🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
  2. سوال: دلیل تاریک شدن ناگهانی و یا دوتایی شدن تصویر چیست؟
    پاسخ: این مشکل معمولا بخاطر ایراد در پنل تلویزیون ایجاد می شود.
  3. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
  4. سوال: چرا با وجود تصویر اما هیچ صدایی از تلویزیون ندارم؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
  5. سوال: شکستگی فریم چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32373.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

مایکروسافت از ظاهر جدید اپلیکیشن فروشگاه خود رونمایی کرد

مایکروسافت ساعاتی پیش اپلیکیشن فروشگاهش برای کاربران ویندوز ۱۰ را به‌روزرسانی کرده و از ظاهر جدیدی برای آن پرده برداشته است. همانطور که از قبل می‌شد حدس زد، غول ردموندی با این آپدیت به طور ویژه‌ ...

مایکروسافت ساعاتی پیش اپلیکیشن فروشگاهش برای کاربران ویندوز ۱۰ را به‌روزرسانی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - کرده و از ظاهر جدیدی برای آن پرده برداشته است. همانطور که از قبل می‌شد حدس زد، غول ردموندی با این آپدیت به طور ویژه‌ روی به کارگیری المان‌های طراحی «فلوئنت دیزاین» متمرکز بوده و اثرات این موضوع را می‌توان در سراسر این رابط کاربری جدید مشاهده کرد.

مطابق اصول - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - فلوئنت دیزاین، صفحات مربوط به اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها به طور کامل متحول شده‌اند. کادر عنوان و توضیحات هر محصول حالا روی هدرهای بزرگی قرار گرفته که حاوی یک تصویر عریض یا حتی یک ویدیو از آن بازی یا اپ - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - هستند. یک نکته خوب هم اینکه حالا بررسی‌های کاربران از - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - همان ابتدا - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - عیان نیستند و به طور خودکار به - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - نمایش در نمی‌آیند.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر خمینی شهر استان اصفهان

بلکه همه بررسی‌ها در یک تب مجزا کنار بخش «حداقل سیستم مورد نیاز» و «محتوای مرتبط» پنهان شده‌اند تا فضای کمتری اشغال کنند. - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - مایکروسافت برجسته‌ترین نکات مربوط به هر اپ یا بازی مثل توضیحات اجمالی، جزئیات آخرین به‌روزرسانی و اسکرین‌شات‌ها و تریلر‌ها را در صفحه اول و کاملا در معرض دید کاربر قرار داده است.

اما در کنار این تغییرات که همگی ظاهری بودند، مایکروسافت یک قابلیت مفید را هم به فروشگاه خود اضافه - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - کرده. حالا می‌توانید کلیه اپ‌ها و بازی‌ها را به صورت ریموت (از راه دور) روی دیوایس‌های مختلف مبتنی بر ویندوز خود نصب نمایید.

تغییراتی که از آن‌ها صحبت کردیم قرار است که به صورت تدریجی برای کاربران ویندوز ۱۰ - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - منتشر شوند. از آنجا که این - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - آپدیت از سوی سرور انجام می‌گیرد، نیازی به به‌روزرسانی دستی شما - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - نیست. بنابراین اگر هنوز این تغییرات را ندیده‌اید، بهتر است کمی دیگر منتظر بمانید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone