🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من به وای فای نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
  2. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: اطلاع از نحوه عملکرد دستگاه خود می تواند از مشکلات مختلف ناشی از استفاده نادرست از دستگا جلوگیری کند.
  3. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
  4. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
  5. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل تلویزیون شما نواع متخلفی از تنظیمات وجود دارد که برای تنظیم صحصح همه آن ها نیاز به متخصص در این زمینه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16057.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

ارباب قلعه‌ها؛ آشنایی با بهترین بازی‌‌های «دفاع از قلعه» موبایل

این روزها اگر می خواهید با عناوین سبک «دفاع از قلعه» (Tower Defense) سرگرم شوید، تنها راهش این است که به دنبال آثار قدیمی‌تر بروید. دیگر کمتر توسعه دهنده‌ای به سراغ این سبک می‌رود و بازی‌های ...

این روزها اگر می خواهید با عناوین سبک «دفاع از قلعه» (Tower Defense) - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان - سرگرم شوید، تنها راهش این است که به دنبال آثار قدیمی‌تر بروید. دیگر کمتر توسعه دهنده‌ای به سراغ این سبک می‌رود و بازی‌های - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان - جدید دفاع از قلعه هم معمولا همان تکرار مکرراتی هستند که تنها لباس عوض می‌کنند و با نام‌های متفاوت پا به میدان می‌گذارند.

این سبک که در سال‌های گذشته و به لطف ظهور عناوینی همانند «گیاهان علیه زامبی‌ها» (Plants Vs Zombies) و «یورش پادشاهی» (Kingdom Rush) محبوبیت زیادی بین کاربران موبایل به دست آورد اما حالا با همان مشکلی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان - دست و پنجه نرم می‌کند که سبک‌های مختلفی تاکنون دچارش شده‌اند: تکرار، تکرار و باز هم - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان - تکرار.

اما باز هم در این قحطی نوآوری، هستند عناوینی که - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان - همچنان ارزش بازی داشته باشند. در این مقاله تلاش کرده‌ایم بهترین عناوین دفاع از قلعه موبایل را برایتان گردآوری کنیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

[این نوشته در تاریخ 5 آذر 99 به‌روزرسانی شده است]

Plants Vs Zombies

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان

  • بازی آفلاین است

«گیاهان در برابر زامبی‌ها» (Plants Vs Zombies) از آن بازی‌هایی است که - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان - هیچوقت تاریخ مصرف ندارند و هر وقت به سراغشان بروید، باز ساعت‌ها وقت‌تان را پایشان می‌گذارید. استودیوی PopCap خیلی خوب توانست ایده عجیب عنوانش را پرورش بدهد و با آن یکی از اعتیادآورترین تجربه‌های گوشی را به وجود بیاورد؛ در این بازی دفاع از قلعه بازیکن‌ها باید - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان - با کار گذاشتن گیاهان در مسیرهای مختلف مانع - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان - رسیدن زامبی‌ها به خانه شخصیت اصلی بشوند.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان

Plants vs. Zombies™ 2

سازنده: ELECTRONIC ARTS قیمت: رایگان با پرداخت - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان - درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 106 / 512 مگابایت زبان:

Kingdom Rush

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان

  • بازی آفلاین است

از - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان - آخرین حضور Kingdom Rush در تلفن‌های هوشمند نزدیک به چهار - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان - سال می‌گذرد و با وجود اینکه در این مدت سازندگان زیادی سعی کردند با کپی از فرمول این - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان - سری به موفقیت برسند اما اگر کیفیت را مد نظر قرار بدهیم، - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان - هیچکدام به اندازه Kingdom Rush نتوانستند سرگرم کننده ظاهر بشوند. همانند بقیه - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان - بازی‌های تاور دفنس در اینجا هم هر مرحله دشمنان از مسیرهایی به سمت شما هجوم می‌آورند و باید با ساخت ساختمان‌های دفاعی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان - و هدایت قهرمان‌تان به سمت آن‌ها، مانع نفوذ شخصیت‌های منفی به قلعه‌تان بشوید.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان

Kingdom Rush Origins

سازنده: Ironhide قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 300 / 246 مگابایت زبان:

Flowar

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان

  • بازی آفلاین است

بازی‌های دفاع از قلعه معمولا مرحله‌ای هستند و چیزی که Flowar را نسبت به بقیه - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان - بازی‌های هم سبک متمایز کرده، ذات رکوری بازی است. در Flowar دشمنان در موج‌های مختلفی به سمت گیاه اصلی حرکت می‌کنند و وظیفه دارید با کار گذاشتن گیاه‌های هجومی مانع نابودی آن بشوید. بعد از پایان هر موج نیز می‌توانید با امتیازاتی که به دست آورده‌اید، گیاهان جدیدی کاشته یا حتی قبلی‌ها را قدرتمند‌تر کنید. این روند هم تا زمانی که ببازید ادامه - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان - پیدا می‌کند.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان

Flowar

سازنده: 111% قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 17 مگابایت زبان:

Bloons TD 6

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان

  • بازی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان - آفلاین است

سری Bloons TD در کنار Plants Vs Zombies و Kingdom Rush جزو محبوب‌ترین و البته قدیمی‌ترین بازی‌های تاور دفنس - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان - گوشی به - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان - حساب می‌آید که آخرین - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان - قسمتش چند ماه پیش و بعد از پنج سال منتشر شد. Bloons TD - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان - 6 تغییری در هسته اصلی گیم پلی سبک دفاع از قلعه ایجاد نکرده و در بازی شاهد همان المان‌های آشنا هستیم؛ یک مسیر طولانی، دشمنانی که در این مسیر به سمت قلعه شما می‌آیند و شمایی که باید با کار گذاشتن وسیله‌هایی نابودشان کنید.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان

Bloons TD 6

سازنده: ninja kiwi قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 109.5 / 55 مگابایت زبان:

Star Vikings Forever

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان

  • بازی آفلاین است

Plants Vs Zombies را برعکس کنید، چیزی که - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان - به دست می‌آید همین Star Vikings Forever است. بر خلاف بقیه بازی‌های دفاع از قلعه که در آن‌ها مجبور بودید با ساخت ساختمان‌های گوناگون مانع ورود دشمنان شوید، در اینجا نقش وایکینگ‌ها به - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان - بازیکن داده می‌شود و حالا او باید با کمک نیروهایش ساختمان‌ها و شخصیت‌های دفاعی که سد راهش قرار گرفته‌اند را نابود کند. اگر به دنبال یک تجربه متفاوت از تاور دفنس هستید، Star Vikings Forever بهترین گزینه لیست است.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان

Star Vikings Forever

سازنده: Akupara Games قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 416 / 65.3 مگابایت زبان:

Clash Royale

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان

  • بازی آنلاین است

کلش رویال ترکیبی از چند سبک مختلف بوده و برای ساخت بازی سوپرسل از هر جایی که توانسته الهام گرفته است؛ یک آش شله قلمکار شلوغ که طعمش هر کسی را می‌تواند معتاد کند. بخش تاور دفنس کلش رویال به دفاع از قلعه اصلی باز می‌گردد. در بازی هر بازیکن - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان - یک قلعه داشته و هر کسی که اول آن را از بین ببرد، تمام سه ستاره مبارزه را خواهد گرفت. بد نیست بدانید سوپرسل در حال حاضر مشغول ساخت عنوانی جدید با نام Brawl - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان - Stars است که احتمالا تا پایان سال منتشر خواهد شد.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان

Clash Royale

سازنده: Supercell قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان - و اندروید حجم: 119 - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان - / 93.9 مگابایت زبان:

Defense Zone 3 HD

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان

  • بازی آفلاین است

تمام - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان - بازی‌های بالا در یک فضای فانتری اتفاق می‌افتند و اگر به دنبال عناوینی با المان‌های واقع گرایانه‌تر هستید، Defense Zone 3 HD همان بازی دفاع از قلعه ای است که باید به سراغش بروید. بازی از دیدگاه گیم پلی تفاوتی نسبت به آثار مشابهش ندارد و اینجا هم باید با کار گذاشتن ساختمان‌هایی در مسیر، دشمنان را نابود کنید. با این وجود تنوع خوب وسیله‌های جنگی و محیط‌ها Defense Zone 3 HD را به یک اثر سرگرم کننده تبدیل کرده‌اند. در همین سبک Naval Storm TD نیز با گرافیک بالایش گزینه خیلی خوبی است.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان

Defense Zone 3 HD

سازنده: ARTEM KOTOV قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 183 مگابایت زبان:

Tiny Archers

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان

  • بازی آفلاین است

دفاع از قلعه با وجود اینکه یکی از - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان - اعتیادآورترین سبک‌های گیمینگ است اما یک مشکل بزرگ دارد؛ معمولا در بازی‌های این سبک مستقیما روی روند مبارزات نقش ندارید و باید با ساخت ساختمان‌های دفاعی دشمنان را نابود کنید. Tiny Archers آمده تا این مشکل را برطرف کرده و کسانی که به دنبال تجربه‌ای اکشن‌تر هستند را راضی نگه دارد. در این بازی کنترل - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان - تیرانداز بالای قلعه را دارید و باید با نشانه‌گیری (به سبک انگری بردز) ارک‌هایی که به سمت‌تان می‌آیند را بکشید. در این بین می‌توانید از قدرت‌های مختلفی هم کمک بگیرید.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان

Tiny Archers

سازنده: 1Der Entertainment قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 173.9 / 84.7 مگابایت زبان:

[به‌روزرسانی]

Kingdom Rush Vengeance TD

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان

  • بازی آفلاین است

Kingdom Rush Vengeance ادامه‌ی سری بازی‌های Kingdom Rush است و قرار بود شوالیه‌ی سبک دفاع از قلعه باشد - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان - و حرف تازه‌ای بزند. این - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان - بازی  تقریبا از هر لحاظ بهتر از عناوین قبلی همین سری است اما قیمت بیشتر و پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای روی این خوبی‌ها سایه انداخته است. با این حال اگر از طرفداران بازی‌های F2P هستید، Kingdom - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان - Rush Vengeance انتخاب خوبی است که می‌تواند ۱۷ قلعه جدید، ۱۹ مرحله، ۱۰ هیرو، باس‌فایت‌های فراوان، قدرت‌های جدید، امکان ازتقا و ۵۰ اچیومنت در اختیارتان بگذارد که در نوع خود چشم‌گیر است.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان

Kingdom Rush Vengeance

سازنده: Ironhide Games قیمت: 4.99 دلار دسته - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان - بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 800.7/746 مگابایت زبان:

Bad North: Jotunn Edition

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان

  • بازی آفلاین است

جزیره‌هایی که خانه‌ی شما هستند مورد حمله‌ی وایکینگ‌ها قرار گرفته‌اند، پادشاه هم به قتل رسیده - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان - و شما به عنوان جانشین او تنها امید باقی‌مانده برای دفاع از سرزمین هستید. سازندگان - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان - بازی می‌گویند که این بازی جنگ برای پیروزی یا - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان - افتخارآفرینی نیست بلکه تلاشی برای زنده‌ ماندن است.

نوآوری Bad North در طراحی گیم‌پلی توانسته کمی از قالب همیشگی سبک دفاع از قلعه فاصله بگیرد؛ هر مرحله از - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان - بازی در یکی از جزیره‌های سرزمین‌تان اتفاق می‌افتد و باید با ساختن یک برج از خودتان در برابر دشمنان دفاع کنید. در یک جمله، بازی ارزش امتحان کردن را دارد - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان - و ترکیبی از به کار گرفتن تاکتیک‌های مختلف، سبک دفاع از قلعه - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان - و - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان - خون و خونریزی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان - است که در کنار - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان - آرت‌استایل متفاوت بازی می‌تواند شما را ساعت‌ها مجذوب خودش کند.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان

Bad North: Jotunn Edition‏

سازنده: Raw Fury قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 356.1/193 مگابایت زبان:

Iron Marines: RTS space battles

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان

  • بازی آفلاین است

استودیو بازی‌سازی Ironhide فقط به ساختن سری Kingdom Rush بسنده نکرده و با تجربه‌ای - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان - که در این سبک دارد یک عنوان - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان - جدید دیگر را هم عرضه کرده که Iron Marines نام دارد و احتمال آن می‌رود که به یک - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان - سری جدید تبدیل شود.

داستان بازی تم فضایی دارد و باید با به کار گرفتن استراتژی‌های مختلف در سیاره‌های ناشناخته به جنگ هیولاهای فضایی، لشکر ربات‌ها و دار و دسته‌ی موجودات حشره‌مانند بروید تا یک کهکشان را نجات بدهید.

بازی پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای متنوعی دارد اما حتی بدون استفاده از پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای هم می‌توانید از تمام بخش‌های گیم‌پلی لذت ببرید؛ مگر اینکه بخواهید یک شبه همه‌ چیز را به دست بیاورید. حالا که حرف از گیم‌پلی شد این نکته را هم بگوییم که می‌توانید نقش سربازانتان را در هر زمان از بازی تغییر بدهید که دست‌تان را برای اجرای استراتژی‌های بیشتر و غافل‌گیر کردن دشمنان باز می‌گذارد.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان

Iron Marines

سازنده: Ironhide S.A. قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 827.8/611 مگابایت زبان:

Element TD

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان

  • بازی آفلاین است

بازی Element TD یکی از عناوینی است - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان - که توانسته خودش را از لبه‌ی پرتگاه تکرار چند قدمی عقب بکشد؛ بازی از گرافیک ساده‌ای بهره می‌برد و در طراحی قوانین گیم‌پلی هم مشابه سایر هم‌سبک‌هایش عمل کرده است اما اضافه کردن یک سیستم از عناصر توانسته استراتژی بازی را تغییر بدهد و برگ برنده‌ی بازی باشد. عناصری که در اختیار شما هستند تعیین می‌کنند در هر مکان توانایی ساخت کدام‌یک از برج‌ها را دارید. ۴۴ قلعه، ۵۰ دشمن ، ۳۰ اچیومنت و ۵ سطح سختی در کنار - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان - هم تا حد خوبی بازیکن را به چالش می‌کشند و باعث می‌شوند بگوییم بازی Element TD ارزش امتحان کردن را دارد.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان

Element TD‏

سازنده: Element Studios قیمت: 0.99 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 192.1/81 مگابایت زبان:

Knightfall AR

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان

  • بازی آنلاین و آفلاین است

اگر بخواهیم خاص ترین بازی‌های سبک دفاع از قلعه را نام ببریم بدون شک Knightfall AR یکی از اسامی چنین لیستی است. این بازی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان - از تکنولوژی AR ( واقعیت افزوده ) دوربین موبایل شما استفاده می‌کند تا اجزای‌ بازی را به یک سطح اضافه کند و از طریق صفحه نمایش موبایل به شما نشان دهد.به طور دقیق‌تر باید بگوییم بازی از تکنولوژی Google’s ARCore استفاده می‌کند پس باید از نظر سخت‌افزاری این امکان را داشته باشید، علاوه بر این بهتر است برای اسکن اولیه از سطحی صاف و یک‌دست استفاده کنید.

داستان بازی در‌باره شهری به نام Acre  است که مورد حمله‌ی دشمنان قرار - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان - گرفته و به کمک شما نیاز دارد تا در برابر دشمنان بایستد و گنجینه ارزشمندی به نام جام مقدس را از شرشان حفظ کند. وظیفه‌ی اصلی بازیکن، ساخت و ارتقاء برج‌های دفاعی است که کمک می‌کنند تا دشمنان از دیوارهای شهر دور بمانند و در کنارش - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان - باید خط حمله را - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان - در فاصله‌ی مناسبی بچیند تا - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان - سربازان بتوانند با تیر و گلوله‌های آتش دشمن را - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان - عقب برانند.

بازی روان، رایگان و لذت‌بخش است اما مدت زمان گیم‌پلی کوتاه است که مثل یک تیغه دولبه عمل می‌کند و کاملا به سلیقه‌ی بازیکن بستگی دارد که این را مزیت به حساب بیاورد یا - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان - نه.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان

Knightfall™ AR

سازنده: A&E Television Networks Mobile قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 847.8/380 مگابایت زبان:

Arknights

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان

  • بازی آنلاین است

Arknights  امسال توسط Yostar Limited عرضه شد و در انتخاب سبک از - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان - هر دری سخنی داشت. بازی Arknights  بیشتر بر استراتژی تمرکز دارد اما المان‌های کارتی را به همراه دارد و گریزی هم به Tower Defense زده.

شما در بازی نقش پزشکی را دارید که به همراه گروهی از افراد به دنبال علت شیوع یک بیماری ناشناخته می‌گردند. این پزشک قبلا درمان بیماری را کشف کرده اما دچار فراموشی شده و به همین جهت گروه دیگری در مقابلش قرار - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان - گرفته‌اند. در هر مرحله دشمنان به پایگاه شما حمله می‌کنند و باید با مدیریت افراد و کارت‌ها از پایگاه‌تان در برابر دشمنان دفاع کنید.

کنترل‌ها روان هستند و - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان - در ابتدای بازی هم یک بخش آموزشی می‌گذرانید که باعث می‌شود کاملا دستتان راه بیفتد. بازی Arknights  طراحی شبیه - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان - به انیمه‌ها دارد و به شکل مرتب اسکین‌های جدید در دسترس قرار می‌دهد و ایونت‌های جذابی برگزار می‌کند که محتوای جدید در اختیارمان قرار می‌دهند.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان

Arknights

سازنده: YOSTAR قیمت: رایگان (با - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کاشمر استان خراسان - پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 2400 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone