🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون بلست در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون بلست در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا ساعت خاصی برای مراجعه تکنسین وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ بعد از ثبت اطالاعات شما ،تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و برای زمان انجام تعمیرات با شما هماهنگ خواهند کرد.
  2. سوال: آیا برای اتصال تلویزیون به برق نیاز به محافظ است؟
    پاسخ: شاید بهترین کار بعد از خرید دستگاه های برقی لوازم خانگی مانند تلویزیون خرید یک محافظ پرقدرت برای اتصال آن به برق باشد.
  3. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن تلویزیون به عوامل متعددی بستگی دارد که از عوامل خارجی آن می تون به خرابی کابل، عدم انتقال برق، مشکل در پورت ورودی و .... اشاره کرد.
  4. سوال: چرا تلویزیون من دیر روشن می شود؟
    پاسخ: خرابی بردپاور یا برد تغذیه می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند که با تعویض یا در صورت امکان تعمیر آنها می توانیم مشکل را حل کنیم.
  5. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل فلت رابط تصویر با مین برد می باشد که امروزه در اکثر وسایل هوشمند نمایشی کاربرد دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16054.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

انسان مصنوعی پروژه NEON ماه آینده به گوشی‌های گلکسی می‌آید

در جریان نمایشگاه «CES 2020»، سامسونگ برای نخستین بار از پروژه «NEON» برای به نمایش گذاشتن انسان مصنوعی رونمایی کرد. به نظر می‌رسد قبل از سال نو میلادی، انسان مصنوعی مهمان گوشی‌های گلکسی سامسونگ خواهد ...

در جریان نمایشگاه «CES 2020»، سامسونگ برای نخستین بار از پروژه «NEON» برای به نمایش گذاشتن - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر آزادشهر استان گلستان - انسان مصنوعی - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر آزادشهر استان گلستان - رونمایی کرد. به نظر می‌رسد قبل از سال نو میلادی، انسان مصنوعی مهمان گوشی‌های گلکسی سامسونگ خواهد شد.

پروژه نئون توسط آزمایشگاه مخصوص سامسونگ به نام «استار لب» و بر پایه دو فناوری Core R3 و SPECTRA توسعه یافته است. انسان مصنوعی پروژه NEON، آواتارهای مجازی هستند که با کمک فناوری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، شباهت زیادی به انسان دارند.

براساس اعلام وب‌سایت سامسونگ، امکان تنظیم انسان مصنوعی پروژه NEON براساس نظر و سفارش کاربر وجود دارد.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر آزادشهر استان گلستان

انسان‌های مصنوعی از نظر حالات چهره، حرکات و دیالوگ‌ها به قدری شبیه - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر آزادشهر استان گلستان - به انسان هستند که - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر آزادشهر استان گلستان - گاهی نمی‌توان آنها را از انسان واقعی تشخیص داد. هر یک از آواتارها شخصیت منحصر به فرد - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر آزادشهر استان گلستان - خودش را دارد.

سامسونگ در نمایشگاه CES، برخی کاربردهای انسان مصنوعی را برای ارائه خدمات در بخش‌های مختلفی از جمله بانک، خبرگزاری و ارائه - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر آزادشهر استان گلستان - خدمات در فروشگاه به نمایش گذاشت.

«پراناو میستری» - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر آزادشهر استان گلستان - مدیر عامل و مدیر آزمایشگاه های «STAR» در توییتر - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر آزادشهر استان گلستان - اعلام کرد که در حال حاضر از NEON در گوشی هوشمند خود استفاده می‌کند. وی همچنین اضافه کرد که این شرکت در حال آزمایش انسان مصنوعی روی موبایل است و احتمالا قبل از سال نو میلادی سایر کاربران هم می‌توانند NEON را روی گوشی‌های خود داشته باشند.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر آزادشهر استان گلستان

به نظر می‌رسد ماه آینده سامسونگ انسان مصنوعی را در گوشی‌های هوشمند گلکسی به نمایش بگذارد. هنوز مشخص نیست آیا انسان مصنوعی پروژه NEON به صورت پیش فرض روی - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر آزادشهر استان گلستان - گوشی‌های گلکسی سامسونگ نصب می‌شود یا کاربران باید بعدا چنین قابلیتی را به آن اضافه کنند.

همچنین تاکنون اطلاعاتی در مورد نصب این قابلیت - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر آزادشهر استان گلستان - روی سایر گوشی‌های هوشمند نیز منتشر نشده است و باید ببینیم انسان مصنوعی مهمان کدام دستگاه‌ها خواهد - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر آزادشهر استان گلستان - بود.

انسان‌های مصنوعی می‌توانند به عنوان مجری برای ارائه خدمات، مشاوره مالی، نگهبان درب ورودی، ارائه خدمات بهداشتی یا فقط به عنوان یک دوست مجازی مورد استفاده قرار گیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone