🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: هزینه های اعلامی از سوی تکنسین ها کاملا زیر نظر مصوبه می باشد و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.
  2. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
  3. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
  4. سوال: چگونه میتوانم از حضور تکنسین در منزل خود اعتماد حاصل کنم؟
    پاسخ: بله همه کارکنان و کارشناسان ما دوره های متفاوت روانشانسی و رفتار اجتماعی را گذرانده و از کیفیت رفتاری بالایی برخوردار هستند.
  5. سوال: فلت تلویزیون چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: آی سی و پردازشگر در فلت قرار می گیرند و این قطعات در کنار هم برای وضوح تصاویر بسیار مهم می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26702.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

پرواز با فلای‌برد بر فراز پاریس در روز جشن‌های ملی فرانسه [تماشا کنید]

قهرمان سابق جت اسکی «فرانکی زاپاتا» با فلای‌برد ابداعی خودش که انرژی آن توسط یک نوع توربین گازی تامین می‌شود، در جشن‌های روز ملی فرانسه (Bastille Day) بر فراز پاریس به پرواز در آمد. زاپاتا ...

قهرمان سابق جت اسکی «فرانکی زاپاتا» با فلای‌برد ابداعی خودش که انرژی آن توسط یک نوع توربین گازی تامین می‌شود، در جشن‌های روز ملی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر شیرگاه استان مازندران - فرانسه (Bastille Day) بر فراز پاریس به پرواز در آمد.

زاپاتا در حالی که یک اسلحه خالی در دست داشت - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر شیرگاه استان مازندران - از بالای سر نیروهای نظامی که در حال رژه رفتن در خیابان شانزالیزه بودند هم عبور کرد. بر اساس گزارش France24، زاپاتا برای نشان دادن پتانسیل استفاده نظامی این فلای‌برد، اسلحه به دست در آسمان فرانسه به پرواز درآمده است.

فرمانده نیروهای - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر شیرگاه استان مازندران - مسلح فرانسه «فلورنس پارلی» به شبکه رادیویی France Inter گفت که این دستگاه می تواند برای کاربردهای مختلفی مورد آزمایش قرار بگیرد، مثلا به عنوان یک پلتفرم لجستیکی یا حمله‌ای. زاپاتا پیشتر و در سال 2017 هم اعلام کرده بود که با ارتش آمریکا برای کاربرد رزمی این فلای‌برد در حال همکاری است.

تا به حال مشکلات مهندسی فراوانی سر راه استفاده از جت‌پک‌ها به عنوان ادوات نظامی وجود داشته که آنها را از لحاظ عملی برای کاربردهای غیر نمایشی بلا استفاده می‌کرد. از جمله این مشکلات مصرف انرژی بالا، هدایت پذیری سخت و مشکلات ایمنی بستن موتور جت به بدن افراد را می‌توان نام برد.

زاپاتا در زمان همکاری با ارتش ایالات متحده توانست بخش از این مشکلات را حل کند و با ارائه یک مدل بهبود یافته از پلتفرم پروازی، به یک مدل تقریبا ایده‌آل برای کاربردهای نظامی برسد. این - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر شیرگاه استان مازندران - نمونه از هفت موتور جت توربینی استفاده می‌کند که داده‌های پرواز را - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر شیرگاه استان مازندران - علاوه بر پردازش و جبران‌سازی داخلی به - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر شیرگاه استان مازندران - یک نمایشگر هم می‌فرستند تا در صورتی که یکی از موتورهای جت‌پک از کار افتاد، تدابیر لازم انجام شود.

به گفته زاپاتا، این وسیله می‌تواند تا 127 کیلوگرم بار را حمل کرده، به مدت 12 دقیقه با سرعت 130 کیلومتر بر ساعت حرکت کند و تا حداکثر ارتفاع 3 - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر شیرگاه استان مازندران - کیلومتر اوج بگیرد. با این حال بر اساس گزارشات این دستگاه بسیار گران بوده و 250 هزار دلار قیمت خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر طناز نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
من باید بگویم که به واقع متعجب شدم! خدمات شرکت الو در تعمیر تلویزیون مارشال ME-5061 واقعاً بهتر از چیزی بود که انتظار داشتم. تخصص و دانش فنی عالی کارشناسان این شرکت موجب شد که تلویزیون من باز هم مثل روز اول بخشنده شود. فرآیند تعمیر بسیار سریع و همچنین قیمت مناسب بوده است. بسیار قابل توصیه هستند



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone