🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
  2. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بستگی به نوع و اندازه تلویزیون شما نصب آن روی دیوار توسط تکنسین های متخصص ما با امنیت کامل قابل انجام است.
  3. سوال: وظیفه مین برد در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه مین برد هماهنگی قسمت های مختلف تلویزیون از جمله صدا، تصویر، کنترل دستگاه و ... می باشد.
  4. سوال: فرق تلویزیون های پلاسما با LCD یا LED چیست؟
    پاسخ: این تلویزیون ها از گاز یونیزه شده یا همان پلاسما برای نمایش پیکسل ها استفاده می کنند.
  5. سوال: چرا تلویزیون من به صورت خودکار خاموش و روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل یکی از ایرادات رایج در اغلب تلویزیون ها به شمار می آید که باید با بررسی قسمت ها وقطعات مختلف علت آن را پیدا کنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26679.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

جهرمی: دسترسی کاربران ایرانی به شبکه‌های مجازی از جمله توییتر ضامن امنیت ملی است

«محمد جواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با تاکید بر اینکه دشمنان کشور از عدم دسترسی ایرانیان به این شبکه سوء‌استفاده می‌کنند، تاکید کرد آمدن صدای ایرانی به داخل این شبکه نه تنها ...

«محمد جواد آذری جهرمی» - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر کاشان استان اصفهان - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با تاکید بر اینکه دشمنان کشور از عدم دسترسی ایرانیان به این - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر کاشان استان اصفهان - شبکه سوء‌استفاده می‌کنند، تاکید کرد آمدن صدای ایرانی به داخل این شبکه نه تنها مغایر با - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر کاشان استان اصفهان - امنیت ملی نیست بلکه ضامنی برای آن است.

وزیر ارتباطات در مصاحبه‌ای با خبرگزاری آسوشیتد پرس تاکید کرد که دسترسی ده‌ها میلیون کاربر ایرانی به شبکه‌های مجازی از جمله توییتر ضامن امنیت ملی کشور است: «توییتر شبکه‌ای بسیار - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر کاشان استان اصفهان - موثر است و این واقعیت که من هم از این شبکه استفاده می‌کنم به این معناست که ما معتقدیم این شبکه ابزاری - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر کاشان استان اصفهان - موثر است. من معتقدم باید تلاش کنیم همه ایرانیان به این شبکه دسترسی داشته باشند.»

وزیر ارتباطات به تلاش‌های - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر کاشان استان اصفهان - دشمنان کشور در این شبکه برای تبلیغات علیه ایران اشاره کرد و افزود برخی کشورهای عربی خلیج فارس و گروه‌های اپوزیسیون خارج از کشور از - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر کاشان استان اصفهان - نبود صدای ایرانی در توییتر استفاده می‌کنند و ایران‌هراسی را ترویج می‌کنند:

«امروز کشورهای کوچکی در حوزه - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر کاشان استان اصفهان - خلیج فارس هستند که به شیوه دیکتاتوری اداره شده و هیچ انتخاباتی در آنجا برگزار نمی‌شود اما همین کشورها سرمایه گذاری‌های گسترده‌ای - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر کاشان استان اصفهان - روی شبکه‌های اجتماعی کرده‌اند تا ایران‌هراسی - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر کاشان استان اصفهان - را ترویج کنند. آنها با سازماندهی و تبلیغات و جنگ روانی در شبکه‌های اجتماعی تلاش دارند تا رهبران جهان را درباره واقعیت‌های ایران گمراه کنند.»

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر کاشان استان اصفهان

گفتنی‌ست توییتر در دوران ریاست جمهوری «محمود احمدی‌نژاد» فیلتر شد. اینطور که جهرمی سال گذشته گفته بود کارگروه مصادیق مجرمانه در سال ۸۸ توئیتر را فیلتر و آن را به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ابلاغ کرد:

«در واقع براساس تصمیم و مصوبه این کارگروه مصادیق مجرمانه، توئیتر فیلتر شده است. البته دادستان مشهد در گذشته ضمن ارسال گزارشی، دستوری قضایی به دادستان تهران ارسال و اعلام کرده بود در برخی از مواقع توئیتر در دسترس است - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر کاشان استان اصفهان - و به دلیل اینکه این شبکه اجتماعی مسائل مجرمانه دارد، - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر کاشان استان اصفهان - درخواست می کند توئیتر مسدود شود.»

آذری جهرمی - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر کاشان استان اصفهان - سال گذشته در مصاحبه با خبرگزاری موج ضمن اشاره به صدور دستور برای فیلتر توئیتر از مشهد گفته بود حوزه‌های صلاحیت دادستان مشهد، محلی است و اظهار نظر و حکم قضایی می‌تواند در حیطه شهر خود داشته باشد و اگر - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر کاشان استان اصفهان - می‌خواهد باید دستور فیلتر را تنها در مشهد اعلام کند.

نکته قابل توجه اینجاست که «جواد جاویدنیا» در آن دوران معاون دادستان مشهد بود و پس از آن به سمت سرپرست معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور منصوب شد.

پس از - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر کاشان استان اصفهان - آن در سال ۹۷ جهرمی خبر از ارسال درخواست نامه‌ای با مضمون رفع فیلتر توییتر به دادستانی کل کشور داد که شش نفر از وزیران و دو - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر کاشان استان اصفهان - نفر از نمایندگان مجلس که در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه حضور داشتند آن را امضا کرده بودند. در نهایت اما این درخواست رد شد.

با این حال امروز می‌بینیم که تعداد قابل توجهی از مسئولان کشوری در توییتر صفحه کاربری دارند و در مورد موضوعات روز با کاربران ایرانی و غیر ایرانی گفتگو می‌کنند به شکلی که منبع انتشار بخشی از اخبار رسانه ملی هم توییت‌های مسئولان در این شبکه اجتماعی است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone