🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
  2. سوال: چرا تلویزیون من تصاویر 4K را پخش نمیکند؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
  3. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
  4. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
  5. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: اتصال به اینگونه کانال ها و اکانت سازی آن ها نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد که نیاز به حضور تکنسین متخصص دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29625.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

موزیلا فلش را به‌صورت پیش‌فرض غیرفعال می‌کند

موزیلا پلاگین فلش را در سال جاری میلادی به صورت پیش فرض غیرفعال خواهد کرد، هرچند خود ادوبی هم از سال ۲۰۱۹ پشتیبانی از فلش را پایان می بخشد. موزیلا این مساله را به صورت ...

موزیلا پلاگین فلش را در سال جاری - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر قائمشهر استان مازندران - میلادی به صورت پیش فرض غیرفعال خواهد کرد، هرچند خود ادوبی هم از سال ۲۰۱۹ پشتیبانی از فلش را پایان می بخشد.

موزیلا این مساله را به صورت رسمی اعلام نکرده اما - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر قائمشهر استان مازندران - در مخزن سیستم گزارش - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر قائمشهر استان مازندران - مشکل باگزیلا تاکید شده بر طبق نقشه راه، این پلاگین از نسخه Nightly 69 غیرفعال خواهد شد.

آخرین بیلد فایرفاکس Nightly که نسخه آزمایشی مرورگر موزیلا محسوب می شود، - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر قائمشهر استان مازندران - ۶۶.۰۱ است اما طرح های فعلی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر قائمشهر استان مازندران - موزیلا از انتشار عمومی نسخه پایدار فایرفاکس ۶۹ در سپتامبر ۲۰۱۹ یا شهریور سال آینده حکایت دارد.تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر قائمشهر استان مازندران

موزیلا پیش از این پلاگین های NPAPI (واسط برنامه نویسی اپ پلاگین نت اسکیپ) را مثل بستر برنامه‌سازی تحت وب سیلور لایت مایکروسافت و جاوا غیرفعال کرده بود.

پس از اجرای این تغییرات برای مشاهده یا تعامل با محتوای فلش، باید خودتان زحمت فعال کردن فلش را بکشید. بدین منظور باید در حالت دسترسی ادمین چندین مرحله اضافی را طی کنید. این اقدام را می توان بدرقه همیشگی فلش تلقی کرد چرا که پس از پایان پشتیبانی آن در سال ۲۰۲۰ آخرین نسخه های فایرفاکس به هیچ شکل محتوای فلش را نشان - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر قائمشهر استان مازندران - نخواهند داد.

فلش تاریخچه ای طولانی دارد و از اواسط دهه ۹۰ میلادی برای ایجاد انواع مختلف محتوای تعاملی مورد استفاده قرار می گیرد. این ابزار در اوایل هزاره سوم به یکی از پرکاربردترین ابزارهای توسعه بازی و انیمیشن در وب بدل شد اما - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر قائمشهر استان مازندران - طی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر قائمشهر استان مازندران - دهه گذشته دغدغه های امنیتی، استفاده از - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر قائمشهر استان مازندران - آن را به شدت کاهش - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر قائمشهر استان مازندران - داد. علاوه بر موزیلا گوگل - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر قائمشهر استان مازندران - هم قصد غیرفعال کردن آن از تیر ماه و در کروم ۷۶ را دارد؛ هرچند همین حالا هم مشاهده محتوای فلش در کروم مستلزم تایید - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر قائمشهر استان مازندران - کاربر است.

هرچند برخی مرورگرهای کمتر شناخته شده ارتباط خود با این پلاگین را قطع نمی کنند اما پشتیبانی نشدن آن از سوی ادوبی معنی عدم ارائه به به‌روزرسانی های امنیتی و افزایش خطرات امنیتی خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پیمان نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
جسارتا بربری قائمشهر اعزام نیرو دارید؟
پاسخ: بله در بربری شهر قائمشهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone