🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شکستگی فریم چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
  2. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: محافظ برق انواع متخلفی دارند که قطعا می تواند در جلوگیری از آسیب های ناشی از برق به دستگاه شما موثر باشد.
  3. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
  4. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
  5. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32381.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

کدهای تبلت آتی سامسونگ خبر از مشخصات احتمالی قلم گلکسی نوت 9 می دهند

در حالی که اخیراً مشخصات کامل گلکسی تب اس 4 فاش شده بود و حتی فرم ویر لو رفته نیز اشاره به مجهز شدن این تبلت به اسکنر عنبیه چشم داشت، به تازگی از همین ...

در حالی که اخیراً مشخصات کامل گلکسی تب اس 4 فاش شده بود و حتی فرم ویر لو رفته نیز اشاره به مجهز شدن این تبلت به اسکنر عنبیه چشم داشت، به تازگی از همین فرم ویر اطلاعاتی در مورد قلم مجهز به بلوتوث گوشی گلکسی نوت 9 استخراج شده - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - است.

این اطلاعات توسط یکی از کاربران انجمن XDA Developers از فرم - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ویر مورد بحث به دست آمده. پیش از این گمانه زنی ها اشاره به این موضوع داشتند که قلم S Pen گلگسی نوت 9 امکان کنترل پخش موسیقی را فراهم می کند و در عین حال می تواند به عنوان فعال کننده شاتر دوربین از راه دور کاربرد داشته باشد.

بررسی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - هایی که در کدهای اپ AirCommand در فرم ویر گلکسی تب اس 4 انجام شده، خبر از قابلیت های بیشتر قلم S Pen می دهند. هنگامی که این قلم داخل درگاه خود در دستگاه قرار نداشته باشد، کاربر می تواند از طریق آن اقدام به قفل گشایی گوشی از راه دور کند.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

علاوه بر این می توان - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - تعیین کرد که با یک یا دو بار فشرده شدن کلید S Pen چه عملی انجام شود. همچنین احتمالاً امکان دستیابی به - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - امکانات و قابلیت هایی ویژه در برخی اپ ها از طریق قلم وجود دارد. به گزارش وبسایت - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - سم موبایل احتمالاً توسعه دهندگان ثالث می توانند از کیت توسعه نرم افزار (SDK) مرتبط با S Pen برای توسعه کاربردهای ویژه - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - در اپلیکیشن ها بهره ببرند.

کدهای موجود در فرم ویر گلکسی تب اس 4 نشان می دهند که احتمالاً این تبلت نیز با قلم S Pen مجهز به بلوتوث همراه خواهد شد. احتمال می رود همین مسئله نشان دهنده این باشد که شاهد رونمایی از گلکسی تب اس 4 - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - همزمان با گلکسی نوت 9 - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - باشیم. گوشی مذکور قرار است در 18 مرداد ماه به طور رسمی معرفی شود.

 

تماشا کنید: آگهی های جدید سامسونگ محدودیت های آیفون را به سخره می گیرند

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone