🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کازرون استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کازرون استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: شبکه های مختلف اچ دی سیگنال های جدید ارائه می دهند که برای دریافت آن نیاز به آپدیت دربافت کننده خودیا تعویض آن دارید.
  2. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
  3. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: هزینه های اعلامی از سوی تکنسین ها کاملا زیر نظر مصوبه می باشد و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.
  4. سوال: آمپلی فایر در تلویزیون چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
  5. سوال: چرا رنگ های تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16031.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

آمریکا شرکت SMIC، بزرگترین تولیدکننده چیپ چین را به لیست سیاه اضافه می‌کند

وزارت دفاع آمریکا می‌خواهد چندین کمپانی چینی جدید را به لیست سیاه خود اضافه کند که در میان آن‌ها یکی از بزرگترین سازندگان تراشه در جهان یعنی SMIC هم قرار دارد. طبق گزارش بلومبرگ، وزارت ...

وزارت دفاع آمریکا می‌خواهد چندین کمپانی چینی جدید را به لیست سیاه خود اضافه کند که - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کازرون استان فارس - در میان آن‌ها یکی از بزرگترین سازندگان تراشه در جهان یعنی SMIC هم - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کازرون استان فارس - قرار دارد.

طبق گزارش بلومبرگ، وزارت دفاع آمریکا SMIC را یک شرکت تحت مالکیت یا - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کازرون استان فارس - کنترل ارتش چین معرفی خواهد کرد. در ماه جاری میلادی رئیس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ یک دستور اجرایی را امضا کرد که از ۲۲ دی مانع از خرید سهام شرکت‌های حاضر در لیست سیاه وزارت دفاع توسط سرمایه‌گذاران آمریکایی می‌شود.

SMIC در بیانیه‌ای اعلام کرده که به ارتباط سازنده و علنی با دولت آمریکا ادامه می‌دهد و هیچ ارتباطی میان آن و - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کازرون استان فارس - ارتش چین وجود ندارد. این کمپانی از عدم تولید تراشه برای - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کازرون استان فارس - استفاده ارتش چین خبر داده است.

این کمپانی بزرگترین سازنده چیپ در چین محسوب می‌شود که در جهان سهمی نزدیک به ۴ درصد دارد. مشتریان آمریکایی این چیپ‌ساز چینی شامل کوالکام، برودکام و «تگزاس اینسترومنتس» می‌شود.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کازرون استان فارس

در حال حاضر ۳۱ کمپانی در لیست سیاه وزارت دفاع به چشم می‌خورند. SMIC یکی از - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کازرون استان فارس - چهار کمپانی جدیدی محسوب می‌شود که وزارت دفاع می‌خواهد به - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کازرون استان فارس - لیست خود اضافه کند. دیگر شرکت‌ها را «فناوری ساخت و ساز چین»، «مشاور - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کازرون استان فارس - مهندسی بین‌المللی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کازرون استان فارس - چین» و «شرکت ملی نفت فلات قاره چین» (CNOOC) تشکیل می‌دهند.

SMIC در مه ۲۰۱۹ از لیست - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کازرون استان فارس - بورس نیویورک خارج شد که دلیل آن را محدودیت حجم معاملات و هزینه‌های بالای اداری و نه جنگ تجاری میان آمریکا و چین یا لیست سیاه دولت ترامپ اعلام کرد. در این لیست سیاه هواوی و سایر کمپانی‌های فناوری چینی قرار گرفته‌اند.

این چیپ‌ساز چینی تا به امروز از تحریم‌های - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کازرون استان فارس - آمریکا ضربه خورده و نمی‌تواند تجهیزات موردنیاز خود را از کمپانی‌های آمریکایی تهیه کند. در - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کازرون استان فارس - اوایل ماه اکتبر SMIC به سهامداران خود اعلام کرد که محدودیت‌های صادرات روی تولید آن تاثیر می‌گذارند.

ترامپ با فرمان اجرایی جدیدش و همچنین احتمال اضافه شدن چهار شرکت چینی بزرگ به لیست - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کازرون استان فارس - سیاه، تلاش‌ها برای مقابله با چین را افزایش می‌دهد. اگر جو بایدن به عنوان رئیس جمهور بعدی آمریکا - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کازرون استان فارس - وارد کاخ سفید - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کازرون استان فارس - شود، شاید تغییری - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کازرون استان فارس - در این سیاست‌ها ایجاد شود، هرچند تضمینی برای این موضوع وجود ندارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone