🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر پاوه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
  2. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
  3. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: عدم اطلاع از نحوه استفاده از قسمت ها و ویژگی های مختلف تلویزیون می تواند خرابی های زیادی در این قسمت ایجاد کند.
  4. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: کنترل تلویزیون شما می تواند به دلیل تمام شدن باتری، خرابی برد و یا مشکلات دریافت کننده تلویزیون شما کار نکند.
  5. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26690.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

هکاتون «تهران هوشمند» با همکاری شتابدهنده دیموند و شهرداری برگزار می‌شود

هکاتون تهران هوشمند همزمان با بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ، در مدت ۳ روز با همکاری شتابدهنده دیموند و شهرداری تهران برگزار می‌شود. در این مسابقه قرار است تيم‌ها با کمک و همراهی منتورهای مجرب ...

هکاتون تهران هوشمند همزمان با بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ، در مدت ۳ روز - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر پاوه استان کردستان - با همکاری - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر پاوه استان کردستان - شتابدهنده دیموند و شهرداری تهران برگزار می‌شود.

در این مسابقه - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر پاوه استان کردستان - قرار است تیم‌ها با کمک و همراهی منتورهای مجرب حاضر در رویداد، راهکارها، اپلیکیشن‌ و یا پروژه‌ خود را با استفاده از API شهرداری تهران، ارائه داشته - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر پاوه استان کردستان - باشند تا در انتها به ۵ تیم برتر، جوایز نقدی و غیر نقدی شامل ۴ میلیون تومان، همکاری با شهرداری و سازمان‌های زیر مجموعه و استفاده از آزمایشگاه تهران هوشمند اهدا شود.

دومین چالش نوآوری تهران هوشمند همزمان با نمایشگاه بین‌المللی الکامپ در روز ۲۷ تیرماه با محور کارآفرینی و نوآوری آغاز و تا ۲۹ تیرماه ادامه - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر پاوه استان کردستان - خواهد داشت. این سازمان و دبیرخانه «تهران هوشمند» دومین چالش نوآوری یا ماراتن خلاقیت - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر پاوه استان کردستان - و برنامه‌نویسی (Hackathon) را با هدف مشارکت همگانی در پویایی شهر، نظارت مستمر بر عملکرد خدمات شهروندی، - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر پاوه استان کردستان - شفافیت و پاسخگویی در شهر و - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر پاوه استان کردستان - افزایش زیست‌پذیری تهران در طول سه روز برگزاری نمایشگاه الکامپ در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌کند.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر پاوه استان کردستان

علاقمندان برای حضور در این برنامه سه روزه می‌توانند با مراجعه به وب سایت ایوند یا وب سایت دیموند و وارد کردن کد - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر پاوه استان کردستان - تخفیف ۵۰ درصدی Tehran در این - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر پاوه استان کردستان - رویداد ثبت نام کنند.

شرکت در این رویداد به جز آنکه موجب توسعه - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر پاوه استان کردستان - و انطباق محصول و خدمت استارتاپ‌ها با نیاز بازار می‌شود، فرصت استفاده از پایگاه داده‌های مرتبط با شهر تهران، گسترش شبکه ارتباطی، ایجاد فرصت‌ برقراری ارتباط با دبیرخانه - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر پاوه استان کردستان - تهران هوشمند، برخورداری - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر پاوه استان کردستان - از برنامه حمایتی شتاب‌دهنده «دیموند» و برگزاری جلسات اختصاصی رو در رو با - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر پاوه استان کردستان - شرکت‌ها، سازمان‌ها و سرمایه‌گذاران فعال در زیست بوم کارآفرینی کشور را هم به دنبال دارد.

گفتنی است چالش نوآوری تهران هوشمند یک ماراتن واقعی از نوآوری است که از تمامی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر پاوه استان کردستان - افراد و تیم‌های نوآور و فناور دعوت می‌کند تا در قالب یک تیم، راهکارها، خدمات، اپلیکیشن و یا پروژه خود را با استفاده از دروازه‌های برنامه نویسی (API) شهرداری تهران، با هدف ارتقای هوشمندی و زیست‌پذیری شهر تهران، ارائه دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone