🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کاشمر استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کاشمر استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرات انجام شده تا چه میزان کیفیت لازم را دارند؟
    پاسخ: تعمیرات و خدمات ارائه شده از سوی ما از کیفیت بالایی در کشور برخوردار هستند و تمامی خدمات ارائه شده را تا 3 ماه ضمانت خواهیم کرد.
  2. سوال: دلیل پاک شدن بعضی از کانال ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
  3. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: در واقع این قطعه وظیفه روشن کنندگی بک لایت ها یا همان لامپ تصاویر را بر عهده دارد.
  4. سوال: چرا تصویر تلویزیون در قسمت های مختلف تاریک و روشن می شود؟
    پاسخ: عوامل مختلف ایراد در پنل و یا اتصالات کابل و آنتن سبب چنین اتفاقی خواهند شد که نیاز است برای پیدا کردن مشکل و رفع آن دستگاه را به تکنسین ماهر بسپاریم.
  5. سوال: فلت تلویزیون چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: آی سی و پردازشگر در فلت قرار می گیرند و این قطعات در کنار هم برای وضوح تصاویر بسیار مهم می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26684.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

شرکت نورالینک ایلان ماسک جزئیات رابط انسان-ماشین خود را منتشر می‌کند

کمپانی نوروساینس ایلان ماسک به نام نورالینک (Neuralink)، که قرار است یک رابط مغز-ماشین فوق پهن باند را برای برقراری ارتباط پر سرعت انسان و کامپیوتر توسعه دهد، تصمیم گرفته تا برخی از مشخصات این ...

کمپانی نوروساینس ایلان ماسک - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کاشمر استان خراسان - به نام - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کاشمر استان خراسان - نورالینک (Neuralink)، که قرار است یک رابط مغز-ماشین فوق پهن باند را برای برقراری ارتباط پر سرعت انسان و کامپیوتر توسعه دهد، تصمیم گرفته تا برخی از مشخصات این پروژه محرمانه را منتشر کند.

اکانت - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کاشمر استان خراسان - نورالینک در توییتر اعلام کرده که یک رویداد را در تاریخ 25 تیر (16 جولای) در سن فرانسیسکو میزبانی خواهد کرد و اطلاعاتی را در مورد این پروژه که دو سال پیش آغاز شده را به اشتراک خواهد - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کاشمر استان خراسان - گذاشت. این رویداد قرار است پخش زنده هم داشته باشد.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کاشمر استان خراسان

از زمان آغاز - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کاشمر استان خراسان - کار روی پروژه در سال 2017، اطلاعات و جزئیات روند پروژه از اطلاع عموم دور نگاه داشته شده. با این حال گزارش شده بود که سال گذشته - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کاشمر استان خراسان - این شرکت یک مرکز آزمایش حیوانات در سن فرانسیسکو احداث کرده و همچنین تحقیقات روی گونه‌های نخستی‌سان را در مرکز تحقیقات ملی نخستی‌سانان آغاز کرده است.

خود ماسک هم که سابقه طولانی در به اشتراک‌گذاری بیش از حد اطلاعات دارد، تا به اینجا درباره این پروژه - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کاشمر استان خراسان - سکوت کرده و فقط چندبار در مورد نورالینک توییت کرده است.

با این حال می‌دانیم که هدف اصلی نورالینک این است که به انسان‌ها برای رسیدن - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کاشمر استان خراسان - به سرعت پیشرفت هوش مصنوعی کمک کند و در واقع این اطمینان فراهم شود که انسان می‌تواند کار خود را با این تکنولوژی رو به رشد ادامه دهد.

ماسک به دفعات در مورد خطرات هوش مصنوعی صحبت کرده و در مورد پیامدهای قوی‌تر شدن این تکنولوژی تا جایی که - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کاشمر استان خراسان - انسان هم به گرد پای آن نرسد هشدار داده است. او در سال‌های اخیر گفته بود که نورالینک می‌تواند به برقراری ارتباط بین انسان و کامپیوتر با پهنای باند زیاد و سرعت بالا کمک کند. نورالینک در واقع پروژه - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کاشمر استان خراسان - طولانی مدت ماسک برای پر کردن - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر کاشمر استان خراسان - شکاف بین انسان و کامپیوتر است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شیشم نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
بچه ها سایت ***** تلویزیون ایکس ویژن 50XYU725 Smart شما را با کمترین قیمت و بالاترین گارانتی در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone