🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مشکل در پورت های تلویزون چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
  2. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
  3. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
  4. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: در همه تلویزیون ها اطراف پنل و دور تلویزیون را فریمی یا یک قاب به شکل های مختلف احاطه کرده است است که در حفظ امنیت دستگاه و شکل گیزی آن نقش بسزایی دارد.
  5. سوال: مین برد چه نقشی در تلویزیون ایفا می کند؟
    پاسخ: وظیفه مین برد هماهنگی قسمت های مختلف تلویزیون از جمله صدا، تصویر، کنترل دستگاه و ... می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26701.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

بنکیو از یک مانیتور حرفه ای با پوشش 99 درصدی AdobeRGB و رزولوشن 2K رونمایی کرد

بعد از پیش نمایشی کوتاه از مانیتور بنکیو با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل در نمایشگاه NAB 2019، بالاخره از این محصول حرفه ای و خوش قیمت BenQ به طور رسمی رونمایی شد. [digipullqoute place="left"]این ...

بعد از پیش نمایشی کوتاه از مانیتور بنکیو با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل در نمایشگاه NAB 2019، بالاخره از این محصول حرفه ای و خوش قیمت BenQ به طور رسمی رونمایی شد.

این مانیتور 99 و 97 درصد فضاهای رنگی AdobeRGB و DCI-P3 را پوشش می - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر گلوگاه استان مازندران - دهد

مانیتور بنکیو SW270C به مجموعه نمایشگرهای سری PhotoVue Photographer Monitor این شرکت می پیوندد که منحصرا - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر گلوگاه استان مازندران - برای ادیت عکس ساخته شده اند، و جایگزین مدل بسیار محبوب SW2700PT می شود. با اینکه مدل 600 دلاری قبلی با نمونه جدید شباهت هایی مانند رزولوشن 2K و پوشش 99 درصدی فضای رنگی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر گلوگاه استان مازندران - AdobeRGB دارد، در ازای 200 - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر گلوگاه استان مازندران - دلار بیشتر مدل جدید تکنولوژی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر گلوگاه استان مازندران - های جدیدی به همراه دارد که در برادر کوچکش یافت نمی شوند.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر گلوگاه استان مازندران

یکی از این قابلیت ها تکنولوژی یکنواختی رنگ - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر گلوگاه استان مازندران - است که باعث - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر گلوگاه استان مازندران - می شود رنگ ها در - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر گلوگاه استان مازندران - تمام نقاط این مانیتور با دقت نمایش داده - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر گلوگاه استان مازندران - شوند. ریموت تنظیمات سریع جدید، پوشش 97 درصدی فضای رنگی DCI-P3، پشتیبانی بومی از نرخ بروزرسانی 24 یا 25 فریم بر ثانیه - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر گلوگاه استان مازندران - برای تماشای محتوا و USB C جدید از ویژگی های این مانیتور بنکیو هستند. این پورت به کاربران امکان استفاده از برق 60 واتی هم زمان با انتقال تصاویر و ویدئوها را می دهد تا از دست کابل های اضافه خلاص - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر گلوگاه استان مازندران - شوند.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر گلوگاه استان مازندران
ریموت تنظیمات سزیع جدید این مانیتور

از درگاه های دیگر مانیتور بنکیو نیز می توان به دو پورت HDMI 2.0، دیسپلی پورت، دو پورت یو اس بی 3.1 و یک درگاه کارت حافظه SD اشاره کرد. در ادامه می توانید - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر گلوگاه استان مازندران - محصول جدید بنکیو را از تمام زوایا مشاهده کنید:

با توجه به محبوبیت بالای مدل قبلی این مانیتور - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر گلوگاه استان مازندران - به عنوان یک نمایشگر باکیفیت و دقیق، انتظار می رود محصول جدید این شرکت هم با فروش بالایی روبرو شود. البته کمی عجیب است که این دو - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر گلوگاه استان مازندران - دستگاه به شکل هم زمان به فروش می رسند، شرایطی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر گلوگاه استان مازندران - که احتمالا به زودی تغییر خواهد کرد. این مانیتور فعلا - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر گلوگاه استان مازندران - تنها از طریق چند فروشگاه محدود در دسترس است اما از دو هفته دیگر از طریق اکثر فروشنده ها قابل خریداری خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone