🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر همدان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر همدان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: نمایشگر های قدیمی هستند که از لامپ های شعه کاتدی تشکیل شده اند.
  2. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
  3. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از اینکه بررسی اولیه تلویزیون شما توسط تکنسین انجام گیرد (نسبت به نوع خدمات مورد نیاز دستگاه) تکنسین ما زمان مورد نیاز برای تمام شدن تعمیرات را خدمت شما اطلاع خواهند داد.
  4. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله سوختن بکلایت، خرابی پنل ، مشکل در انتقال تصویر و .. می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی در تلویزیون شما شود.
  5. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: مشکل در اتصال به اینترنت با سرعت کافی و شبکه بی سیم می تواند در پخش این تصاویر اختلال ایجاد کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16050.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

کروم‌بوک‌های سامسونگ با شارژدهی مطلوب از راه رسیدند

سامسونگ از دو کروم بوک سبک با طول عمر باتری فوق‌العاده شامل «کروم بوک 4» با نمایشگر 11.6 اینچی و نسخه پلاس آن با نمایشگر 15.6 اینچی در انگلیس رونمایی کرد. کروم بوک‌های جدید با ...

سامسونگ از دو کروم بوک سبک - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر همدان استان همدان - با طول عمر باتری فوق‌العاده شامل «کروم بوک 4» با نمایشگر 11.6 اینچی و نسخه پلاس آن با نمایشگر 15.6 اینچی در انگلیس رونمایی کرد.

کروم بوک‌های جدید با هدف استفاده در منزل جهت انجام کارهای شغلی یا تحصیلی طراحی شده‌اند و به راحتی قابل حمل و - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر همدان استان همدان - نقل هستند. کروم بوک 4 از نمایشگر 11.6 اینچی اچ‌دی با رزولوشن 1366 در 768 پیکسل و وزنی برابر با 1.18 کیلوگرم بهره می‌برد.

کروم بوک 4 پلاس نیز از نمایشگر 15.6 اینچی فول‌اچ‌دی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل و وزنی برابر با - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر همدان استان همدان - 1.69 کیلوگرم در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

هر دو محصول - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر همدان استان همدان - جدید - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر همدان استان همدان - سامسونگ از باتری 39 وات ساعت بهره می‌برند. - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر همدان استان همدان - نسخه کوچکتر با بدنه پلاستیکی و مدل بزرگتر با بدنه آلومینیومی به بازار عرضه - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر همدان استان همدان - می‌شود.

کروم‌بوک‌های جدید سامسونگ از طریق پورت USB-C شارژ می‌شوند. این پورت می‌تواند برای اتصال - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر همدان استان همدان - نمایشگر اکسترنال 4K نیز مورد استفاده قرار گیرد. توجه داشته باشید که کروم بوک 4 تنها مجهز به یک پورت Type-C و یک پورت USB-A 3.0 است.

نسخه بزرگتر یعنی کروم بوک پلاس مجهز به پورت اضافی USB-C است. هر دو دستگاه از جک هدفون 3.5 میلی‌متری بهره می‌برند.

محصولات جدید سامسونگ از قابلیت اتصال سریع Wi-Fi 5 (2x2)، وب‌کم 720 پیکسل، میکروفون و 2 عدد اسپیکر استریو 15 واتی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر همدان استان همدان - به کار می‌آید. دستگاه از گوگل اسیستنت نیز پشتیبانی می‌کند.

کروم‌بوک‌های جدید از چیپست اینتل سلرون N4000 بهره می‌برند که اواخر سال 2017 معرفی شد. این پردازنده دو هسته‌ای با فرکانس پایه - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر همدان استان همدان - 1.1 گیگاهرتز کار می‌کند که می‌تواند به فرکانس 2.6 گیگاهرتز هم برسد. محصولات جدید سامسونگ مجهز به 4 گیگابایت رم LPDDR4 و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی eMMC هستند. البته کروم بوک 4 پلاس در نسخه دیگری با حافظه 64 گیگابایتی نیز - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر همدان استان همدان - به بازار عرضه می‌شود.

کروم‌بوک‌های جدید سامسونگ از تاریخ 6 آذرماه در انگلستان عرضه می‌شود. نسخه 11.6 اینچی با قیمت 401 دلار، نسخه 15.6 اینچی 32 گیگابایتی با قیمت 468 دلار و نسخه 64 گیگابایتی با قیمت 508 دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone