🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه مین برد در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه مین برد هماهنگی قسمت های مختلف تلویزیون از جمله صدا، تصویر، کنترل دستگاه و ... می باشد.
  2. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
  3. سوال: سرویس دوره ای چه کیفیتی در عملکرد تلویزیون دارد؟
    پاسخ: سرویس و بررسی به صورت منظم باعث جلوگیری از مشکلات جدی تر خواهد شد.
  4. سوال: تعمیرات انجام شده تا چه میزان کیفیت لازم را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
  5. سوال: چرا با وجود تصویر اما هیچ صدایی از تلویزیون ندارم؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26685.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

موتورهای الکتریکی پلاستیکی؛ راهکاری برای کاهش وزن خودروهای برقی

وزن، آیرودینامیک و قوای محرکه بهینه سه رکن اصلی در ساخت یک وسیله نقلیه کارآمد به خصوص در مدل های احتراق داخلی محسوب می شوند. گرچه خودروهای برقی مجهز به بهینه ترین موتورهایی هستند که ...

وزن، آیرودینامیک و قوای محرکه بهینه سه رکن اصلی در ساخت یک وسیله نقلیه کارآمد به خصوص در مدل های احتراق داخلی محسوب می شوند. گرچه خودروهای برقی مجهز به بهینه ترین موتورهایی هستند که تا به حال توسط بشر ساخته شده است اما محققان همچنان به دنبال راهکاری برای کاهش - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کاشان استان اصفهان - وزن هرچه - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کاشان استان اصفهان - بیشتر این موتورها اند.

در بخش آیرودینامیکی امروزه به جای استفاده از دستگیره های درب معمولی از دستگیره های مخفی شونده - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کاشان استان اصفهان - در - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کاشان استان اصفهان - بدنه خودرو استفاده می شود و همین حالا دوربین ها جایگزین آینه کناری شده اند تا از نظر آیرودینامیکی خودرو در بهینه ترین حالت ممکن باشد. اما راهکار جدید دیگری برای کاهش وزن هرچه بیشتر موتورهای الکتریکی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کاشان استان اصفهان - استفاده از محفظه (فریم) اصلی پلاستیکی به جای - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کاشان استان اصفهان - فلزی است. این - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کاشان استان اصفهان - فریم ها توسط دو شرکت - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کاشان استان اصفهان - فن آوری آلمانی با نام های اختصاری ICT و KIT معرفی شده اند.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کاشان استان اصفهان

به طور معمول موتورهای الکتریکی از دو بخش محرک به نام روتور و بخش ثابت به نام استاتور تشکیل شده اند. استاتور از سیم پیچ مسی ساخته شده است جریان برق از آن عبور می کند و این همان بخشی است که اکثر تلفات موتورهای الکتریکی اتفاق می افتد. در حدود 10 درصد از توان موتور الکتریکی به دلیل گرما از دست - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کاشان استان اصفهان - می رود به همین دلیل هم موتورهای الکتریکی بسیار کار آمد هستند و تا 90 درصد انرژی الکتریکی را تبدیل به حرکت می کنند. این در حالی است که در بهترین نمونه موتورهای احتراق داخلی حداکثر 40 درصد انرژی شیمایی موجود در سوخت به کار تبدیل می شود.

اما برای تبدیل محفظه موتور الکتریکی از فلز به پلاستیک نیاز به سیستم خنک کاری قوی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کاشان استان اصفهان - تری بوده که در حال حاضر فن آوری آن موجود شده است. این محفظه پلاستیکی با فیبر ضد حرارت تقویت شده است. این - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کاشان استان اصفهان - محفظه های - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کاشان استان اصفهان - پلاستیکی سبک تر بوده و ساخت آن ها نیز راحت تر از محفظه های آلومینیومی است. همچنین - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کاشان استان اصفهان - از نظر هندسی شکل ساده تری دارند و نیاز به پس پردازش های طولانی برای ساخت آن ها نیست و در زمان و هزینه نیز صرفه - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کاشان استان اصفهان - جویی بسیار زیادی می شود.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کاشان استان اصفهان

طبق تحقیقات صورت گرفته هر کدام از این محفظه ها تنها به 4 دقیقه زمان برای تولید نیاز دارند. در مورد روند - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کاشان استان اصفهان - خنک کاری موتور نیز 10 درصد تلفات گرمایی تا 80 درصد کاهش - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کاشان استان اصفهان - می یابد. این موضوع امکان رساندن راندمان موتور الکتریکی تا 98 درصد را ممکن می سازد. حتی محققان معتقد اند که با بهینه سازی جریان خنک کننده ها می توان این میزان را باز هم کاهش داد. اگر این قطعات جدید به خوبی نمونه های فلزی باشند احتمالا شاهد کاهش وزن موثری در دیگر بخش های - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کاشان استان اصفهان - خودروهای الکتریکی خواهیم و با تولید انبوه باتری های حالت جامد در - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کاشان استان اصفهان - کنار این دست از فن آوری ها شاهد یک جهش - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کاشان استان اصفهان - کوانتمی در زمینه خودروهای الکتریکی خواهیم بود.

در اینجا می توانید مطلب مربوط به موتورهای الکتریکی و مطلب مربوط به فیبرکربن را مطالعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone