🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: هزینه های اعلامی از سوی تکنسین ها کاملا زیر نظر مصوبه می باشد و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.
  2. سوال: آیا تعمییرات تلویزیون من کاملا در منزل انجام می شود ؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
  3. سوال: تلویزیون پلاسما چیست؟
    پاسخ: این تلویزیون ها از گاز یونیزه شده یا همان پلاسما برای نمایش پیکسل ها استفاده می کنند.
  4. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
  5. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26700.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

استارت‌آپ تومن: اقدامات سازمان تاکسیرانی مخل رقابت است

بعد از هم‌پذیرنده شدن دو پلتفرم ریالو و فون‌پی، رییس سازمان تاکسیرانی اعلام کرده که بارکدهای یکسانی در تاکسی‌ها نصب می‌شود و به دیگر بازیگران این حوزه فرصت داده شده تا به موضوع هم‌پذیرندگی ملحق شوند؛ ...

بعد از هم‌پذیرنده شدن دو پلتفرم ریالو و فون‌پی، رییس سازمان تاکسیرانی اعلام کرده که - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر چمستان استان مازندران - بارکدهای یکسانی در تاکسی‌ها نصب می‌شود و به دیگر بازیگران این حوزه فرصت داده شده تا به موضوع هم‌پذیرندگی ملحق شوند؛ موضوعی که با واکنش - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر چمستان استان مازندران - منفی بازیگر اصلی این حوزه یعنی اپلیکیشن «تومن» مواجه شده است.

استارت‌آپ تومن معتقد است هم‌پذیرندگی یک مساله حوزه پرداخت است و سازمان تاکسیرانی کشور نمی‌تواند نوع پرداخت - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر چمستان استان مازندران - را تعیین کند. به گفته آنها اقدامات و دستورات این سازمان، نقض قوانینی همچون سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر چمستان استان مازندران - و مخل رقابت است. «احمدرضا - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر چمستان استان مازندران - آرمانی» مدیر مارکتینگ تومن در گفتگو با دیجیاتو ضمن انتقاد از رفتار و تصمیمات سازمان تاکسیرانی کشور به این پرسش که ایستگاه‌های تاکسی در این روزها با بارکدهای تومن چه می‌کنند اینگونه پاسخ می‌دهد:

«از - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر چمستان استان مازندران - صبح - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر چمستان استان مازندران - شنبه شاهد این بودیم که در ایستگاه‌های تاکسی مانند میدان ونک و میدان آزادی برخی از بارکدهای دوبعدی تومن از تاکسی‌ها برداشته شده بود و طبق پرسشی که از تاکسی‌رانان شد، - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر چمستان استان مازندران - متوجه شدیم که برخی از رییس خط‌ها و ناظرین از روز پنج‌شنبه به آنها تلویحا گفته‌اند که شنبه بدون بارکد تومن سرکار بیایید.»

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر چمستان استان مازندران

او با - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر چمستان استان مازندران - اشاره به این مسئله که هنوز الزامات و دستورالعمل اجرایی «پرداخت بان» توسط بانک مرکزی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر چمستان استان مازندران - و شاپرک تعیین و تکلیف نشده است و در حد یک پیش‌نویس است، می‌گوید که وظیفه نظارت بر پرداخت‌بان‌ها بر عهده بانک مرکزی است و نه سازمانی دیگر.

مدیر مارکتینگ تومن می‌گوید که این استارت‌آپ سهمی ۸۰ درصدی از بازار پرداخت - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر چمستان استان مازندران - کرایه تاکسی را در اختیار دارد و هم‌پذیرندگی فعلی بین دو بازیگر که روی هم بیست درصد سهم از بازار در اختیار دارند، اتفاق افتاده است: «ما هم می‌خواهیم بدانیم که شرایط این هم‌پذیرندگی چیست و از سازمان تاکسیرانی دستورالعمل این موضوع را خواستیم تا بدانیم مسائل امنیتی و فناورانه آن چطور حل و فصل شده اما جوابی در این مورد نگرفتیم. اگر فردا این سیستم به مشکل بخورد و مسائل امنیتی و متولی آن مشخص نباشد، - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر چمستان استان مازندران - ما چه کار باید کنیم؟»

آرمانی خبر می‌دهد که سازمان تاکسیرانی به آنها گفته که رانندگان از تعدد برچسب‌ها شکایت دارند؛ موضوعی که در - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر چمستان استان مازندران - اصل صحیح است و باید برای آن فکری کرد، - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر چمستان استان مازندران - اما او می‌گوید: «رانندگان متوجه می‌شوند که کدام سرویس بیشترین مشتریان را دارد و از آن استفاده می‌کنند. ما سعی کردیم که بهتر از سایر بازیگران کار کنیم و به همین دلیل هم توانستیم بازیگر اول شویم.»

آرمانی در پاسخ به این پرسش که پیشنهاد آنها برای سازمان تاکسیرانی چیست به دیجیاتو - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر چمستان استان مازندران - می‌گوید: «باید یک سرویس مشترک و قدرتمند که بانک - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر چمستان استان مازندران - مرکزی تعیین کند وجود داشته باشد. ما اگر سه ماه هم پیش برویم و شاپرک هم به هیچ مشکلی برنخورد، ممکن است مجوزهای پرداخت‌بانی تایید شود و پروتکل‌های جدیدی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر چمستان استان مازندران - راه می‌افتد و سیستم باید دوباره از نو طراحی شود. تا وقتی که ماجرای پرداخت‌بانی و موضع بانک مرکزی درست مشخص نشود، نمی‌توان کاری کرد.»

گفتنی است که تومن در همین راستا بیانیه‌ای نیز منتشر - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر چمستان استان مازندران - کرده است که می‌توانید نسخه کامل آن را اینجا بخوانید. تومن در این بیانیه نامه دریافتی خود از تاکسیرانی و نامه ارسالی‌اش در پاسخ به درخواست تاکسیرانی را منتشر کرده است.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر چمستان استان مازندران تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر چمستان استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone