🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
  2. سوال: علت صدای بدون کیفیت و خش دار در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خش بودن صدا و صدا ها ناهنجار می تواند دلیل عمده آن خرابی اسپیکر ها و خروجی های صدا باشد.
  3. سوال: شکستگی فریم چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
  4. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: انواع مختلفی از پورت ها usb و غیره در تلویزیون ها به کار برده می شود که هر کدام وظایف مختلفی از جمله انتقال صدا، صدا و تصویر، خواندن فلش و هارد دیسک و ... دارند.
  5. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29624.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

ثبت نام در پنجمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور ITWEEKEND 5 آغاز شد

دانشگاه صنعتی شریف با همکاری مرکز نوآوری فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه و با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مرکز تحقیقات و مخابرات کشور، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در ۴ بهمن ماه سال جاری، ...

دانشگاه صنعتی شریف با همکاری مرکز نوآوری فناوری اطلاعات و - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - ارتباطات دانشگاه و با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مرکز تحقیقات و مخابرات کشور، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در ۴ بهمن ماه - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - سال جاری، پنجمین جشنواره فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شریف ( IT Weekend 5 ) را برگزار خواهد کرد. این رویداد در محل باشگاه کسب و کار دانش بنیان دانشگاه صنعتی شریف و با نگاه تخصصی بر  مسائل روز دنیای فناوری اطلاعات  برپا می‌شود.

چهار دوره پیشین این رویداد با حضور پرشور علاقه مندان به مباحث روز دنیای فناوری - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - اطلاعات و سخنرانان برجسته در این حوزه و در محل دانشگاه صنعتی - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - شریف برگزار شد. در - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - رویداد پیش‌رو افراد شناخته شده در حوزه فناوری اطلاعات با هدف انتقال تجربیات و ایجاد انگیزه - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - برای تولید کسب و کارهای نوین و خلاقانه، تجربیات و داستان‌های موفقیت و شکست‌های خود را در غالب سخنرانی‌های کوتاه برای مخاطبین مطرح می‌کنند.

به گفته روابط عمومی جشنواره سخنرانی‌ها به سبک کنفرانس‌های TEDx انجام شده و پس از اتمام رویداد در غالب کلیپ‌های تدوین شده در سایت رسمی رویداد، سرویس‌های اشتراک ویدئو و شبکه‌های مجازی به اشتراک گذاشته می‌شوند. بنابراین پس از برگزاری چندین دوره از این جشنواره مجموعه ارزشمندی از سخنرانی‌های افراد سرشناس حوزه فناوری اطلاعات را خواهیم داشت. همچنین قرار است در حاشیه این سخنرانی‌ها پنل‌های تخصصی، پنل‌های چالشی و کارگاه آموزشی نیز برگزار شود.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

توضیحات در خصوص ثبت نام

اگر علاقمند به حضور - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - در این جشنواره هستید می‌توانید برای ثبت‌نام انفرادی به وب سایت رسمی - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - جشنواره - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - مراجعه کنید و پس از وارد شدن به وب‌سایت در قسمت ثبت نام اطلاعات خود را وارد کرده، سپس به صورت الکترونیک اقدام به پرداخت هزینه ثبت نام کنید. اما اگر قصد ثبت‌نام گروهی یعنی بیشتر از ۳ نفر را دارید باید با دبیرخانه رویداد تماس بگیرید. نکته دیگر - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - آنکه هیچ محدودتی در ثبت نام وجود نداشته و کلیه افراد علاقمند به این حوزه می‌توانند در این رویداد ثبت نام کنند.

هزینه ثبت‌نام برای دانشجویان، هر نفر ۷۵ هزار تومان و ثبت‌نام آزاد مخصوص سازمان‌ها، ارگان‌ها و شرکت های دولتی و خصوصی - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - برای - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - هر نفر ۱۵۰ هزار تومان است و ثبت نام گروهی ۳ نفر به بالا شامل ۲۰ درصد - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - تخفیف می‌شود. همچنین در هنگام ثبت‌نام می‌توانید اعلام کنید که از خوانندگان دیجیاتو هستید تا تخفیف ۴۰ درصدی - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - برای شما لحاظ شود.

به گزارش روابط عمومی جشنواره هدف اصلی برگزاری رویداد انتقال تجربه بزرگان و ایجاد انگیزه برای تولید کسب کار های نوین و خلاقانه در حوزه ITC است. این رویداد پنجشنبه ۴ بهمن ماه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۸:۳۰ واقع در ضلع شمالی دانشگاه صنعتی شریف، جنب جهاد - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - دانشگاهی، باشگاه کسب و کار دانش بنیان برگزار - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - خواهد شد. مدت زمان سخرانی‌ها حدود ۳۰ دقیقه و پنل ها ۹۰ دقیقه خواهد - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - بود. به علاوه پس از اتمام رویداد به کلیه شرکت کنندگان گواهی حضور از طرف دانشگاه صنعتی شریف اعطا خواهد شد.

برنامه زمان شرح
پذیرش ۸:۰۰ الی - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - ۸:۳۰ دریافت کارت ورود و استقرار در محل مشخص
قسمت اول سخنرانی ها ۸:۳۰ الی ۱۰:۳۰ ۴ سخنرانی کلیدی در حوزه ICT
پنل استارت های موفق ۱۱:۳۰ الی ۱۳:۰۰ استارتاپ هایی که موفق و درآمد زا بودند به انتقال تجارب خود - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - می  پردازد
قسمت دوم سخنرانی ها ۱۴:۰۰ الی ۱۶:۰۰ ۴ سخنرانی کلیدی در حوزه ICT
پنل استارت های شکست خورده ۱۶:۳۰ الی ۱۸:۳۰ بررسی عدم موفقیت استارتاپ ها از زبان خودشان

 

همچنین شما می‌توانید برای ثبت نام و مشاهده فیلم های سخنرانان و مطالعه گزارش برگزاری دوره های گذشته به سایت رسمی جشنواره مراجعه کنید و یا به دبیرخانه رویداد با شماره ۹۵۱۱۸۱۴۰ و ۶۶۰۴۳۳۲۸، ۶۶۰۱۹۳۷۷، ۶۶۰۵۶۵۳۵ و ۶۶۰۰۲۷۱۳  تماس بگیرید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone