🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من تصاویر 4K را پخش نمیکند؟
    پاسخ: مشکل در اتصال به اینترنت با سرعت کافی و شبکه بی سیم می تواند در پخش این تصاویر اختلال ایجاد کند.
  2. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
  3. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
  4. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
  5. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن تلویزیون به عوامل متعددی بستگی دارد که از عوامل خارجی آن می تون به خرابی کابل، عدم انتقال برق، مشکل در پورت ورودی و .... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32376.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ از مانیتور C43J89 با نسبت تصویر ۳۲ به ۱۰ رونمایی کرد

مانیتور جدید سامسونگ با نسبت تصویر عجیب مرز بین مدل های حرفه ای و گیمینگ را از بین می برد. تفاوت بین مانیتورهای گیمینگ و حرفه ای از نظر قیمت و ویژگی ها قابل توجه ...

مانیتور جدید سامسونگ با نسبت تصویر عجیب مرز بین مدل های حرفه ای و گیمینگ را از بین می برد.

تفاوت بین مانیتورهای گیمینگ و حرفه ای از نظر قیمت و ویژگی ها قابل توجه است، برای مثال در حالی که برای مدل های گیمینگ سرعت در اولویت قرار دارد، دسته دوم روی کیفیت - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر رویان استان مازندران - رنگ و نمایشگر تمرکز می کنند.

با این حال سامسونگ اخیرا از مانیتور C43J89 با نمایشگر ۴۳ اینچ با پنل VA و رزولوشن ۳۸۴۰ در ۱۲۰۰ رونمایی کرده که می توان آنرا در هر دو دسته جای داد.تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر رویان استان مازندران

از ویژگی های قابل توجه مانیتور C43J89 می توان به نسبت تصویر ۳۲ به ۱۰ اشاره کرد که قرار است زاویه دید ۹۹ درجه ای و فضای کافی برای مالتی تسکینگ را به ارمغان بیاورد. یکی از قابلیت های شاخص آن نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی است که به اجرای روانتر - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر رویان استان مازندران - بازی ها کمک می کند، با این حال هیچ یک از فناوری های رفرش انطباقی نظیر انویدیا G-Sync یا AMD - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر رویان استان مازندران - FreeSync در آن به کار نرفته اند.

C43J89 علاوه بر پشتیبانی از رنگ - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر رویان استان مازندران - ۸ بیتی از نسبت - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر رویان استان مازندران - کنتراست ۱:۳۰۰۰، زمان پاسخ دهی ۵ میلی ثانیه، پوشش ۹۹ درصدی گاموت رنگی sRGB و حداکثر روشنایی ۳۰۰ لوکس برخوردار است. این مانیتور به لطف فناوری پنل VA قادر به نمایش عمیق تر رنگ مشکی، رنگ سفید شفاف تر و توناژ - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر رویان استان مازندران - بهبود یافته - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر رویان استان مازندران - است که در نهایت به وضوح بیشتر محتوا - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر رویان استان مازندران - منجر می شود.

ویژگی های حالت «محافظ چشم» (Eye Saver) و فناوری «جلوگیری از لرزش» با کاهش انتشار نور آبی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر رویان استان مازندران - به جلوگیری از خستگی چشم گیمرها و کاربران عادی کمک می کنند.

عرض گسترده مانیتور C43J89 آنرا به گزینه ای مطلوب برای قابلیت تصویر در تصویر تبدیل می کند که طی آن نمایشگر به دو بخش مجزا تقسیم شده و هر بخش تصویر دریافتی از منابع مختلف نظیر گیم، وب و فیلم را بدون افت کیفیت و به صورت همزمان به نمایش می گذارد. تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر رویان استان مازندرانمحصول جدید سامسونگ به دو اسپیکر استریوی ۵ واتی، جک ۳.۵ میلیمتریصدا، پورت های ویدیویی HDMI 2.0، DisplayPort 1.2 و درگاه های USB-C، USB 2.0، USB 3.0 و  صدا - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر رویان استان مازندران - مجهز شده - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر رویان استان مازندران - است.

C43J89 در حال حاضر با قیمت ۹۰۰ دلار پیش فروش شده و تا پایان سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone