🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: در همه تلویزیون ها اطراف پنل و دور تلویزیون را فریمی یا یک قاب به شکل های مختلف احاطه کرده است است که در حفظ امنیت دستگاه و شکل گیزی آن نقش بسزایی دارد.
  2. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من تصاویر 4K را پخش نمیکند؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
  4. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
  5. سوال: چگونه میتوانم از حضور تکنسین در منزل خود اعتماد حاصل کنم؟
    پاسخ: تمام کارشناسان و تعمیرکاران ما کاملا با تایید مدارک از سوی مراجع قانونی و نظارتی همراه هستند و از بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32372.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

سرقت اطلاعات پزشکی ۱.۵ میلیون نفر در سنگاپور

به تازگی بزرگترین سرقت اطلاعاتی تاریخ کشور سنگاپور رخ داده و طی آن هکر‌ها موفق شده‌اند اطلاعات پزشکی و شخصی ۱.۵ میلیون نفر از ساکنین این کشور را بربایند. در میان این ۱.۵ میلیون نفر، ...

به تازگی بزرگترین سرقت اطلاعاتی تاریخ کشور سنگاپور رخ داده و طی آن هکر‌ها موفق شده‌اند اطلاعات پزشکی و شخصی ۱.۵ میلیون نفر از ساکنین این کشور را بربایند. در میان این ۱.۵ - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر چمستان استان مازندران - میلیون نفر، نام نخست وزیر این کشور نیز به چشم می خورد.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر چمستان استان مازندران

گزارش شده هکر ها به SingHealth که بزرگترین شبکه‌ی اطلاعات پزشکی سنگاپور به شمار می‌رود، نفوذ کردند و موفق شدند نام، آدرس، جنسیت، نژاد، تاریخ تولد و شماره‌ - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر چمستان استان مازندران - شناسایی ۱.۵ میلیون نفر از بیماران را بدست آورند. علاوه بر این، تمامی دارو‌ها و نسخه‌های پزشکی ۱۶۰ هزار نفر نیز به دست این هکر‌ها افتاده است.

بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، به نظر می‌رسد هکر‌ها اطلاعات شخصی و سوابق بیماری افرادی که بین یازدهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۴ تا ۱۳ تیر ماه امسال به درمانگاه‌های سنگاپور مراجعه کرده اند - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر چمستان استان مازندران - را از SingHealth  به سرقت - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر چمستان استان مازندران - برده‌اند.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر چمستان استان مازندران

وزارت سلامت این کشور علاوه بر عذرخواهی از همه بیمارانی که اطلاعات بهداشتی آن‌ها به سرقت رفته است، در بیانیه‌ای خبری اعلام کرد:

«طبق تحقیقات - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر چمستان استان مازندران - صورت گرفته توسط آژانس امنیت - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر چمستان استان مازندران - اطلاعات سنگاپور (CSA)، این سرقت اطلاعاتی در واقع یک حمله‌ی سایبری پیچیده، از پیش برنامه ریزی شده و - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر چمستان استان مازندران - دقیق بوده اما هنوز مشخص نیست که به منظور رسیدن به چه هدفی صورت گرفته است.»

نکته‌ی عجیب اینجاست که هکر‌ها هیچ تغییری در اطلاعات کاربران ایجاد نکرده‌اند و - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر چمستان استان مازندران - هیچکدام از این مشخصه‌ها پاک - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر چمستان استان مازندران - نشده‌اند. - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر چمستان استان مازندران - علاوه بر این، شواهدی از حملات سایبری به سیستم‌های اطلاعاتی مشابه وجود ندارد.

گفته می‌شود در جریان این حمله‌ی سایبری، اطلاعات پزشکی «لی هسین لونگ» نخست وزیر سنگاپور - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر چمستان استان مازندران - که تا به حال دو مرتبه سرطان را شکست داده نیز دزیده شده است. کارشناسان گمان می‌بردند که هکر‌ها به منظور دسترسی به اطلاعات وی دست به چنین حمله‌ای زده‌اند.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر چمستان استان مازندران

نخست وزیر نیز پس از مطلع شدن از این خبر، با انتشار پستی در صفحه فیسبوک خود خاطر نشان کرد که هنوز مشخص نیست هکر‌ها به امید پیدا کردن چه مطالبی این اطلاعات پزشکی را به سرقت برده اند.

البته با توجه به لو رفتن داده‌های بسیار زیادی از اطلاعات شخصی و پزشکی کاربران، به احتمال قوی در آینده‌ای نزدیک، مشکلات زیادی برای آنها رخ خواهد داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone