باز کردن قفل دستگاه از طریق صدای - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کاشمر استان خراسان - کاربر رونمایی خواهد کرد. از سوی دیگر تصاویر منتسب به قاب محافظ گلکسی 21 و احتمالا نسخه - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کاشمر استان خراسان - پلاس آن نیز زودتر از موعد رونمایی به اشتراک گذاشته شده است.

براساس گزارش جدیدی، اعضای خانواده گلکسیS21 در کنار بهره‌مندی از حسگر اثرانگست و فیس آنلاک برای باز کردن قفل دستگاه، از Bixby - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کاشمر استان خراسان - Voice به عنوان گزینه - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کاشمر استان خراسان - دیگری برخوردار - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کاشمر استان خراسان - خواهند بود.

البته به نظر می‌رسد فیس آنلاک ایمن‌تر از Bixby Voice است. تصور اینکه گوشی هوشمندی بتواند با درجه امنیت بالا از طریق صدای کاربر باز شود، کمی سخت است. باید ببینیم چرا سامسونگ تصمیم گرفته چنین قابلیتی به گوشی‌ هوشمند جدید خود اضافه کند و - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کاشمر استان خراسان - آیا کاربران از آن استقبال می‌‌کنند یا خیر.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کاشمر استان خراسان

به نظر می‌رسد قفل گشایی گوشی با استفاده از - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کاشمر استان خراسان -  Bixby Voice بخشی از ویژگی‌های رابط کاربری - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کاشمر استان خراسان - One UI 3.1 خواهد بود. سامسونگ این پوسته را برای نخستین بار برای گوشی‌های سری گلکسی S21 معرفی خواهد کرد.

در کنار خبر قفل‌گشایی خانواده گلکسی S21، تصاویری از قاب محافظ گلکسی S21 و نسخه پلاس آن به اشتراک گذاشته شده است. به نظر می‌رسد به غیر از نسخه الترا، این دو نسخه با نمایشگر تخت معرفی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کاشمر استان خراسان - خواهند شد که طراحی قاب محافظ گوشی نیز همین موضوع را تایید می‌کند.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کاشمر استان خراسان

ابعاد نمایشگر گلکسی S21 و نسخه پلاس آن به ترتیب 6.2 و 6.7 اینچ است. هر دو گوشی هوشمند ار نمایشگر اولد 120 هرتز با رزولوشن 1080 پیکسل بهره می‌برند. این در حالی است که هر سه نسخه گلکسی  S20 از نمایشگر 1440 پیکسل بهره می‌برند که خبر از افت مشخصات نمایشگر گوشی‌های جدید نسبت به نسل قبلی می‌دهد.

فاصله کمی بین قاب محافظ و ماژول دوربین دیده می‌شود. به نظر می‌رسد که طراحان کیس باید بیشتر تلاش کنند تا تدبیری برای این فضای خالی در نظر بگیرند. انتظار می‌رود هر - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کاشمر استان خراسان - سه مدل گلکسی S21 در تاریخ 25 دی‌ماه رونمایی شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone