🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
  2. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
  3. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
  4. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
  5. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی و امنیت من وجود دارد؟
    پاسخ: بله همه کارکنان و کارشناسان ما دوره های متفاوت روانشانسی و رفتار اجتماعی را گذرانده و از کیفیت رفتاری بالایی برخوردار هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29627.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

جعبه ابزار: اپلیکیشن‌ هایی برای مشاوره آنلاین پزشکی و رزرو نوبت دکتر

نیازی نیست از دردسرهای رزرو وقت دکتر برایتان بگویم. صد در صد خودتان بارها به خاطر یک مشکل کوچک، مجبور شده‌اید که در مطب دکتر بنشینید و شاید در انتها پاسخ درستی هم دریافت نکرده‌اید. ...

نیازی نیست از دردسرهای رزرو وقت دکتر برایتان بگویم. صد در صد خودتان بارها به خاطر یک مشکل کوچک، مجبور شده‌اید که در مطب دکتر بنشینید و شاید در انتها پاسخ درستی هم دریافت نکرده‌اید. اما آیا راهی هست که بتوان بدون مراجعه حضوری به پزشک، از مشاوره‌های او (یا حتی مشاوره چندین پزشک - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - به طور همزمان) بهره‌مند شد؟

پاسخ در اپلیکیشن‌های جعبه ابزار این - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - هفته نهفته شده؛ محصولاتی که ضمن مشاوره آنلاین پزشکی شرایطی فراهم می‌کنند که بتوانید وقت مراجعه حضوری به پزشک مد نظرتان را هم اینترنتی رزرو کنید. در این صورت نه فقط در وقت، بلکه در هزینه‌هایتان هم صرفه‌جویی خواهید کرد.

در ادامه با ما و جعبه ابزار این هفته همراه باشید.

دکتر ساینا

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شاهین شهر استان اصفهان

دکتر ساینا کامل‌ترین - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - اپلیکیشن این فهرست است؛ یک آچار فرانسه واقعی که هم امکان مشاوره آنلاین را برایتان فراهم کرده و هم رزرو وقت دکتر. خوشبختانه این اپ تمام شهرهای بزرگ ایران را پوشش می‌دهد و این موضوع به لطف روابط خوبش با پزشکان سراسر کشور حاصل شده.

پزشکان حاضر در دکتر ساینا، موظفند در کمتر از 24 ساعت به سؤالات شما - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - پاسخ بدهند. بنابراین در صورت پرداخت هزینه برای مشورت با پزشک، مطمئن هستید که از سوی آن‌ها پاسخ می‌گیرید. فهرست پزشکان حاضر در دکتر ساینا تمام تخصص‌ها را شامل می‌شود و نکته خوب اینجاست که برای مشاوره، تقریبا یک سوم حق ویزیت مرسوم در مراجعه حضوری را می‌پردازید.

دکتر ساینا به غیر از مشاوره آنلاین پزشکی و - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - رزرو وقت دکتر، امکانات جالب دیگری مثل بانک داروها، آشنایی با خواص گیاهان دارویی، بانک بیماری‌ها - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - و بخش کاربردی تحلیل نتایج آزمایشات را هم به طور کاملا رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شاهین شهر استان اصفهان

دکتر ساینا

سازنده: دکتر ساینا قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 10.6 / 8.4 مگابایت زبان:

مدافون

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شاهین شهر استان اصفهان

مدافون در بین اپلیکیشن‌های مشاوره پزشکی آنلاین با اینکه جزو تازه‌واردهاست اما حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. در مدافون بیشتر از سایر اپ‌ها می‌توانید به پزشکان فوق تخصص دسترسی داشته باشید. اپلیکیشن - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - همین حالا - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - پزشک‌هایی از 30 تخصص مختلف را میزبانی می‌کند (که همین تعداد تخصص در نوع خودش - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - رکوردی به حساب می‌آید) که بیشتر از 75 درصد آن‌ها فوق‌ تخصصند.

بنابراین با - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - مراجعه به این اپ مطمئن هستید که با پزشک درست و حاذق مشاوره خواهید کرد. مدافون امکان ارسال سؤال به پزشک به صورت متن، تصویر، ویدیو و صدا را برایتان فراهم کرده و تمام پزشکان حاضر در آن در کمتر از 8 ساعت - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - پاسخگویتان هستند. اگر هم - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - فکر می‌کنید قیمت مشاوره آنلاین سایر اپلیکیشن‌ها بالاست، بهتر است سری به مدافون - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - بزنید که قیمت‌هایش مناسب‌تر و معقول‌ترند.

مدافون برای اندروید و iOS منتشر شده که به خاطر مشکلات اپ‌های ایرانی آیفون، باید این نسخه را در قالب اپلیکیشن تحت وب تجربه کنید.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شاهین شهر استان اصفهان

مدافون

سازنده: MEDAFONE MEDAFONE قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 7.4 مگابایت زبان:

دکتر دکتر

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شاهین شهر استان اصفهان

دکتر دکتر جدی‌ترین رقیب دکتر سایناست؛ - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - هر چند هنوز امکان مشاوره آنلاین با پزشک را به شما نمی‌دهد. با این وجود، سامانه نوبت‌دهی بسیار قدرتمندی دارد که تمام شهرهای ایران را پوشش می‌دهد.

با نصب دکتر دکتر می‌توانید بر اساس تاریخ، روز و ساعت دلخواه وقت پزشک مد نظرتان را به صورت آنلاین رزرو کنید. به لطف رابط کاربری خوب و جستجوگر پیشرفته اپلیکیشن هم می‌توانید نزدیک‌ترین پزشکان به محل زندگی‌تان را به راحتی پیدا کنید.

فیلترهای جستجوی دکتر دکتر - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - به غیر از شهر، تخصص - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - پزشک و محل معاینه (مطب، کلینیک، بیمارستان) شامل جنسیت آن‌ها هم می‌شود تا بتوانید وقت را از دکتری بگیرید که با او راحت باشید. در کنار دکتر ساینا، دکتر دکتر بهترین گزینه‌ای است که می‌توانید برای رزرو آنلاین وقت دکتر به آن مراجعه کنید.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شاهین شهر استان اصفهان

دکتر دکتر

سازنده: کسب و کار نوین ایرانیان قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 5.8 / 6.3 مگابایت زبان:

شفاداک

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شاهین شهر استان اصفهان

نه به اندازه دکتر ساینا و دکتر دکتر، اما شفاداک‌ هم می‌تواند یکی از گزینه‌هایتان برای رزرو آنلاین وقت دکتر باشد. با این اپ می‌توانید در شهرهای بزرگ کشور، هم به آدرس بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها روی نقشه دسترسی پیدا - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - کنید و هم به طور آنلاین از پزشک نوبت بگیرید.

جستجوگر این اپ عملکرد خوبی در پیدا کردن پزشکان متخصص مد نظر شما دارد و به لطف داشتن نقشه، می‌توانید نزدیک‌ترین مراکز درمانی یا مطب‌ها به خودتان را به سادگی پیدا کنید. ولی متأسفانه هنوز امکان گرفتن مشاوره آنلاین در این اپ را ندارید.

جالب است بدانید که برای نوبت گرفتن آنلاین، شفاداک قابلیت ویژه‌ تعریف کاربران زیر مجموعه را هم به شما ارائه می‌کند. در این صورت نه فقط برای خودتان، بلکه برای - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - سایر اعضای خانواده هم می‌توانید همزمان وقت بگیرید و نیازی به ساخت - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - پروفایل جداگانه نداشته باشید.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شاهین شهر استان اصفهان

شفا داک

سازنده: آفتاب شفا قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 17.9 / 7.1 مگابایت زبان:

مطپ

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شاهین شهر استان اصفهان

رویه مطپ با سایر اپ‌های این - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - مقاله اندکی تفاوت دارد. - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - سازندگان این - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - اپلیکیشن، برایتان امکانی فراهم کرده‌اند که بتوانید سؤالات پزشکی‌تان را در تماس صوتی از پزشک مد نظرتان بپرسید.

البته امکان چت ویدیویی یا متنی هم برایتان وجود دارد. در هر حالت، باید هزینه حق مشاوره را بپردازید که معمولا زیر 20 هزار تومان است و نسبت به هزینه مشاوره حضوری، می‌تواند بسیار مقرون به صرفه‌تر - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - باشد.

البته مطپ اپلیکیشن نسبتا نوپایی است و تعداد پزشکان و مشاوران حاضر در آن - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - هنوز خیلی زیاد نیستند. - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - با این وجود اگر مشاوره آنلاین صوتی یا تصویری را به گفتگوی متنی ترجیح می‌دهید، در حال حاضر مطپ یکی از معدود انتخاب‌های شماست.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شاهین شهر استان اصفهان

مطپ

سازنده: مطپ قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - عامل: iOS و اندروید حجم: 19.1 / 21.9 مگابایت زبان:

هاسپیتل

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شاهین شهر استان اصفهان

هاسپیتل مزیت رقابتی بسیار جالبی دارد: در آن می‌توانید نه فقط به فارسی، بلکه در - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - زبان‌های ترکی و کردی و انگلیسی هم مشاوره بگیرید. با این حساب جمع بزرگتری از ایرانی‌ها (و حتی کاربران خارجی) می‌توانند از مزایای این اپلیکیشن بهره ببرند.

درست مثل مطپ، هاسپیتل هم امکان مشاوره آنلاین تلفنی با پزشک مد نظر را به شما می‌دهد. البته این بار به - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - جای دریافت هزینه به طور یکجا برای هر دقیقه مشاوره مبلغ مشخصی را می‌پردازید، مثلا 2000 تومان.

به غیر از این، امکان چت و ارسال تصویر نتایج آزمایش هم وجود دارد تا بدون نیاز به مراجعه حضوری بهترین نتایج ممکن را از پزشک‌تان بگیرید. همچنین در مقایسه با مطپ هم پزشکان بیشتری در هاسپیتل حضور دارند و به لطف بخش پرسش و پاسخ (که دسترسی به آن رایگان است) می‌توانید پیش از گرفتن مشاوره به پاسخ بسیاری از سؤالات پزشکی خود برسید.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شاهین شهر استان اصفهان

هاسپیتل

سازنده: تلیار قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 16.4 مگابایت زبان:

پذیرش 24

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شاهین شهر استان اصفهان

پذیرش 24 هم یکی دیگر از اپلیکیشن‌هایی است که در حوزه رزرو آنلاین وقت دکتر فعالیت می‌کند. پوشش تمام استان‌های ایران جزو مزایای این اپلیکیشن به شمار می‌آید هر چند در قیاس با بعضی اپلیکیشن‌های این مقاله رابط کاربری چندان مطلوبی ندارد.

یافتن مناسب‌ترین پزشکان و مراکز درمانی بر اساس تخصص - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - مورد نیاز شما، موقعیت جغرافیایی بر روی نقشه، بیمه های طرف قرارداد و هزینه از ویژگی‌های پذیرش 24 به شمار می‌آیند.

اما یکی از قابلیت‌های خوب اپلیکیشن یادآوری نوبت های شما از طریق پیامک و تماس صوتی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - است که در اپلیکیشن‌های مشابه نمی‌بینیم. همین می‌تواند مزیتی باشد که استفاده از پذیرش - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - 24 را نسبت به سایر اپ‌ها ترجیح بدهید.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شاهین شهر استان اصفهان

پذیرش ۲۴

سازنده: سپهر سلامت کویر ایساتیس قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 12.3 مگابایت زبان:

اپلیکیشن‌هایی که معرفی کردیم نه تنها به طرز شگفت‌انگیزی در وقت شما صرفه‌جویی می‌کنند، بلکه می‌توانند با کاهش مراجعه حضوری به پزشک هزینه‌هایتان را هم کاهش بدهند. هر چند همیشه باید آن‌ها را به چشم اپلیکیشن‌های مکمل ببینید و در صورت ابتلا به بیماری، هرگز معاینه شدن توسط پزشک را پشت گوش نیندازید.

شما چه اپلیکیشن‌های دیگری در این زمینه می‌شناسید؟ آیا تجربه کار با چنین اپ‌هایی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - را داشته‌اید؟ برایمان در قسمت نظرات بگویید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone