🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر شازند استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر شازند استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
  2. سوال: شکستگی فریم چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟
    پاسخ: در همه تلویزیون ها اطراف پنل و دور تلویزیون را فریمی یا یک قاب به شکل های مختلف احاطه کرده است است که در حفظ امنیت دستگاه و شکل گیزی آن نقش بسزایی دارد.
  3. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
  4. سوال: چرا صدای تلویزیون من خش دارد؟
    پاسخ: مشکل در آمپلی فایر اسپیکر ها و خرابی مگنت آن از عوامل ایجاد چنین مشکلی هستند.
  5. سوال: چرا تلویزیون من دیر روشن می شود؟
    پاسخ: خرابی بردپاور یا برد تغذیه می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند که با تعویض یا در صورت امکان تعمیر آنها می توانیم مشکل را حل کنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16034.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

پردازنده قدرتمند و چینی RK3588 با معماری مبتنی بر Arm از راه می‌رسد

شرکت Rockchip در حال توسعه چیپ جدیدی به نام RK3588 با وعده عملکرد بالاتر و مصرف انرژی کمتر است. مشخصات اصلی این چیپ منتشر شده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به پشتیبانی از ویدیوی 8K، ...

شرکت Rockchip در حال توسعه چیپ جدیدی به نام RK3588 با وعده عملکرد بالاتر و مصرف انرژی کمتر است. مشخصات اصلی این چیپ منتشر شده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به پشتیبانی از ویدیوی 8K، حداکثر ۳۲ گیگابایت رم و PCIe 3.0 اشاره کرد.

Rockchip - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر شازند استان مرکزی - می‌گوید - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر شازند استان مرکزی - چیپ RK3588 جهت بکارگیری در طیف متنوعی از دیوایس‌ها از جمله تبلت‌های پرچمدار، لپ تاپ‌ها، سیستم‌های واقعیت - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر شازند استان مرکزی - افزوده و مجازی، تلویزیون‌ها - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر شازند استان مرکزی - و حتی سیستم‌های ضبط ویدیویی تحت شبکه (NVR) طراحی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر شازند استان مرکزی - شده است.

چیپ RK3588 - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر شازند استان مرکزی - از هشت هسته (چهار هسته پرتوان Cortex-A76 و چهار هسته کم مصرف Cortex-A55 در پیکربندی DynamIQ)، پردازشگر گرافیکی چهار هسته‌ای Arm Mali Odin، واحد پردازش عصبی با ۶ ترا عملیات محاسباتی در ثانیه (TOPS) و یک موتور پیشرفته چندرسانه‌ای با پشتیبانی از رمزنگاری ویدیوهای 8Kp30 و رمزگشایی ویدیوهای 8Kp60 برخوردار است. این چیپ یک کنترلر ۶۴ بیتی LPDDR4X/LPDDR5 دارد که حداکثر از ۳۲ گیگابایت DRAM پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر شازند استان مرکزی

RK3588 از طیف گسترده‌ای از درگاه‌های ورودی و خروجی از جمله اترنت گیگابیتی، ساتا، PCIe 3.0، دیسپلی پورت 1.4، HDMI - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر شازند استان مرکزی - 2.1 و eMMC .1 و USB 2.0/3.1 پشتیبانی می‌کند. این چیپ همچنین از سنسور ۴۸ مگاپیکسل (دو سنسور ۲۴ مگاپیکسل) با HDR و 3D NR پشتیبانی می‌کند که برای بکارگیری در تبلت‌ها و دیوایس‌های واقعیت افزوده - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر شازند استان مرکزی - یا مجازی کاربردی خواهد بود. سازنده برای تولید RK3588 از فناوری تولید ۸ نانومتری سامسونگ به نام 8LPP استفاده - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر شازند استان مرکزی - خواهد کرد.

Rockchip می‌گوید RK3588 با اندروید، لینوکس و همچنین سیستم عامل «بومی» چین سازگار خواهد بود. این شرکت اشاره‌ای به نسخه آرم ویندوز نکرد، ولی آنطور که در گزارش آمده این چیپ احتمالاً از سیستم عامل مایکروسافت نیز پشتیبانی می‌کند.

RK3588 در سه ماهه دوم یا سوم سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone