🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
  2. سوال: آمپلی فایر در تلویزیون چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
  3. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: سرویس و بررسی به صورت منظم باعث جلوگیری از مشکلات جدی تر خواهد شد.
  4. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
  5. سوال: چرا تلویزیون من با اینکه صدا دارد اما هیچ تصویری نشان نمی دهد ؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32368.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

آگهی های جدید سامسونگ محدودیت های آیفون را به سخره می گیرند [تماشا کنید]

جنگ تبلیغاتی اپل و سامسونگ سابقه ای طولانی دارد. در سال 2011 بود که سامسونگ با انتشار یک ویدیو افرادی که در صف خرید آیفون 4 اس ایستاده بودند را دست انداخته بود. اکنون در ...

جنگ تبلیغاتی اپل و سامسونگ سابقه ای طولانی دارد. در سال 2011 بود که سامسونگ با انتشار یک ویدیو افرادی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تنکابن استان مازندران - که در صف خرید آیفون 4 اس ایستاده بودند را دست انداخته بود. اکنون در تبلیغاتی جدید، کمپانی کره ای به جنیوس بار اپل و نیز محدودیت های تجهیزات جانبی آیفون پرداخته است.

ویدیوی اول به عدم بهره مندی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تنکابن استان مازندران - آیفون از درگاه 3.5 میلی متری - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تنکابن استان مازندران - هدفون اشاره دارد. فردی که ظاهراً به یکی از فروشگاه های اپل مراجعه کرده در مورد امکان استفاده از هدفون خود سوال می کند. در پاسخ متوجه می شود که نه تنها نیاز به یک تبدیل برای متصل کردن آن به گوشی دارد، بلکه برای شارژ، همزمان با استفاده از هدفون نیز باید تبدیل دیگری را داشته باشد.

در ویدیویی دیگر یک مشتری در مورد همراه بودن شارژر مخصوص شارژ سریع با آیفون سوال می کند و با پاسخ منفی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تنکابن استان مازندران - مواجه می شود. البته گلکسی اس 9 شارژر سریع دارد. آیفون هم از این قابلیت پشتیبانی می کند ولی به شرط خرید یک کابل و شارژر سریع جداگانه.

در ویدیوی بعدی در حالی که فروشنده ادعا می کند دوربین آیفون - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تنکابن استان مازندران - عالی است ولی مشتری سوال می کند که آیا از گلکسی اس 9 هم بهتر است یا خیر. در ادامه فروشنده با نگرانی تصور - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تنکابن استان مازندران - می کند - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تنکابن استان مازندران - مشتری از اطلاعات امتیاز دوربین موبایل ها در - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تنکابن استان مازندران - وبسایت DXOMARK مطلع است و اعتراف می کند که از نظر فنی امتیاز گوشی سامسونگ بالاتر است.

سپس مشتری سوال می کند که آیا فروشنده به امتیازها اعتقادی دارد؟ جواب فروشنده - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تنکابن استان مازندران - جالب است. او با اشاره به لوگوی اپل روی لباس خود می گوید به این باور دارم. خریدار هم که گیج شده، می گوید: «به قلبت اشاره می کنی یا لوگو؟»

چند روز پیش هم سامسونگ در آگهی دیگری سرعت دانلود آیفون 10 را نشانه رفته بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone