🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شیراز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شیراز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
  2. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
  4. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
  5. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: عدم اطلاع از نحوه استفاده از قسمت ها و ویژگی های مختلف تلویزیون می تواند خرابی های زیادی در این قسمت ایجاد کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16035.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

یک توسعه دهنده نسخه مجازی ویندوز ۱۰ را با موفقیت روی مک‌های M1 اجرا کرد

یک توسعه دهنده نرم افزار توانست نسخه Arm ویندوز ۱۰ را به شکل مجازی روی مک‌های مجهز به چیپ M1 اجرا کند. در حال حاضر مک‌های مبتنی بر چیپ M1 به شکل رسمی از ویندوز ...

یک توسعه دهنده نرم افزار توانست نسخه Arm ویندوز ۱۰ را به شکل مجازی روی مک‌های مجهز به چیپ M1 اجرا کند.

در حال حاضر مک‌های مبتنی بر چیپ M1 به شکل رسمی از ویندوز پشتیبانی نمی‌کنند و فعلاً مثل مک‌های مبتنی بر اینتل خبری - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شیراز استان فارس - از قابلیت Boot Camp برای مجازی سازی ویندوز نیست، اما - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شیراز استان فارس - با این وجود یکی از توسعه دهندگان توانست با استفاده از برنامه مجازی ساز متن باز QEMU نسخه Arm ویندوز ۱۰ را بدون شبیه‌سازی روی مک‌های جدید اجرا کند.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شیراز استان فارس

از آنجا که M1 یک چیپست سفارشی مبتنی بر - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شیراز استان فارس - معماری - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شیراز استان فارس - آرم به شمار می‌رود، امکان نصب نسخه x86 ویندوز یا برنامه‌های x86 روی مک‌های جدید با استفاده از قابلیت Boot Camp وجود ندارد. اما توسعه دهنده مورد بحث با انتشار توییتی اعلام کرد که با اجرای مجازی نسخه ویندوز ARM64 روی مک‌های جدید توانسته برنامه‌های x86 - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شیراز استان فارس - را نیز اجرا کند. البته او اضافه می‌کند که سرعت برنامه‌ها به پای Rosetta 2 نمی‌رسد ولی قابل قبول است.

توسعه دهنده یاد شده به طور دقیق‌تر - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شیراز استان فارس - نسخه Windows ARM64 Insider Preview را با مجازی‌سازی آن از طریق - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شیراز استان فارس - Hypervisor.framework اجرا کرده است. او یک پچ سفارشی روی برنامه QEMU نصب کرد که طبق ادعای شرکت QEMU می‌تواند با اجرای مستقیم کدهای میهمان از CPU، برنامه‌ها را - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شیراز استان فارس - با سرعت بالا اجرا کند. با این اوصاف نسخه آرم ویندوز ۱۰ نه تنها مشکلی از بابت اجرا شدن روی مک‌های M1 ندارد، بلکه با عملکردی نزدیک به سیستم‌های ویندوزی اجرا خواهد شد.

«کرگ فدریگی» نایب رییس ارشد‌ بخش مهندسی نرم افزار اپل اخیراً اعلام کرد که انتشار ویندوز برای مک‌های M1 «به مایکروسافت بستگی دارد». چیپ - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شیراز استان فارس - M1 فناوری‌های - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شیراز استان فارس - اصلی برای اجرای ویندوز را دارد، اما تصمیم گیری در مورد انتشار نسخه رسمی و دارای مجوز برای مک‌ها به مایکروسافت مربوط می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone