🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سونی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سونی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سرویس دوره ای چه کیفیتی در عملکرد تلویزیون دارد؟
    پاسخ: سرویس و بررسی به صورت منظم باعث جلوگیری از مشکلات جدی تر خواهد شد.
  2. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: خیر ؛ بعد از ثبت اطالاعات شما ،تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و برای زمان انجام تعمیرات با شما هماهنگ خواهند کرد.
  3. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از اینکه بررسی اولیه تلویزیون شما توسط تکنسین انجام گیرد (نسبت به نوع خدمات مورد نیاز دستگاه) تکنسین ما زمان مورد نیاز برای تمام شدن تعمیرات را خدمت شما اطلاع خواهند داد.
  4. سوال: نصب تلویزیون بر روی دیوار چگونه انجام می شود؟
    پاسخ: بستگی به نوع و اندازه تلویزیون شما نصب آن روی دیوار توسط تکنسین های متخصص ما با امنیت کامل قابل انجام است.
  5. سوال: تعمیرات انجام شده تا چه میزان کیفیت لازم را دارند؟
    پاسخ: تعمیرات و خدمات ارائه شده از سوی ما از کیفیت بالایی در کشور برخوردار هستند و تمامی خدمات ارائه شده را تا 3 ماه ضمانت خواهیم کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32371.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

صفحه رسمی الکامپ در اینستاگرام آغاز به کار کرد

چند روز مانده به برگزاری الکامپ بیست و چهارم اکانت رسمی این نمایشگاه در اینستاگرام آغاز به کار کرده و قرار است در طی برگزاری این رویداد از حواشی و اخبار گوناگون رخ داده در ...

چند روز مانده به برگزاری الکامپ بیست و چهارم اکانت رسمی این نمایشگاه در اینستاگرام آغاز به کار کرده و قرار است در طی برگزاری این رویداد از حواشی و اخبار گوناگون رخ داده در فضای نمایشگاه عکس‌ها و ویدئو‌هایی اختصاصی منتشر کند. صفحه رسمی این نمایشگاه با نام elecomp.iran آغاز به کار کرده و از این لینک می‌توانید آن را دنبال کنید.

در این صفحه استارتاپ‌ها و شرکت‌های حاضر در نمایشگاه حضور فعالی دارند و مسابقات متنوع با جوایز نفیسی برای دنبال‌کنندگان و بازدیدکنندگان الکامپ 97 در نظر گرفته - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - شده است. اخبار استارتاپی، گزارشات روزانه از فعالیت‌های نمایشگاه، کدهای تخفیف خاص دوران نمایشگاه، ویدئوهای الکامپ 97، - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - اخبار پیرامون بخش‌های دیگر نمایشگاه از جمله الکام گیز و الکام استارز، آمارهای جالب از تاریخچه الکامپ و مسابقات عکاسی - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - در محیط نمایشگاه(همراه با جایزه) و... از دیگر فعالیت‌های این صفحه اینستاگرامی در مدت برگزاری نمایشگاه خواهد بود.

با دنبال کردن صفحه رسمی الکامپ در شبکه اجتماعی اینستاگرام، ضمن برخورداری از مزایا و شرکت در - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - مسابقات ویژه نمایشگاه می‌توانید بازدیدی - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - مجازی از الکامپ بیست و چهارم داشته باشید و با حال و هوای این نمایشگاه آشنا شده و دیگر اخبار و نکات مهم پیش‌آمده در نمایشگاه را از دست ندهید.

نمایشگاه الکامپ از شنبه 6 مرداد شروع شده و تا 9 مرداد به فعالیت خود در محل نمایشگاه های بین المللی تهران ادامه می دهد. کلیه اخبار مربوط به این رویداد را در صفحه ویژه دیجیاتو برای الکامپ می توانید مطالعه کنید.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر افشید نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
روزتون بخیر شما میلان اسکو تعمیر دارید
پاسخ: بله در میلان شهر اسکو خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone