🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر سبزوار استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا هنگام پخش تصاویر، رنگ ها در هم آمیخته و نا هماهنگ است؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
  2. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
  3. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
  4. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
  5. سوال: نصب تلویزیون بر روی دیوار چگونه انجام می شود؟
    پاسخ: بستگی به نوع و اندازه تلویزیون شما نصب آن روی دیوار توسط تکنسین های متخصص ما با امنیت کامل قابل انجام است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29626.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

فروشگاه جدید سامسونگ در مجتمع پایتخت تهران افتتاح شد

سامسونگ ایران امروز‌ (۲۵ دی ماه) در مراسمی از جدیدترین فروشگاه موبایل خود در طبقه همکف مجتمع پایتخت رونمایی کرد. در این فروشگاه دستگاه‌های موبایل، تبلت و لوازم جانبی‌ سامسونگ عرضه می‌شود. «علیرضا توسلی»، مدیر ارشد ...

سامسونگ ایران امروز‌ (۲۵ دی ماه) در مراسمی - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر سبزوار استان خراسان - از جدیدترین فروشگاه موبایل خود در طبقه همکف مجتمع پایتخت رونمایی کرد. در این فروشگاه دستگاه‌های موبایل، تبلت و لوازم جانبی‌ سامسونگ عرضه می‌شود.

«علیرضا توسلی»، مدیر ارشد واحد موبایل سامسونگ ایران در گفتگو با دیجیاتو و در پاسخ به این پرسش که آیا تغییری در شرایط بازار موبایل به وجود آمده که - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر سبزوار استان خراسان - سامسونگ تصمیم به افتتاح این فروشگاه جدید گرفته است، گفت:

«سامسونگ با توجه به - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر سبزوار استان خراسان - سهم بازاری که در جهان و ایران دارد، سیاست‌های فروش، توزیع و خدمات فروش را منوط به تغییرات لحظه‌ای بازار نمی‌کند. برنامه توسعه فروشگاه‌های خود را از - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر سبزوار استان خراسان - مدت‌ها قبل برای سال جدید میلادی تدوین کرده بودیم و در مسیر پیش رو نیز این برنامه‌ها را با قدرت ادامه می‌دهیم. ما اگر برنامه‌های تبلیغاتی و فروش خودمان که زیرساختی هم هستند و احتیاج به برنامه‌ریزی‌های بلندمدت دارند را مسکوت کنیم، در آینده دچار یک وقفه و خلل غیرقابل جبران می‌شویم.»

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر سبزوار استان خراسان

توسلی در خصوص تغییرات پیش رو در شرایط ورود موبایل به کشور نیز به دیجیاتو گفت: «ما امیدواریم شرایط ورود کالا به کشور بهبود پیدا کند و مسئولین ذیربط قول‌هایی در این رابطه داده‌اند. همچنین من با توجه به ثبات نرخ ارز در - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر سبزوار استان خراسان - برابر ریال ایران، نشانه‌هایی از بهبود شرایط را در بازار می‌بینم. رشد فروش در حال اتفاق افتادن است و ما نیز با توجه به - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر سبزوار استان خراسان - سهمی که از بازار داریم، از این مسئله بی‌بهره نیستیم.»

مدیر ارشد واحد موبایل سامسونگ ایران اشاره می‌کند که این فروشگاه برای مخاطبانی طراحی شده است که علاقمند به گجت‌های رده بالا هستند: «این فروشگاه همچنین با توجه به قرار گرفتنش در کنار خیابان ولیعصر و میرداماد، بخش عمده‌ای از شهر تهران را هم برای نقاط مرکزی و هم نقاط شمالی تهران پوشش می‌دهد. هرچند در - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر سبزوار استان خراسان - مرکز پایتخت، فروشگاه‌های دیگری هم داشتیم اما این نقطه، یک نقطه ممتاز است که علاقه داشتیم یکی از شعب خودمان را در آن افتتاح کنیم.»

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر سبزوار استان خراسان

نحوه طراحی فروشگاه جدید سامسونگ در مرکز کامپیوتر پایتخت، این اجازه را به کاربر می‎دهد که با ویژگی‎های - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر سبزوار استان خراسان - پرچمداران این برند از نزدیک آشنا شود. بخش‎های - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر سبزوار استان خراسان - عکاسی، اسلوموشن، صندلی واقعیت مجازی از قسمت‎های جالب این فروشگاه هستند. نسل جدید فروشگاه‌های سامسونگ با تکیه بر طراحی نوآورانه خود با هدف ایجاد تجربه‌ای جذاب از فناوری ساخته شده‌اند. پیش از این و در آبان ماه امسال، سامسونگ پیشرفته‌ترین فروشگاه موبایل خود را در بلوار اندرزگوی تهران افتتاح کرد که سومین نمونه از فروشگاه‌های مدرن سامسونگ در جهان بود. گزارش «روزیاتو» از مدرن‌ترین فروشگاه سامسونگ در ایران که مربوط به همان زمان است را ببینید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پامچال نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام روز بخیر یه سوال داشتم شرکت شما طرفای ابوریحان سبزوار هم تعمیرات داره.
پاسخ: بله در ابوریحان شهر سبزوار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone