🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سام در شهر بابلسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سام در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای بدون کیفیت و خش دار در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خش بودن صدا و صدا ها ناهنجار می تواند دلیل عمده آن خرابی اسپیکر ها و خروجی های صدا باشد.
  2. سوال: چرا تلویزیون من به صورت خودکار خاموش و روشن می شود؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
  3. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
  4. سوال: وظیفه مین برد در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون شاید مهمترین قطعه در تلویزیون های نسل جدید به شمار آید که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.
  5. سوال: فلت در تلویزیون چه نقشی دارد؟
    پاسخ: آی سی و پردازشگر در فلت قرار می گیرند و این قطعات در کنار هم برای وضوح تصاویر بسیار مهم می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16062.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

پاسخ مایکروسافت به اپل: اپ‌های اندروید احتمالا به زودی روی ویندوز اجرا می‌شوند

مایکروسافت با سیستم عامل ویندوز فون به دنبال جایگاهی برای خود در بازار گوشی‌های هوشمند بود که شکست خورد. این کمپانی هم اکنون برای افزایش محبوبیت ویندوز ۱۰ تلاش می‌کند و این احتمال وجود دارد ...

مایکروسافت با سیستم عامل ویندوز فون به دنبال جایگاهی برای خود در بازار گوشی‌های هوشمند بود که شکست خورد. این کمپانی هم اکنون برای افزایش - تعمیرات تلویزیون سام در شهر بابلسر استان مازندران - محبوبیت ویندوز ۱۰ تلاش می‌کند و این احتمال وجود دارد که از سال - تعمیرات تلویزیون سام در شهر بابلسر استان مازندران - آینده میلادی بتوان روی این سیستم عامل اپ‌های - تعمیرات تلویزیون سام در شهر بابلسر استان مازندران - اندرویدی را اجرا کرد.

طبق اعلام یکی از خبرنگاران قابل اعتماد محصولات مایکروسافت، «زک بوودن» این کمپانی از سال آینده میلادی امکان اجرای اپ‌های اندرویدی روی ویندوز ۱۰ را - تعمیرات تلویزیون سام در شهر بابلسر استان مازندران - فراهم می‌کند. به - تعمیرات تلویزیون سام در شهر بابلسر استان مازندران - احتمال زیاد پس از مدت کوتاهی شاهد عرضه عمومی چنین قابلیتی باشیم، چرا که زک به ارائه آن در سال ۲۰۲۱ - تعمیرات تلویزیون سام در شهر بابلسر استان مازندران - اشاره کرده است.

در حال حاضر جزئیاتی درباره نحوه عملکرد این ویژگی منتشر نشده و نمی‌دانیم مایکروسافت چگونه چنین کاری را ممکن می‌کند. با این وجود زک اعلام کرده در آینده اطلاعات بیشتری را درباره این قابلیت ویندوز ۱۰ در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

امکان اجرای اپ‌های اندرویدی روی ویندوز ۱۰ قابلیت جدیدی نیست و اگر صاحب یکی از گوشی‌های میان‌رده یا پرچمدار جدید سامسونگ باشید، احتمالا آن را تجربه کرده‌اید. مایکروسافت یکی از شرکای استراتژیک سامسونگ محسوب می‌شود و به همین علت چنین قابلیتی را برای گوشی‌های این برند کره‌ای منتشر شده است.

تعمیرات تلویزیون سام در شهر بابلسر استان مازندران

هرچند سامسونگ بزرگترین عرضه کننده گوشی در دنیاست - تعمیرات تلویزیون سام در شهر بابلسر استان مازندران - اما نه تنها تمام موبایل‌های این شرکت از چنین قابلیتی پشتیبانی نمی‌کنند، بلکه دیگر شرکت‌ها هم چنین امکانی را در اختیار کاربران قرار نداده‌اند. با توجه به این موضوع، مایکروسافت باید چنین قابلیتی را به صورت پیش فرض در ویندوز ۱۰ قرار دهد تا تمام کاربران از آن بهره‌مند شوند.

از آنجایی که با یک گزارش تایید نشده روبه‌رو هستیم، نباید چندان به آن امیدوار باشیم. با این حال اگر مایکروسافت دست به چنین اقدامی بزند، کاربران اندروید یک دلیل محکم برای انتخاب کامپیوترهای ویندوزی بجای مک خواهند داشت.

اپل چند هفته پیش همزمان با - تعمیرات تلویزیون سام در شهر بابلسر استان مازندران - معرفی چیپ M1 و مک‌های مجهز به آن، امکان اجرای مستقیم اپ‌های iOS روی مک را اعلام کرد. بنابراین کاربران اپل می‌توانند روی کامپیوترهای مک به - تعمیرات تلویزیون سام در شهر بابلسر استان مازندران - اپ‌های گوشی خود دسترسی داشته باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone