🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا صدای تلویزیون من خش دارد؟
    پاسخ: مشکل در آمپلی فایر اسپیکر ها و خرابی مگنت آن از عوامل ایجاد چنین مشکلی هستند.
  2. سوال: چرا تصویر تلویزیون در قسمت های مختلف تاریک و روشن می شود؟
    پاسخ: عوامل مختلف ایراد در پنل و یا اتصالات کابل و آنتن سبب چنین اتفاقی خواهند شد که نیاز است برای پیدا کردن مشکل و رفع آن دستگاه را به تکنسین ماهر بسپاریم.
  3. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
  4. سوال: فلت در تلویزیون چه نقشی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که برای ارتباط ستون های رنگی در ال سی دی و ال ای دی تلویزیون شما بکار می رود.
  5. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32379.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

باهمتا با محصولات مالی جدید به نمایشگاه الکامپ می‌آید

مدیرعامل استارتاپ فین‌تک باهمتا در گفتگو با دیجیاتو هدف از شرکت در نمایشگاه الکامپ را برخورد نزدیک‌تر و متفاوت‌تر با کاربران نهایی عنوان کرد. «میلاد جهاندار» همچنین خبر داد که باهمتا تصمیم دارد در نمایشگاه ...

مدیرعامل استارتاپ فین‌تک باهمتا در گفتگو با دیجیاتو هدف از شرکت در نمایشگاه الکامپ را برخورد نزدیک‌تر و متفاوت‌تر با کاربران نهایی عنوان کرد.

«میلاد جهاندار» همچنین خبر داد که باهمتا تصمیم - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر نیشابور استان خراسان - دارد در نمایشگاه الکامپ، از دو محصول جدید در - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر نیشابور استان خراسان - حوزه - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر نیشابور استان خراسان - پرداخت رونمایی کند:

«یکی از محصولات تخصصی در - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر نیشابور استان خراسان - حوزه پرداخت برای کسانی‌ست که قصد دارند در - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر نیشابور استان خراسان - فضای آنلاین پول جمع کنند. برای مثال - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر نیشابور استان خراسان - خیرین و گروه‌های مردمی؛ تصور می‌کنیم این محصول که «باکریمان» نام دارد، بتواند بازخورد مناسبی دریافت کرده و مشکلاتی که در یک گوشه از بازار وجود دارد را حل کند. محصول دیگر برای مدیران ساختمان‌هاست که مشکلات جمع آوری شارژ را حل می‌کند.»

جهاندار یکی از اهداف باهمتا از شرکت در الکامپ ۹۷ را یافتن فضای متفاوت‌تر جهت تعامل با کاربران بیان می‌کند؛‌ هدفی که با حضور در نمایشگاه الکامپ، محقق خواهد شد. او معتقد است نمایشگاه الکامپ فضای مناسبی‌ست که باهمتا بتواند به شکل بهتری با کاربران خود گفتگو داشته باشد، هرچند این حضور به منزله افزایش کاربر و افزایش فروش در نمایشگاه نیست. اما آیا حضور در نمایشگاه الکامپ، برای استارتاپ‌ها تاثیر مثبت به همراه دارد؟ جهاندار در پاسخ به این پرسش دیجیاتو می‌گوید:

«فضای الکامپ همیشه می‌تواند بهتر شود اما من فکر می‌کنم که الکامپ - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر نیشابور استان خراسان - از چند جهت فرصت خوبی برای استارتاپ‌هاست. از یک سو حضور در فضای کنونی الکامپ خالی از لطف نیست چراکه می‌توانند در فضایی متفاوت‌تر قرار بگیرند، از دفاتر - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر نیشابور استان خراسان - کار خود خارج شوند و وارد فضایی می‌شوند که تیم‌های دیگر هم حضور دارند.

همین مسئله، امکانی را به آنها می‌دهد که شناخت بهتری از خودشان، اطرافیان و استارتاپ‌های دیگر پیدا کنند. موضوع دیگر، فضای تعاملی بهتری است که الکامپ در برخورد با کاربران به آنها می‌دهد. اینکه یک کاربر از نزدیک محصول را بررسی کند و به آنها بازخورد دهد. حضور در الکامپ مخصوصاً برای استارتاپ‌های حوزه IT مفید است که می‌توانند به این شکل از محل همیشگی خود خارج شده و دید بهتری نسبت به اکوسیستمی که در آن کار می‌کنند داشته باشند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone