🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سرویس دوره ای چه کیفیتی در عملکرد تلویزیون دارد؟
    پاسخ: سرویس و بررسی به صورت منظم باعث جلوگیری از مشکلات جدی تر خواهد شد.
  2. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
  3. سوال: دلیل تاریک شدن ناگهانی و یا دوتایی شدن تصویر چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلف ایراد در پنل و یا اتصالات کابل و آنتن سبب چنین اتفاقی خواهند شد که نیاز است برای پیدا کردن مشکل و رفع آن دستگاه را به تکنسین ماهر بسپاریم.
  4. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
  5. سوال: مشکل در پورت های تلویزون چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32369.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

شرکت IBM با واترمارک از مالکیت معنوی مدل هوش مصنوعی خود محافظت می کند

محتوای دیجیتال از جمله تصاویر و ویدیوها به راحتی سرقت می شوند و به همین دلیل بسیاری از تولید کنندگان محتوا از روش هایی از جمله واترمارک استفاده می کنند تا در صورت سرقت محتوا، ساده ...

محتوای دیجیتال از جمله تصاویر و ویدیوها به راحتی سرقت می - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر صایین قلعه استان زنجان - شوند و به همین دلیل بسیاری از تولید کنندگان محتوا از روش هایی از جمله واترمارک استفاده می کنند تا در صورت سرقت محتوا، - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر صایین قلعه استان زنجان - ساده تر مالکیت خود را ثابت - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر صایین قلعه استان زنجان - کنند. اکنون IBM نیز قصد دارد از روشی مشابه برای جلوگیری از به سرقت رفتن - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر صایین قلعه استان زنجان - مدل های هوش مصنوعی خود بهره - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر صایین قلعه استان زنجان - ببرد.

به عقیده IBM مدل های یادگیری عمیق با پیاده سازی بیشتر، با تهدیدهای بیشتری هم مواجه می شوند. با ایده این شرکت که اکنون در انتظار ثبت اختراع است و با الهام از - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر صایین قلعه استان زنجان - روش های واترمارک ویدیوها و تصاویر ایجاد شده اند، امکان محافظت از مدل ها فراهم می شود.

استفاده از یک واترمارک در عکس شامل دو مرحله است: «تعبیه کردن آن در عکس» و «کشف» آن. در مرحله اول، مالک تصویر عبارت «کپی رایت» - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر صایین قلعه استان زنجان - یا موردی که به چشم انسان ها غیر قابل تشخیص باشد، - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر صایین قلعه استان زنجان - را در تصویر قرار می دهد.

در صورتی که این تصویر سرقت شود و توسط دیگران مورد استفاده قرار بگیرد، مالک می تواند در مرحله تشخیص، مالکیت خود را ثابت کند. همین ایده می تواند - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر صایین قلعه استان زنجان - بر شبکه عصبی یادگیری عمیق نیز اعمال شود. با این حال روش مورد استفاده توسط IBM - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر صایین قلعه استان زنجان - تا حدودی متفاوت است.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر صایین قلعه استان زنجان

بر اساس روشی که IBM توسعه داده، امکان تأیید سرویس های مبتنی بر مالکیت شبکه عصبی یادگیری عمیق (DNN) به واسطه پرسش های ساده رابط برنامه نویسی کاربردی (API) فراهم می شود. به این منظور - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر صایین قلعه استان زنجان - سه الگوریتم تولید واترمارک توسعه داده شده اند:

  • تعبیه کردن داده های معنا دار در کنار داده های یادگیری به عنوان - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر صایین قلعه استان زنجان - واترمارک
  • تعبیه کردن نمونه داده های غیر ضروری به عنوان واترمارک
  • تعبیه کردن نویز به عنوان واترمارک

این شرکت مدعی است آزمایش هایی با واکنش هایی غیر قابل انتظار ولی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر صایین قلعه استان زنجان - کنترل شده انجام داده و از تعدادی مجموعه داده از جمله MNIST، یک مدل DNN واترمارک بهره برده است.

IBM می گوید این اولین باری نیست که چنین ایده ای مطرح شده، اما روش های قبلی به علت نیاز به دسترسی به مؤلفه هایی از مدل برای تعیین مالکیت، با محدودیت هایی همراه بودند. از سوی دیگر روش IBM در برابر حذف واترمارک - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر صایین قلعه استان زنجان - ایمن است ولی در صورت پیاده سازی مدل به صورت بدون دسترسی آنلاین امکان تشخیص مالکیت مدل وجود ندارد.

این شرکت در نهایت اعلام کرده که در حال حاضر تصمیم گرفته از فریم ورک واترمارک خود به صورت داخلی بهره ببرد و در جستجوی این است که چگونه آن را به مشتریانش ارائه دهد.

 

تماشا کنید: پلان؛ هوش مصنوعی چگونه ما را زیر نظر می گیرد؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone